AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Må ha magnesium kjenner jeg. Har brukt den LØFT som du kjøper på Kiwi, men jeg tror ikke den hadde bra opptak, fordi jeg ble ikke kvalm om jeg tok den før jeg spiste. Har brukt en fra helsekostbutikk før, het noe med Bio. Men de er så dyre! Noen som vet hvor stor forskjell det er på opptaket og hvem som er bra? Kjøper ikke til 200 liksom når du får helt ned til 75 kr, men tror ikke den billige var så bra. Noen med råd? Anonymkode: 6d39b...e37
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Naturlige kilder er alltid best. Kosttilskudd kan aldri erstatte naturlig mat. Animalske kilder er bedre enn planter fordi planter inneholder stoffer som hemmer opptak så kraftig at de kan hemme opptak fra andre kilder også. For eksempel fytinsyre. Melk, ost, yoghurt, kjøtt, fisk, sjømat, egg. Anonymkode: 23dce...f3a 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Er vel noen magnesiumforbindelser som tas lettere opp. Den som ofte er billigst, magnesiumoksid, tas dårligst opp har jeg lest. Husker ikke helt hvilke som er best, mulig det var Mg-sitrat eller -glycinat?🤔 Anonymkode: 325a7...50e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Kommer an på hvorfor du skal ta det. Jeg får lett kramper hvis jeg ikke tar magnesium, og den på apoteket funket ikke på meg! Hun i helsekosten sa at det kom an på hvilke bindinger man trengte eller noe sånt. Jeg bruker SuperMagnesium, mulig den er fra det dyre Bioetc-merket, husker ikke. Men er i en firkanta pappboks som er hvit og grå/blå, og kun fåes i helsekostbutikker. Jeg har ikke noe valg på pris, da det er den eneste som funker av de jeg hat prøvd. Er dyrere å bruke penger på noe som ikke virker, tross alt Anonymkode: c9fa3...040 1
Meltzer Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Hvordan kjenner du at du må ha magnesium? Løft inneholder tilsynelatende magnesiumoksid, som er en mulig forklaring for kvalmen du opplevde. Magnesiumtaurat eller -malat er de rimeligste
17.11 Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Jeg får rastløse ben dersom jeg ikke tar tilskudd av magnesium. Bruker en fra BodyFuel, men har aldri tenkt over hvilken type magnesium det er, så vil følge denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Jeg får kramper i føttene og tærne hvis jeg ikke tar magnesium. Har ikke funnet den optimale enda, men lurer på om jeg skal prøve denne her: https://www.gymgrossisten.no/magnesium-100-caps/71099.html?utm_source=1722565543&utm_medium=ad_affiliate&utm_campaign=adraction&at_gd=C2A4FA7B1C4D43BB144E56E3CDAE9434B3550909 Vet ikke om denne dama er til å stole på, men fant tips på hennes side: https://kosttilskuddogtrening.com/magnesium-tilskudd/ Anonymkode: 53b52...6bb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Meltzer skrev (1 time siden): Hvordan kjenner du at du må ha magnesium? Løft inneholder tilsynelatende magnesiumoksid, som er en mulig forklaring for kvalmen du opplevde. Magnesiumtaurat eller -malat er de rimeligste Løft var den jeg IKKE ble kvalm av. Anonymkode: 6d39b...e37
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Meltzer skrev (1 time siden): Hvordan kjenner du at du må ha magnesium? Løft inneholder tilsynelatende magnesiumoksid, som er en mulig forklaring for kvalmen du opplevde. Magnesiumtaurat eller -malat er de rimeligste Jeg får kraner i tærne og leggene. Jeg må faktisk reise meg opp fra senga for å få vekk krampen, fordi det blir så smertefullt om jeg prøver å ligge sånn. Så kommer det gjerne tilbake igjen og jeg må bare finne en stilling som hjelper. Får også kramper i leggene. Anonymkode: 6d39b...e37
Meltzer Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Løft var den jeg IKKE ble kvalm av. Anonymkode: 6d39b...e37 My mistake! Magnesiumoksid er vanligvis ikke godt for magen dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå