Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga håravfall blir jeg nødt til å klippe håret kort. Har halv langt hår, men det er nå så tynt at det ikke er noe pent.  Noen som har forslag til hår fasong? 
Tusen takk for evt tips, jeg er helt blank for hva som er «inn»☺️

Anonymkode: 487c8...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff ikke gjør det! Hva med extensions for å gjøre det fyldigere? 

Anonymkode: 30650...86e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pga håravfall blir jeg nødt til å klippe håret kort. Har halv langt hår, men det er nå så tynt at det ikke er noe pent.  Noen som har forslag til hår fasong? 

Har du hår nok til å ha en pixie? Det er en hårklipp som er ganske sexy på damer, hvis man først skal ha kort hår.

Som her for eksempel:

corte-pixie-830x456.jpg.webp

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du mann? I så fall er dette veldig inn? :)

image.png.82ea04ec1c5f36871d2ef6e6ab05a411.png

Anonymkode: 0cf6b...7e0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det er veldig mange nydelige hårfrisyrer til kvinner som er kort, det er synd og trist at alle skal innsistere på at langt hår alltid er finere til alle kvinner, når det ikke stemmer.  Men nok om det... Fremfor å tenke på hva som er mote så tenk litt på ansiktsformen og stilen din generelt og hvor kort du ønsker det. Nettet/pinterest er fullt opp av bilder fra pixiens mange varianter til kortere og lengre som ser bra ut.

Her under er f.eks 73 varianter av pixien klasket inn i en side og mangen ser langt bedre ut enn langt hår etter min mening 🙂

https://www.allthingshair.com/en-uk/pixies-cut-hairstyles/ 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (37 minutter siden):

Har du hår nok til å ha en pixie? Det er en hårklipp som er ganske sexy på damer, hvis man først skal ha kort hår.

Som her for eksempel:

corte-pixie-830x456.jpg.webp

Neineinei!

Hvis TS er kvinne, hetero og singel så må hun for guds skyld ikke klippe Karen-sveis!!!

Anonymkode: 1894c...5d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neineinei!

Hvis TS er kvinne, hetero og singel så må hun for guds skyld ikke klippe Karen-sveis!!!

Hun skriver jo at hun ikke har noe valg pga håravfall. Man kan ikke ha langt hår da. Hun er altså nødt til å ha kort hår. Av mange alternativer så er pixie det beste når det gjelder kvinner og kort hår. 

Pixie er ikke Karen sveis. HER ser du en Karen sveis.

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen tusen takk «Million» og «skreppamedleppa» for nydelige forslag☺️. Jeg har tatt hårtapet ganske så tungt, men nå ser jeg litt håp ang frisyre (slippe å gjemme bort hårtapet) 😉

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Neineinei!

Tror ikke denne kommentaren var til hjelp for noen!!! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Neineinei!

Karen-sveis er vel mer sånn som dette: The 'Can I Speak to Your Manager' Karen Haircut: A History

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forslaget til Million og skreppamedleppa er fine!
De av dere som kommer med forslag om «nei, ikke gjør det» og «nei, det er Karen-sveis» osv kan jammen ta dere en bolle!! Og sette den fast i halsen!! 

TS spør om en fin, kort hårfrisyre og da svarer en på det. 

Anonymkode: 621ce...c67

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå til en skikkelig flink frisør så finner dere ut av det sammen. 

Anonymkode: 547a7...e40

AnonymBruker
Skrevet

image.jpeg.1ec64393f459ef3cc3207388482f7528.jpeg

Husker jeg syntes Winona Ryder hadde så fin kort sveis da hun var yngre :) 

Anonymkode: 20144...cac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og Audrey Tatou :) 

image.jpeg.f644398181f7fcdd126795bceb956c46.jpeg

Anonymkode: 20144...cac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (På 29.5.2022 den 19.40):

Jeg synes det er veldig mange nydelige hårfrisyrer til kvinner som er kort, det er synd og trist at alle skal innsistere på at langt hår alltid er finere til alle kvinner, når det ikke stemmer.  Men nok om det... Fremfor å tenke på hva som er mote så tenk litt på ansiktsformen og stilen din generelt og hvor kort du ønsker det. Nettet/pinterest er fullt opp av bilder fra pixiens mange varianter til kortere og lengre som ser bra ut.

Her under er f.eks 73 varianter av pixien klasket inn i en side og mangen ser langt bedre ut enn langt hår etter min mening 🙂

https://www.allthingshair.com/en-uk/pixies-cut-hairstyles/ 

Enig. Langt hår har det med å "dra ned" og kort hår løfter veldig. Feks: 

image.png.adb34af08a6fd92b99c5eca0ffdd90e1.png

Anonymkode: 0cf6b...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...