Gå til innhold

Dere i 20 årene, hvor ofte møte svigers?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi valgte å ikke kjøpe hus i nabolaget deres pga risikoen for uanmeldt besøk titt og ofte, samt svigerfar som stikker innom for å kreve hjelp av samboer på øyeblikket - det blir ofte slike telefoner nå, men lettere å si nei på tlf 😅

Men det sagt så tilbringer vi mye tid med de på store dager. Vi feire 17. Mai sammen, finner på ting sammen+middag i påska, julemiddag sammen (samt lillejulaften og er par-tre dager mellom jul og nyttår) samt nyttårsaften, bursdager, griller ofte på de beste dagene osv. Vi bor under 5 minutter unna (med bil), og har to små barn, så er evig glad vi har et slikt godt forhold med de. Det er gull verdt, de sier aldri nei til å passe barna (med mindre de skal bort riktig nok) hvis vi trenger hjelp eller avlasting, de kjører og henter hvis vi trenger hjelp ift barna (eller oss selv hvis bilen er på verksted eller vi er innesnødd el). De kommer sjeldent på uanmeldt besøk, de ringer stort sett å spør om det passer og om vi er hjemme. 

Vi reiser ikke på ferier sammen dog, det hadde jeg ikke taklet 😂 

Anonymkode: 756f5...aed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler med deg, TS :( 

Jeg ville lagt alt ansvaret over på mannen din, og dratt ut når de kom på besøk. Eller lagt meg på rommet og sett film på ipaden når de kom (ja, jeg skjønner du ikke kan gjøre det....). 

Ferie,.. Dere må jo bare si nei. Godtar de ikke et nei? De må jo det, når de ser at dere ikke dukker opp på hytta, og dere sender selfie fra flyet til spania.

Anonymkode: dec09...0bd

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg ts. Her er mannen skikkelig mammadalt, snakker med henne på tlf hver bidige dag. I tillegg sender hun meg meldinger hele tiden for å mase eller for å blande seg opp i noe hun ikke har noe med. Det er jævla slitsomt. Vi er i 30-årene nå og det har vært sånn i alle år. 

Anonymkode: f730e...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...