AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Samboer hater soling, og jeg synes jeg rett og slett har blitt for tykk og utrent gjennom korona til å ønske å dra med kjente eller å gå i bikini på hjemstedet. Fins det et sted å dra alene med gode sol, svømme og treningsmuligheter? Et sted det ikke florerer av «unge instagrammere»? Det kan være arrangert treningstur for utrente bare det er rom for lesing, soling, svømming og mest mulig egentid. Anonymkode: 31e32...17c 1 1
Stoltskeiv Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Ville ikke ikke dratt på ferie om det var den eneste grunnen ❤️ Det er kun du som tenker slike ting om deg selv, ingen andre ❤️ prøv å kos deg på stranda i Norge ❤️
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Traktorlesba96 skrev (2 timer siden): Ville ikke ikke dratt på ferie om det var den eneste grunnen ❤️ Det er kun du som tenker slike ting om deg selv, ingen andre ❤️ prøv å kos deg på stranda i Norge ❤️ Takk for det! Jeg har lyst til å dra og altså. Anonymkode: 31e32...17c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Jeg og har lyst på ei uke alene ved en strand .. gjerne all inclusive tror d fins sider på nett som selger alene turer. har jo skjønt at d er dyrere å reise alene enn to men går det an å reise alene men kjøpe billett for to tru? Det hadde løst mange problemer på reise fronten. Anonymkode: 95a4d...442
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Samboer hater soling, og jeg synes jeg rett og slett har blitt for tykk og utrent gjennom korona til å ønske å dra med kjente eller å gå i bikini på hjemstedet. Fins det et sted å dra alene med gode sol, svømme og treningsmuligheter? Et sted det ikke florerer av «unge instagrammere»? Det kan være arrangert treningstur for utrente bare det er rom for lesing, soling, svømming og mest mulig egentid. Anonymkode: 31e32...17c Høres ut som mange av mine sommerhelger når det er fint vær. Lesing, soling, svømming, jogging, litt fiske. Det er hundrevis av vann du kan svømme i og sole deg ved usjenert i både Norge og grenseområdene i Sverige. Bare å studere kartet litt og følge med på yr.no i forkant. Hvorfor skal alt være så tilrettelangt? Bare stress å følge andres regler når man skal slappe av. Anonymkode: 20155...886 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Jeg hadde dratt alene til et lite sted/øy i Hellas. Ladet batterier, trygt og input fra andre omgivelser. Anonymkode: b5816...2ff 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg og har lyst på ei uke alene ved en strand .. gjerne all inclusive tror d fins sider på nett som selger alene turer. har jo skjønt at d er dyrere å reise alene enn to men går det an å reise alene men kjøpe billett for to tru? Det hadde løst mange problemer på reise fronten. Anonymkode: 95a4d...442 Hopp over all inclusive! Så unødvendig. Du blir godt mottatt på alle lokale restauranter som alenereiser og inntekten går til de lokale. Anonymkode: b5816...2ff 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #8 Skrevet 29. mai 2022 Tipper du er nydelig og kan sole deg hvor som helst. Sikkert en mer spennende personlighet enn en gjennomsnittlig influenser også. Apollo sport på Granka eller Hellas f.eks. Greie steder når man reiser alene. Anonymkode: 5b620...d30 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #9 Skrevet 29. mai 2022 Jeg har reist ulike øyer of fastlandet I Hellas. Anbefales Reiser alene. I år skal jeg på et knøttlite sted på fastlandet. Anonymkode: b5816...2ff
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #10 Skrevet 29. mai 2022 Om du reiser på et typisk familiehotell vil du finne alle slags kropper, med en overvekt av...vel, overvektige. Har dog inntrykk av at ingen bryr seg om andres kropper! Anonymkode: ed500...d21
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 Strender i Mississippi- de har USAs feiteste innbyggere. Anonymkode: 5b620...d30
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du reiser på et typisk familiehotell vil du finne alle slags kropper, med en overvekt av...vel, overvektige. Har dog inntrykk av at ingen bryr seg om andres kropper! Anonymkode: ed500...d21 Var nettopp på Mallorca. Der var det alt mulig rundt bassenget, ja. Og alle kosa seg med den kroppen de hadde 💙 Anonymkode: 429c9...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 Jeg skal reise alene til Gran canaria i sommer - bare for å sole meg. Bryr meg ikke om jeg ser gammel ut og har cellulitter. Er 42 og ganske normalvektig, men ingen sylfide! Har kjøpt meg et sånt sjal/jakke som passer til bikinien når jeg skal gå rundt, men regner ikke med at noen bryr seg så mye om kroppen min. Unn deg en tur! Anonymkode: a215d...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #14 Skrevet 31. mai 2022 Kult at folk reiser alene!!👏👏mine billetter blir dyrere for hver dag som går, fordi vi er to venner som først må bli enige 🤷♀️🤷♀️🤷♀️jeeze ass. Drar alene neste gang👍 Anonymkode: 9ccb9...a8d
Million Skrevet 31. mai 2022 #15 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 13.56): Takk for det! Jeg har lyst til å dra og altså. Anonymkode: 31e32...17c Santorini? Veldig fint der, og passelig uteliv om du har lyst på det om kveldene når du reiser alene. Virker som en trygg øy, derfor jeg anbefaler den. Dette har jeg hørt fra en mann som i over 30 år har vært i Hellas minst to ganger årlig, og besøkt alt som er av små og store øyer, øyhopping og fastlandet i Hellas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå