AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Har venninner som sier de aldri hadde fått være i fred om de passerte mannen naken, er det sånn for alle? Min mann ser ikke ut til å bry seg🙈bør jeg bekymre meg? Jeg går ikke naken rundt altså, kun på badet og før legging da jeg sover naken. Anonymkode: 12975...e45
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har venninner som sier de aldri hadde fått være i fred om de passerte mannen naken, er det sånn for alle? Min mann ser ikke ut til å bry seg🙈bør jeg bekymre meg? Jeg går ikke naken rundt altså, kun på badet og før legging da jeg sover naken. Anonymkode: 12975...e45 Altså, om man skulle reagert hver gang man ser samboer/kone naken, så ville det vært litt spesielt…. Du skal ikke bekymre deg. Mannen din er et menneske, ikke en bikkje og du en tispe i løpetid. Anonymkode: 35b14...d1c 23
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Kanskje din mann ikke er en gorilla og må dunke seg på brystet hver gang det motsatte kjønnet går forbi? Så lenge han viser interesse ellers så skjønner jeg ikke problemet. Er bare slitsomt med mannfolk som ikke lar deg skifte bh uten at de skal komme med unødvendig seksuell oppmerksomhet. Anonymkode: 5f7bc...ff6 17
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har venninner som sier de aldri hadde fått være i fred om de passerte mannen naken, er det sånn for alle? Min mann ser ikke ut til å bry seg🙈bør jeg bekymre meg? Jeg går ikke naken rundt altså, kun på badet og før legging da jeg sover naken. Anonymkode: 12975...e45 Om man velger å gifte seg med en person som velger å overfalle sin partner fordi de går naken forbi dem, uavhengig av om vedkommende ønsker eller ikke ønsker oppmerksomhet har et navn. Man kan kalle det dårlig dømmekraft. Men ordet jeg tenker på er selvdestruktiv. Du har nok bare lagt lista litt høyere enn vennene dine, ts. Og de har lagt sin list så lavt at selv de ekleste kryp kom seg over dem. Anonymkode: b8cd3...75a 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om man velger å gifte seg med en person som velger å overfalle sin partner fordi de går naken forbi dem, uavhengig av om vedkommende ønsker eller ikke ønsker oppmerksomhet har et navn. Man kan kalle det dårlig dømmekraft. Men ordet jeg tenker på er selvdestruktiv. Du har nok bare lagt lista litt høyere enn vennene dine, ts. Og de har lagt sin list så lavt at selv de ekleste kryp kom seg over dem. Anonymkode: b8cd3...75a Takk❤️ Jeg har aldri tenkt noe over dette før jeg ble fortalt hvor «sykt unormalt» dette visstnok er🙈 Anonymkode: 12975...e45
Epictetus Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Jeg passer på å sende et anerkjennende blikk mot kona hver gang hun går forbi naken. Ikke nødvendigvis fordi det gjør meg superkåt der og da, men fordi hun alltid skal kjenne på at jeg er tiltrukket av henne. 7 14 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 Han taffser ofte på meg når jeg vimser rundt naken. Det samme gjør jeg på ham.❤️ Anonymkode: 4d40b...139 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #8 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har venninner som sier de aldri hadde fått være i fred om de passerte mannen naken, er det sånn for alle? Min mann ser ikke ut til å bry seg🙈bør jeg bekymre meg? Jeg går ikke naken rundt altså, kun på badet og før legging da jeg sover naken. Anonymkode: 12975...e45 Jeg får heller ikke gå i fred om jeg er naken, selv om han er enn vant til det. Eksen brydde seg aldri, men han hadde mye lavere lyst på meg generelt. Hvis det ikke er problemer med selvstendig så er det jo ikke noe problem. Anonymkode: f7d5a...303 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #9 Skrevet 29. mai 2022 Mannen din synes naken kropp er naturlig, og vil at du skal føle det samme. Derfor ❤️ Anonymkode: f3e57...363 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 2 hours ago, Epictetus said: Jeg passer på å sende et anerkjennende blikk mot kona hver gang hun går forbi naken. Ikke nødvendigvis fordi det gjør meg superkåt der og da, men fordi hun alltid skal kjenne på at jeg er tiltrukket av henne. Tommel opp for deg! Jeg var sammen med en mann som var sånn som ts beskriver sin mann. Følte aldri at han var tiltrukket av meg. Nå er jeg sammen med mann som begjærer meg og tørr å vise det. Utrolig mye bedre. Anonymkode: 04384...c3e 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #12 Skrevet 29. mai 2022 Får alltid anerkjennende blikk, kommentarer eller at han kommer og tar rundt meg. Og jeg gjør det samme tilbake. Anonymkode: d3ece...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #13 Skrevet 29. mai 2022 Det kommer gjerne an på settingen. De er naken når de skal friste mannen. Du er naken fordi du skal sove. Anonymkode: 7d311...938 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #14 Skrevet 29. mai 2022 Epictetus skrev (3 timer siden): Jeg passer på å sende et anerkjennende blikk mot kona hver gang hun går forbi naken. Ikke nødvendigvis fordi det gjør meg superkåt der og da, men fordi hun alltid skal kjenne på at jeg er tiltrukket av henne. Det gjør min mann også, og jeg elsker at han fortsatt ser sånn på meg etter 15 år. ❤️ Anonymkode: 67fa7...358 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #15 Skrevet 29. mai 2022 Jeg får ikke gå i fred når jeg er påkledd og hvis jeg hadde gått naken hadde han overfalt meg. Neida, men mannen min har alltid vist masse kjærtegn og at han har lyst på meg. Han er ikke en kåt gris eller noe. Han sier hver dag at han elsker meg og er veldig kjærlig av seg. Jeg syns det er hyggelig. Vi er begge over 40 og har vært sammen i mange år med barn. Anonymkode: f0165...e5b 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #16 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om man velger å gifte seg med en person som velger å overfalle sin partner fordi de går naken forbi dem, uavhengig av om vedkommende ønsker eller ikke ønsker oppmerksomhet har et navn. Man kan kalle det dårlig dømmekraft. Men ordet jeg tenker på er selvdestruktiv. Du har nok bare lagt lista litt høyere enn vennene dine, ts. Og de har lagt sin list så lavt at selv de ekleste kryp kom seg over dem. Anonymkode: b8cd3...75a Herre min hatt… Anonymkode: aa660...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #17 Skrevet 29. mai 2022 TS her. Vi har faktisk et helt supert sexliv:) Anonymkode: 12975...e45
BellaMie Skrevet 29. mai 2022 #18 Skrevet 29. mai 2022 Epictetus skrev (6 timer siden): Jeg passer på å sende et anerkjennende blikk mot kona hver gang hun går forbi naken. Ikke nødvendigvis fordi det gjør meg superkåt der og da, men fordi hun alltid skal kjenne på at jeg er tiltrukket av henne. Åååå- anerkjennelse er så undervurdert. Så fint å lese at du tenker slik ♥️ 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. mai 2022 #19 Skrevet 29. mai 2022 Jeg kan ikke gå naken eller vise en pupp engang før mannen er der med DET blikket
avent Skrevet 29. mai 2022 #20 Skrevet 29. mai 2022 Min blir begeistra å han legger ikke skjul på det heller ! Vi har vært sammen i en evighet å har en haug med unger noe min kropp også bærer preg av. Vi er begge i 40 årene. Heldigvis driter han i strekkmerker å at jeg ikke er i nærheten av å ha modell kropp. Jeg vet at han liker hva han ser å at han tenner på meg 😁 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå