Gå til innhold

Robotstøvsuger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en robotstøvsuger. Hater å støvsuge nemlig😄 selvom jeg har en 40 kvm leilighet.

Dere som har liten plass, støvsuger dere selv eller har dere robotstøvsuger? 

Anonymkode: 9fd9f...fc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Passer disse støvsugene til så liten leilighet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på 39 kvm og jeg har robotstøvsuger. Ville vel nesten tro at den passer bedre i små boliger enn store, ettersom støvkammeret er ganske lite. Skal den støvsuge et helt hus må den nok stoppes og tømmes underveis.

Anonymkode: ebd04...cc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde i rekkehus på 3etg, tror hver etg er ca 40kvm. Vi har robotstøvsuger i den midterste etg med stue/gang/kjøkken. Så vi bruker den hver dag men stort sett bare i en etg. Absolutt verdt det. 

Anonymkode: 5a452...7e7

AnonymBruker
Skrevet

Vår støvsuger 65 kvm, langt fra hele huset, men den tar stue og kjøkken. Da blir støvbeholderen ganske full, men ikke helt stappet.

Det hjelper veldig på støvnivået i resten av huset, trenger ikke støvsuge de andre rommene ofte. 

Anonymkode: 344fa...2d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vurderer å kjøpe en robotstøvsuger. Hater å støvsuge nemlig😄 selvom jeg har en 40 kvm leilighet.

Dere som har liten plass, støvsuger dere selv eller har dere robotstøvsuger? 

55kvm, har robotstøvsuger 👍🏻

Jeg sliter med fatigue, og det er mye jeg ikke orker etter jeg kommer hjem fra jobb. Jeg bruker hjelp der jeg kan få hjelp.

Anonymkode: def89...11d

AnonymBruker
Skrevet

Dere r sp mange på markedet. Syns dere f vanskelig å velge. 

Hva har dere? Er dere fornøyde? 

Skrevet

Den kommer ikke til overalt, for eksempel mellom der det er trangt, så tar med vanlig støvsuger en gang i uken uansett. Roboten går tre ganger i uken, og tømmes en gang per uke. Det er langt mindre støv i huset generelt sett etter at vi fikk den.

Har Roborock s5 max. Ingen langhårede tepper, og den tar det meste av kattehår- Har en søster med s7, og den suger opp mer og vasker bedre.

Har den ikke til å støvsuge alle rom. TV-rommet er for eksempel for trangt til at det har noen hensikt (møbler osv), men den støvsuger stue, kjøkken, hall og kontor + soverom av og til. Cirka 70 kvadrat.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en irobot Roomba. Har hatt den i flere år og kostet vel rundt 10 000 da, tror jeg? Den har holdt ut i mange år og jeg hadde stort hus med hund og barn og tepper. Nå bor jeg på 3 etg, der jeg bruker den på to av etg da den 3. Etg har for høye terskler.

Den funker fint her også. Hver etg er på ca 40kvm. Jeg setter den på når jeg drar på jobb. Hoved etg en dag og kjellerstue en dag, slik bytter jeg på annenhver dag.

Fornøyd, men nå vurderer jeg en gulvvasker.. med hund og barn blir det mye søl i hovedetg. Finnes det en egen robot vasker, som er rimeligere enn den jeg kjøpte og som evt bare vasker gulv, siden støvsugeren jeg har fungerer fortsatt topp? Jeg har et par tepper, så den må være intelligent nok til å styre unna de.

Anonymkode: 53818...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...