Gjest filosofia Skrevet 15. november 2005 #81 Skrevet 15. november 2005 Jeg skjønte nøyaktig hva Nelle sa i sitt første (og jævlig godt skrevne) innlegg, og jeg er 110% enig. Han gutten derimot, skjønte jeg ikkeno av!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #82 Skrevet 16. november 2005 Jeg skjønte nøyaktig hva Nelle sa i sitt første (og jævlig godt skrevne) innlegg, og jeg er 110% enig. Han gutten derimot, skjønte jeg ikkeno av! ← Jeg synes jeg hører den hese innrøkte latteren din der du sitter bredbent og humrer.
Lestat Skrevet 16. november 2005 #83 Skrevet 16. november 2005 (endret) blomst, sommerfugl, og diverse andre "kliniske" begreper på det vi normale mennesker gjerne omtaler som fitte i vårt dagligspråk. ← Personlig støtter jeg en slik språkdrakt. Akkurat som jeg i størt mulig grad tilstreber meg å omtale en spade som et jordforflyttingsredskap. Dette fordi jeg forbinder "spade" med noe skittent, harry og unaturlig... Gidder ikke vifte med alskens flagg her. De som ikke skjønte den kan ha det så godt... Endret 16. november 2005 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #84 Skrevet 16. november 2005 Jeg synes jeg hører den hese innrøkte latteren din der du sitter bredbent og humrer. ← ..mens hun klør seg ettertenksomt i skrittet og sender en snusklyse i veggen ...
Lestat Skrevet 16. november 2005 #85 Skrevet 16. november 2005 (endret) Hæ :klø: Oi, var dere seriøse når dere angrep hovedinnlegget ? Jeg synes det var hysterisk morsomt, godt skrevet og i det hele tatt traff det spiker'n på hodet. Jeg prøvde bare å henge meg på med litt humor. En ting er i alle fall sikkert. Jeg hadde satt større pris på at en dame ga utrykk for at hun ville knulles i motsetning til å finne en "symbiose gjennom felles tilhørighet og samkvem" (gjerne iblandet litt blomster og sommerfuglsnakk). Sannsynligheten er vel stor for at jeg hadde spurt hvilket prosjekt hun jobbet med for tiden hvis hun hadde sagt noe sånt... Slik jeg skjønte hovedinnlegget så var det ikke snakk om hard sex kontra kosesex. Mer snakk om hvordan man til stadighet skal pakke inn kvinnelig seksualitet i prektige ordelag når temaet kommer på banen. Jeg er helt enig med Nelle i at det bare virker teit i grunn. Endret 16. november 2005 av Lestat
Nelle Skrevet 16. november 2005 Forfatter #86 Skrevet 16. november 2005 Slik jeg skjønte hovedinnlegget så var det ikke snakk om hard sex kontra kosesex. Mer snakk om hvordan man til stadighet skal pakke inn kvinnelig seksualitet i prektige ordelag når temaet kommer på banen. Jeg er helt enig med Nelle i at det bare virker teit i grunn. ← Du har helt rett -det var sånn hovedinnlegget var ment.
Gjest Sexy Sadie Skrevet 17. november 2005 #87 Skrevet 17. november 2005 Hadde jeg hatt en fyr her nå, og han satan hvor hardt han skulle ha blitt pult, jeg skulle ha ridd ham til himmelen og tilbake igjen, ventet i 3 kvarter for at han skulle få sjanse til å ta seg inn og så gjort det igjen.
