Gå til innhold

Hvorfor synes menn det er så ille at kvinner blir eldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så ille? Det går jo ikke an å unngå det. Klarer de ikke å respektere kvinner de ikke tenner på? Eldre kvinner er jo søte, så lenge de er snille. Jeg er veldig glad i eldre mennesker og liker å snakke med dem. 

Anonymkode: 705f8...31b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er så ille jeg. Tror ikke menn flest synes det heller, vi blir jo eldre vi også. Jeg tror faktisk jeg ville syntes det var veldig ubehagelig om jeg ble eldre og ikke henne. Ville sett rart ut etterhvert 😅

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (1 minutt siden):

Synes ikke det er så ille jeg. Tror ikke menn flest synes det heller, vi blir jo eldre vi også. Jeg tror faktisk jeg ville syntes det var veldig ubehagelig om jeg ble eldre og ikke henne. Ville sett rart ut etterhvert 😅

Det virker jo som det er et drøss av menn som mener at kun kvinner eldes. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Damer flest ser best ut under 25.

Anonymkode: 672b4...85c

• Liker 2
Skrevet
Sitat

Hvorfor synes menn det er så ille at kvinner blir eldre?

Jeg har ikke inntrykk av at dette egentlig er reelt, så kanskje hele tråden er basert på et feilaktig premiss?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel få menn som synes dette er "ille"?

Menn er kanskje ikke tiltrukket av eldre kvinner nei, men det er jo noe annet. Man kan ikke noe for hva man tiltrekkes av, dette er styrt av biologien. Det blir det samme som å si at kvinner synes det er ille med lave menn

Anonymkode: 2e87c...627

• Liker 3
Gjest Ghostface
Skrevet

De liker vel ikke hvordan huden forandrer seg, sikkert ...?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men damer kan ikke være under 25 hele livet. Det går ikke an. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Korrekt, så kvinner blir mindre attraktive med alderen (dette bør vel ikke komme som en overraskelse?).

Dette blir jo som å si "alle menn kan ikke være 190 høy, dermed bør ikke kvinner foretrekke høye menn"

• Liker 1
Skrevet (endret)

Disse trådene er damers svar på penisstørrelse-tråder. Trådene er bygget på et falsk premiss om at menn bare bryr seg om kvinner under 25, noe som ikke stemmer

Endret av pressplay
  • Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Korrekt, så kvinner blir mindre attraktive med alderen (dette bør vel ikke komme som en overraskelse?).

Dette blir jo som å si "alle menn kan ikke være 190 høy, dermed bør ikke kvinner foretrekke høye menn"

Selvfølgelig er det ingen overraskelse. Det gjelder forresten begge kjønn. Jeg bare synes at det er stygt å drive å mobbe andre for deres alderdom som om de ikke skulle vært verdt noen ting fordi de ikke er attraktive lenger. Dette er menn verre på enn kvinner. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damene på siste årene av VGS er 18-19 år, HVERT ÅR. Det slår aldri feil ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så ille? Det går jo ikke an å unngå det. Klarer de ikke å respektere kvinner de ikke tenner på? Eldre kvinner er jo søte, så lenge de er snille. Jeg er veldig glad i eldre mennesker og liker å snakke med dem. 

ingen som har sagt det er ille, vi har bare sagt at vi ikke er tilrtukket eller intr i eldre kvinner

ikke at de er søppel og de ikke har noe verdi i samfunnet, du har bare laget et problem som ikke eksisterer i ditt eget hodet

Anonymkode: 046a9...46d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det gjør jo menn også. Så hva er poenget med å påpeke det?

Anonymkode: d6ec6...f75

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det spørs jo, om en mann enda ikke har fått barn og ønsker å ha, så vil han gå etter de som er unge og mest fruktbare, dette er ren biologi, selv om enkelte her inne ikke liker å høre sånt og bare spytter ut skjellsord som mannsgris osv.

Hvorfor liker ikke kvinner menn uten en bra og stabil økonomi, det er også ren biologi, dere er programmert for å gå etter sikkerhet for dere og avkommet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn er dårlige på å håndtere egen aldring og egne følelser. Projisering av egne problemer på andre er jo en vanlig forsvarsmekanisme, og den er nok ganske mye brukt hos menn som har vansker med å se seg selv i speilet. Det man misliker ved seg selv, ender man fort opp med å forakte hos andre. Og menns forakt ovenfor voksne kvinner er jo et tydelig signal om at disse mennene har store problemer med seg selv. Nå er det jo først og fremst menn med personlighet innen narsissisme-spekteret som holder på slik, men det er oppsiktsvekkende mange av de.

Anonymkode: 82672...724

Det er også en del brukere som tar opp at menn på 40+ forfaller så voldsomt, har hengeballer, sliter med potensen og er så uattraktive at ingen vil ha dem?

Er det projeksjon? Narsissime?

Eller er det en liten og uviktig gruppe av bitre menn og kvinner som kjekler?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så ille? 

Synes overhodet ikke det er ille. Ikke noe mere ille enn at jeg selv blir eldre. 🤷‍♂️

Hilsen mann.

Anonymkode: ba152...e54

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel få menn som synes dette er "ille"?

Menn er kanskje ikke tiltrukket av eldre kvinner nei, men det er jo noe annet. Man kan ikke noe for hva man tiltrekkes av, dette er styrt av biologien. Det blir det samme som å si at kvinner synes det er ille med lave menn

Og dette er så utrolig kleint, når eldre menn «ikke kan noe for biologien» -altså ikke bruker hodet, men sikler på unge jenter i 20- årene, fordi de «glemmer» at de selv har blitt 60 og skrukkete og stygg og aldri mer har sjans på en 20- åring.

Jeg har en mannlig kollega på godt over 60 år som i sine yngre dager var en dameflørt til de grader, har pult rundt og har vært vant til å få oppmerksomhet på damefronten. Fortsatt tror han at han er dritkjekk, noe han ikke er, skikkelig rynkete, bustete skjegg, og har lange øyenbrynshår som burde klippes. Men han har glemt å sjekke speilet og innse fakta at han er født på 50- tallet! Kommer det en yngre vakker kollega trippende forbi så er han raskt ute med å rope hei på en flørtende måte. Jeg gremmes hver gang og bare ler inni meg av «menns biologiske instinkt». Bruk HODET i stedet, og gå etter en på samme alder! 

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det virker jo som det er et drøss av menn som mener at kun kvinner eldes. 

Hvis det først og fremst er ting du har lest på KG er ikke det nødvendigvis representativt for samfunnet ellers. Er i alle fall ingen i min omgangskrets som har mye yngre partner.

...ellers holder det å bare se ut vinduet der jeg sitter nå for å slå hull i myten om at menn nødvendigvis eldes i mindre grad enn kvinner 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Damene på siste årene av VGS er 18-19 år, HVERT ÅR. Det slår aldri feil ;)

Men herregud, det er ikke du. 

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...