AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Del Skrevet 29. mai 2022 Dere som tar eller har tatt sopper som Lion's mane, Chaga, Reishi, Turkey tail og Cordyceps, kjenner dere på noe av effektene disse gir? Hvordan og hvor mye du tar eller har tatt det og hvor kjøper du dem? Hva var ulempen med å ta disse fra ditt synspunkt? Nysgjerrig også på ashwagandha, moringa og irish moss om du har erfaring fra noen av disse. Ønsker svar fra dem som har tatt eller tar disse. Har Googlet masse selv, men ønsker å høre din personlig erfaring om hvordan disse har påvirket deg. På forhånd, takk!✌️ Anonymkode: a2403...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg tar ashwaganda for å stresse ned etter jobb og det funker helt fantastisk mot stress! Men ikke ta formye og hver dag siden all urter har bivirkninger over tid, ikke ta det om du har lavt blodtrykk eller dårlig blodsirkulasjon. Og anbefaler å bare ta det på kvelden. Kan sammenlignes med tulsi te bare sterkere. Jeg liker lions mane på morninger jeg er ufokusert og har lite energi pga nedstemthet da hjelper det for meg. Reishi blir jeg trøtt av men sover bedre på det. Ta ikke alt isammen! Vær forsiktig. Det eneste jeg tar hver dag er chaga siden jeg ikke kjenner så mye av det på energi avslapning og sinnet tar det bare for immunforsvaret. Anonymkode: 5fa8e...b14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Lions mane hjalp utroligt med mild depresjon ufokus add og angst. Det er det eneste jeg har tatt som faktisk har utgjort en stor forskjell i min hverdag. Kommer nok til å ta det av å på for resten av livet. Anonymkode: 15db3...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Del Skrevet 10. juni 2022 Hei! 😃 Fant denne tråden tilfeldigvis, jeg startet nettopp en lions mane tråd under helse forumet. Så spennende å lese svarene her. Anonymkode: a95a5...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå