Gå til innhold

Nok en sommer som tjukk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke kast inn håndkleet.

Sommeren er en fin tid på å gå ned litt på. Varme gjør en mindre sulten, og man får gjerne lyst på lettere mat som salater. Ofte er man også mer aktiv på sommeren, går mer fra A til B enn å ta bil/buss, er mer ute enn inne og ser på TV. Drikk smoothies i stedet for å spise is, snu sånne småvaner.

Det som skal til er en livsstilsendring, ikke en diett. Da er det så lett å bare gi faen nå, og så skal du liksom prøve igjen i januar. Begynn nå :) Vektnedgang tar noe tid, men når man er litt mer aktiv og litt sunnere, så går humøret og motivasjonen fort opp.

Anonymkode: 3af96...18f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skal sommeren være en målstrek? Begynn å gå ned i vekt nå da vel. Fint å være slank til jul også, og ikke minst kommer det nye somre…?

Anonymkode: 0e255...118

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 12.33):

Er så lei og sint på meg selv! Også i år blir det ubehagelig å være meg. Varmt og klamt og tungt, hater å kle av meg og vise frem kroppen. Har hatt god tid på meg, startet sterkt i januar og gikk ned litt, men siden har det vært +-2kg. Hater å være tjukk, men klarer ikke gjøre noe med det. 

Anonymkode: b6df5...8fa

Hvorfor vil du være slank bare om sommeren? Hvorfor starter du ikke nå i dag med å gå ned i vekt. Hvis du slutter å fokusere på vekta og istedenfor fokuserer på alt det positive du kan oppleve ved å endre livsstil, renner kiloene unna av seg selv etter hvert. 

Kiloene oppsto ikke plutselig. Det tar tid å få dem av også. 

Anonymkode: 5628c...605

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...