Gå til innhold

Kraftig rar mellomblødning! Og nå er mens forsinket…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva kan dette være?  Jeg hadde en kraftig blødning midt i den antatte eggløsningsfasen min, men jeg hadde også hatt sex dagen før blødningen.  Så jeg vet ikke om noen av faktorene har noe med det å gjøre.  Jeg hadde også ganske vonde kramper under blødningen og noen dager senere.

Den dagen blødningen startet kom det mye friskt blod og i store klumper som jeg nesten måtte presse litt for å få ut!  Minnet veldig om tiden etter fødsel egentlig.  Og jeg blødde i to dager, og hadde smerter i 5 dager.

Jeg skulle egentlig hatt mensen nå på torsdag/fredag men den har enda ikke kommet.  Så lurer litt på hva som skjer!  Jeg har bestilt time til gynekologen da dette ble kronen på kransekaka av merkelige ting der nede.  Denne gangen ordnet jeg privat, da jeg sist måtte vente i nesten 4 måneder og fikk da informasjon om bekkenbunnstrening (som om jeg aldri har hørt om det før, eller holdt på med jevnlig  i over 3 år).  Så har fått time hos privat kvinnelig gynekolog denne gang.

Men lurer på hva dette kan være, da jeg ble ganske bekymret.  Jeg kan legge til at jeg har har spiral som skal være veldig sikkert og er gift så har bare en fast sex partner.

Anonymkode: a4d95...4cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen som har opplevd noe lingnende?  Bør jeg være bekymret?

Anonymkode: a4d95...4cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig lignende opplevelse, publiserte dette innlegget i kveld: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1585614-kraftig-blødning-8-uker-etter-abort-el-blødning-eller-for-tidlig-menstruasjon/?tab=comments#comment-29927588

Men for min del har jeg nylig gjennomført en abort, så det blir jo litt annerledes.
Lurer veldig på hva denne blødningen kan være..

Anonymkode: 0e9b5...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...