Lestat Skrevet 18. november 2005 #88 Skrevet 18. november 2005 Å du dæven... En sånn behandling melder jeg meg mer enn gjerne frivillig til
Gjest Sexy Sadie Skrevet 18. november 2005 #89 Skrevet 18. november 2005 Å du dæven... En sånn behandling melder jeg meg mer enn gjerne frivillig til ← Da har vi en avtale. SS
Hu i Svingen Skrevet 21. november 2005 #90 Skrevet 21. november 2005 Bøyer meg som vanlig dyyypt i støvet for Nelles fantastiske evne til å uttale nettopp det jeg selv tenker, men ofte finner det vanskelig å formidle (blant annet til infantile kg-gjester ). *bøøøøyyyye seg* Hva hindrer en dyktig utført (presiserer samtykkende for å unngå unødig pepper) "voldtekt" i å vekke de aller sterkeste kjærlighetsfølelsene? Hva er egentlig så uromantisk med en tominutters før man løper til bussen? Nettopp det at kjæresten min kjenner meg godt nok til å gjøre de tingene jeg liker akkurat slik jeg liker dem (nei, han trenger ikke å gjette), og at han gjør det med innlevelse og følelser synes jeg faktisk er noe av det mest romantiske jeg kan tenke meg. Og han hadde ikke klart dette med mindre vi var trygge sammen. Poenget er vel at mennesker som er i stand til å formidle hvordan de vil ha det i sengen så vel som i andre hverdagssituasjoner har et mye større utbytte av sitt samliv. Forutsatt at de har en partner som evner å gi det samme tilbake. Det spiller ingen rolle om det gjelder horisontal vaniljesex, utstrakt bruk av tauverk, fjærkoster eller golden shower, så lenge man finner frem til de "høyeste fjelltoppene" sammen og elsker å dele det? Men jeg har vel både for mange tatoveringer og for høyt ølkonsum til å uttale meg, he he... Ooops - og så har jeg sikkert en ukledelig maskulin selvtillitt i tillegg - hvor har de ekte kvinnene gjort av seg?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #91 Skrevet 22. november 2005 Takk og pris! Ikke bare jeg som drømmer om å bli voldtatt i solnedgang!!!!!
Noorgie Skrevet 22. november 2005 #92 Skrevet 22. november 2005 (endret) Synes det er flott med jenter som Nelle, rett og slett fordi hun er seg selv og er stolt av det. Stå på - Heia NELLE Endret 22. november 2005 av Goggen
Gjest gjest gutt Skrevet 1. oktober 2007 #93 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg orker ikke engang å kommentere dette... you just did... men tilbake til saken. jeg er også gutt og ærlig talt så er det selve råskapen til enkelte av dere flere gutter finner ufeministisk. det at dere prater "stygt" som uvørne mannfolk (akkurat som slike typer er gode forbilder) og at dere uten blygsel reklamerer for sex som en vare og ikke kjærlighet. trist å se denne utviklingen og ufattelig at jenter synes det er "tøft" med slike holdninger. det er ikke utseendet som gjør deg feminin, men attituden. et skikkelig kvinnfolk er feminin uten å vite det, uten å prøve så hardt å være det. det samme gjelder menn og maskulinitet. btw så jeg en 11-årig liten jente med utringning og selvfølgelig null pupper. hvorfor? jeg mener det starter med slike meninger dere har og som spres som pesten over hele verden. vi er nødt til å skjerpe oss med sexen her dere. jeg bare prøver ut noen meninger og teorier her, hyggelig å få seriøse tilbakemeldinger. vennligst spar meg for pms-respons
Gjest Moncler Skrevet 1. oktober 2007 #94 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skjønner ikke hva som er så galt med blomster, sommerfugler og prinser på hvite hester.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #95 Skrevet 1. oktober 2007 you just did... 'Just' betyr i dette tilfellet for to år siden..?
Gjest milkyway Skrevet 3. oktober 2007 #96 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er så glad jeg har en kjæreste som "voldtar" og gir meg røde merker her og der, framfor en som snakker om sommerfugler og grønne enger! Huff og fyse. (men kosesex er helt ok det og avogtil, bare spar meg for sånt kliss!)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #97 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg synes romantikk helt helt greit Her i huset har vi teknisk sex, som jeg kaller det. Så jeg foretrekker sex som faktisk viser at det er personen du har sex med som betyr noe og ikke selve sexen. For knulling er det nok av hos oss. Noen jeg forøvrig kan gjøre med "hvem som helst" uten følelser. Derfor hadde jeg gladelig sagt nei takk til knulling og jatakk til det å elske! Det er mye mer givende.
Leo Skrevet 5. oktober 2007 #98 Skrevet 5. oktober 2007 Tråden er litt gammel, men jeg leste gjennom og fant ut, heldigvis, ut at jeg fremdeles er enig med meg selv og Nelle, som jeg for øvrig savner!
Gjest Hestegal Skrevet 8. oktober 2007 #100 Skrevet 8. oktober 2007 Pleier å ta en tur i stallen og kose meg med hestpeisen, jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå