AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #21 Skrevet 31. mai 2022 Harry. Blodhatrry, faktisk. Fullt av harrytasser, rånere, narkiser, kebabsjappehengere, både små og storkriminelle, innvandrere og gjenger. Anonymkode: 3f05c...c6b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #22 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bra miljø, bra skoler. Har aldri hørt noe negativt om skolene på flata her, ei heller Stenseth skole. Lite storkriminalitet av det man legger merke til, men helt sikkert litt storkriminalitet rundt omkring. Vi har sykler og alt stående ulåst, ingenting blir rørt, men så bort vi litt lengre opp enn på flata (ikke Stenseth), og det kan være noe av grunnen. Jeg ser folk nevner Gulskogen og Konnerud som bedre steder å bo for barnefamilier, men det er skoler som har vært kjent for en del mobbing de senere årene på folkemunne rundt omkring, så jeg hadde nok forhørt meg litt rundt angående dette. Det kan være det har bedret seg for alt jeg vet. Anonymkode: 95b83...1fe Nå bor jeg selv på Konnerud, og har barn på 20 og 15 år. Har ikke hørt om noe mobbing på skolen her. Kjenner jo ganske mange andre foreldre, og har heller ikke hørt noe fra de. Barnet mitt på 20 år, kjenner en del fra Gulskogen, og de var veldig fornøyd med skolen sin. Selvfølgelig kan det foregå noe mobbing på disse skolene, men det kan det på skolene i Krokstadelva og. Anonymkode: ccd16...63d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #23 Skrevet 31. mai 2022 Har bodd her i fire år. Anbefaler Stenseth veldig glad i å bo her! Er innflytter fra Bærum og elsker Stenseth skole! De har virkelig fått stjerne i boken min. Fantastiske lærere som faktisk tar tak i problemer. Anonymkode: ef6fd...62a
fru Alving Skrevet 11. juni 2022 #24 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 20.39): Har bodd her i fire år. Anbefaler Stenseth veldig glad i å bo her! Er innflytter fra Bærum og elsker Stenseth skole! De har virkelig fått stjerne i boken min. Fantastiske lærere som faktisk tar tak i problemer. Anonymkode: ef6fd...62a Jeg kjenner noen med barn på stenseth som ikke er fornøyd og som forteller om små forhold og vennskap mellom foreldre og lærere/sfo-ansatte som gjør at ting feies under matta. Har og hørt at det er en del som bor der i rekkehus og terasseleiligheter som ser på det som et sted de bor inntil videre. Men til TS, Krokstadelva er et fint sted å bo og litt billigere en gamle Drammen. Mye hus og bor du på flata så er det lettvint å komme seg rundt. Før i tiden så oppfattet vi som kom fra Drammen Krokstadelva og mjøndalen som litt bygda og litt rånete og det var nok en litt annen kultur der for en del ting. I dag er det store steder med mye innflyttere. Tror det er like bra å bo der som i Drammen eller Asker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå