Gjest Regnet øser ned Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 Når tiden går blir følelsene sterkere. Når avstanden øker og minnene styrkes. Når sjelen kjenner at en savner et annet menneske. Da får en det vondt og husker at livet var bedre før. Jeg vil tilbake til deg; omfavne deg slik jeg gjorde. Gi deg mine lepper og kjenne din varme hud. Jeg vil treffe deg igjen. Vil ikke miste deg slik jeg har mistet nærhet tidligere. Hvordan skal jeg klare å holde på deg? Hvordan skal vi sammen klare å holde liv i vårt forhold? Vi hadde det så utrolig godt, vi var så hengivne. Jeg sa at jeg elsker deg, men lurer på om det ble for sterkt. Sa jeg; jeg elsker deg for tidlig? Kan du eller dere gi meg noen tips?
Betcy Skrevet 10. november 2005 #2 Skrevet 10. november 2005 Skjønner at du har det vondt ...men jeg må spørre: er det slutt mellom dere? eller er det en "down-periode" i forholdet?
Gjest Regnet øser ned Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 Jeg skal innrømme at jeg ærlig talt ikke vet sikkert. Du kan si det slik; vi holdt sammen i godt over en måned. Gjorde alt sammen. Sa jeg elsker henne og ved jenter virker det som noe en aldri må si før det har gått minst et halvt år. Jeg vet regelrett ikke hvor jeg står; men vet at vi har vært for lenge borte fra hverandre allerede. Jeg sender henne vel en sms snart og hører hvordan det går.... så får jeg håpe hun svarer... Det er vondt å være forelsket og elske et annet menneske når det ikke er tilstede.
Gjest King James II Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 Klart du kan miste henne.Verden går ikke under selvom ikke dere er sammen mer dette høres kanskje kaldt og hjerteløst ut men for og være ærlig så skal jeg si det rett ut hva du burde gjøre. Få deg et liv kom deg over det og dra på en lang ferie Det var rådet jeg ga til en kompis av meg og han gjorde det.Og det hjalp så det kan jo hjelpe for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå