AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Skulle egentlig tatt det på torsdag, men glemte det.. skal jo gå 1 uke mellom, så antar det er greit å gjøre det i dag? Skjønner at ingen her er helsepersonell, men helt sikkert noen som bruker samme medisin Og hvor ofte drikker dere? Anonymkode: de3b2...66f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Det står i pakningsvedlegget: glemt dose må tas innen 24 timer. Går det lenger tid enn det må du snakke med legen. Og for å svare på det andre spørsmålet: Jeg drikker ikke når jeg går på methotrexate. Anonymkode: ed870...e49
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det står i pakningsvedlegget: glemt dose må tas innen 24 timer. Går det lenger tid enn det må du snakke med legen. Anonymkode: ed870...e49 Jeg legger til: Det handler ikke bare om hvor lang tid det er siden forrige dose, men hvor lang tid det må gå til neste dose. Hvis du tar den glemte dosen i dag, og den vanlige dosen på torsdag igjen, kan du få alt for høy konsentrasjon av medikamentet. Anonymkode: ed870...e49
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Takk! Skjønner det, at den nye dagen min må bli søndag dersom jeg skulle tatt i dag Anonymkode: de3b2...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå