Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til en bh med bred rygg som minimerer den hersens ryggvalken? Må sitte pent under klær, og helst rund i formen. 

Anonymkode: ffc1c...11e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Nå mistenker jeg at TS mener bredere vertikalt - ikke horisontalt?

Jeg har vurdert denne fra Miss Mary. Den har både bred rygg og glatter ut sidene. Men har ikke prøvd den selv ennå. Har mest lyst til å prøve den fysisk i butikk. Da jeg tok mål av meg selv havnet jeg så langt i fra den størrelsen jeg bruker i andre merker, så vet ikke om jeg tør å bestille. 😬

https://www.missmary.com/no/keep-fresh-non-wired-bra?gclid=EAIaIQobChMItMjjp9WF-AIVFeuyCh0COw5ZEAQYASABEgJf4_D_BwE

Ser også Careless har BH med bred rygg, men jeg liker ikke fronten, og så har jeg ikke så lyst til å kjøpe blogger-plagg... 🙈

Endret av Bingo Bongo
AnonymBruker
Skrevet
Bingo Bongo skrev (På 29.5.2022 den 23.41):

Nå mistenker jeg at TS mener bredere vertikalt - ikke horisontalt?

Jeg har vurdert denne fra Miss Mary. Den har både bred rygg og glatter ut sidene. Men har ikke prøvd den selv ennå. Har mest lyst til å prøve den fysisk i butikk. Da jeg tok mål av meg selv havnet jeg så langt i fra den størrelsen jeg bruker i andre merker, så vet ikke om jeg tør å bestille. 😬

https://www.missmary.com/no/keep-fresh-non-wired-bra?gclid=EAIaIQobChMItMjjp9WF-AIVFeuyCh0COw5ZEAQYASABEgJf4_D_BwE

Ser også Careless har BH med bred rygg, men jeg liker ikke fronten, og så har jeg ikke så lyst til å kjøpe blogger-plagg... 🙈

Du har helt rett. Mener at selve bhen er bred bak, ikke min rygg. Formulerte meg klønete 🙈 

Og er helt enig med deg angående den fra Careless. Alt "pjusket" foran har jeg for meg at ikke ser fint ut under en tynn t-shirt feks. Skal sjekke ut linken din 😊

Anonymkode: ffc1c...11e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...