Gå til innhold

Jeg har aldri i hele mitt liv sett et heterofilt par der dama er styggere enn mannen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri en eneste gang har jeg sett det. At damer blir stygge etter 30 stemmer ihvertfall ikke. Det ser man når man sammenligner par. Jeg ser mindre pene damer, men da er mannen enda mindre pen. Er mannen kjekk, er dama allikevel penere enn han. Er dama midt på treet, så er mannen ofte lite pen. Sånn synes jeg det er helt til begge er så gamle at man kun ser aldringen. Tror mange damer tar til takke. 

Anonymkode: ec07a...2a3

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stygg og stygg.. men jeg vet om flere par der mannen er langt kjekkere/penere enn kona. Noen ser forbi utseendet vet du.

Anonymkode: 9fc5a...523

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde naboer på rundt 30 år der mannen var dritkjekk og kunne fint gått for å være modell, mens damen hadde 50 til 70 kg overvekt og så ikke ut i måneskinn.

Anonymkode: 0a1ea...78f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mindre pen enn min mann

Anonymkode: 07bcd...679

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde naboer på rundt 30 år der mannen var dritkjekk og kunne fint gått for å være modell, mens damen hadde 50 til 70 kg overvekt og så ikke ut i måneskinn.

Anonymkode: 0a1ea...78f

Særlig.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Særlig.. 

Hvorfor starter du en tråd for å debattere noe når du ikke vil høre på eller godta at det finnes andre virkeligheter enn den du har konstruert? Gir ikke akkurat grobunn for saklige debatter.

Anonymkode: 5afb4...567

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Tar til takke? Nå er det vel ikke sånn at utseendet nødvendigvis er det viktigste for en kvinne. Tror heller kvinner verdsetter menn med et godt hjerte, trygghet, stabilitet, andre ting.

Men at kvinner generelt sett eldes bedre enn menn det er jeg enig i. De var kanskje like attraktive da de giftet seg i ung alder men med årene glir de litt fra hverandre på det punktet. Kvinner er jo mer opptatt av å holde seg attraktive enn det menn gjør. Klart det vises jo eldre man blir.

Anonymkode: b9c13...12d

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men da synes du jo at kvinner er penere enn menn, og som konsekvens av det er dama alltid penere enn mannen.

Kunne du ikke heller sagt det da, at du synes kvinner er penere enn menn?

Anonymkode: 2b5ca...3c5

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Aldri i ditt liv? Virkelig?

Når du så bastant så tenker jeg du bare ser det du ønsker å se.

Endret av Isambard
  • Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At damer blir stygge etter 30 stemmer ihvertfall ikke

Tror du tenker på hudeldringen,alstå kollagenforfallet, som starter for alvor hos kvinner tidligere en Menn, men det er ikke så tidlig som i 30årene. Uavhengig av alder har også menn høyere tetthet av kollagen i huden en kvinner, Derfor kan det være "gankse stor forskjell" på fastheten i ansiktet på en 59 år gammel kvinne og Mann på samme alder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de fleste menn har stygge ansikter og ekle kropper. Jeg forelsker meg bare i vakre menn. Så for meg betyr mannens utseende absolutt alt. Så lenge han er snill og grei og har en vanlig jobb, og er PEN, så er han drømmemannen. 

Anonymkode: ab5f7...11c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min er penere/kjekkere enn meg. Helt klart.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men da synes du jo at kvinner er penere enn menn, og som konsekvens av det er dama alltid penere enn mannen.

Kunne du ikke heller sagt det da, at du synes kvinner er penere enn menn?

Synes både menn og kvinner er pene jeg. Men dette med par er noe jeg lenge har observert. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vel, jeg synes kjæresten min var dritkjekk når jeg traff han for første gang i 2015. Vi er sammen enda og jeg synes fremdeles at han er den kjekkeste mannen jeg vet om 😀 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor starter du en tråd for å debattere noe når du ikke vil høre på eller godta at det finnes andre virkeligheter enn den du har konstruert? Gir ikke akkurat grobunn for saklige debatter.

Tror bare du overdrev noe voldsomt. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes både menn og kvinner er pene jeg. Men dette med par er noe jeg lenge har observert. 

Og det du observerer er nøyaktig det samme som alle andre observerer? Vi alle føler/synes det samme som deg? Vi har alle samme preferanser? Vi er alle like opptatt av utseende, og hvem som "vinner" utseendelotteriet i et forhold?

Tror nok du har misforstått litt.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at dette bare er troll og tull altså. Men det er bare så latterlig at det ikke er morsomt. Kunne du ikke prøvd litt hardere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tror bare du overdrev noe voldsomt. 

Overdrev hva? Det var mitt første innlegg i tråden. Igjen, hva ønsker du egentlig med denne tråden når du ikke ønsker en debatt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner at dette bare er troll og tull altså. Men det er bare så latterlig at det ikke er morsomt. Kunne du ikke prøvd litt hardere?

Niks, dette er ikke tull. Har faktisk aldri sett dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er penere enn meg. 

Anonymkode: 63871...f2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...