Gå til innhold

Begynt å få rynker i halve panna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På grunn av en skade for mange år siden, har jeg liten følelse og kontroll i halvdelen av panna. Har begynt så smått å få litt rynker, og ser det på andre siden av panna (siden jeg ikke klarer å løfte øyenbrynet på ene siden, kommer det jo til å forbli rynkefritt der.) Dette kommer jo til å se veldig rart ut når jeg blir eldre.. Er det noe annet enn botox man kan ta? Vil botox fjerne rynken?

Anonymkode: 754ad...4f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun botox som er løsningen. Mulig du kan få det dekket pga skaden.

Anonymkode: b2a6d...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ta en del hudpleie og lasere som fjerner eller minimerer rynker, CO2 laser eller dermapen bl.a. 

Men det beste resultatet får du med Botox. Det fjerner alle rynker i pannen, om det er målet. Da vil du jo også forebygge, du får litt samme effekt som på andre øyet, at du ikke bruker musklene og dermed ikke utvikler rynker.

Anonymkode: 6f95c...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Det har begynt å henge litt (veldig lite enda) over det øye på den nesten lamme siden. Så jeg kommer sikkert til å se mer og mer skjev ut. 😞 Har ikke lyst å ta botox enda iallefall, kanskje når det vises enda mer. Men er redd det vil begynne å «henge» over det andre øyet og da.

Anonymkode: 754ad...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...