Gå til innhold

Jenter knuller i peisen

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nok et knallbra innlegg fra min kvinnelige favoritt her på forumet, du ja Nelle!!!!

Er så enig med deg i det du skriver, keep up the good work baby :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nok et knallbra innlegg fra min kvinnelige favoritt her på forumet, du ja Nelle!!!!

Er så enig med deg i det du skriver, keep up the good work baby  :sjarmor:

Sleeeeesk!

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Jeg håper ikke alle jenter er så hjulbeinte og harry som Nelle høres ut. Det er kanskje ikke like romantisk å beskrive et hverdagsknull på kjøkkenbordet som avsluttes med ei brødskive med leverpostei?

Sex er tross alt bedre i et boblebad enn i en plast-stamp.

Skrevet
Jeg håper ikke alle jenter er så hjulbeinte og harry som Nelle høres ut. Det er kanskje ikke like romantisk å beskrive et hverdagsknull på kjøkkenbordet som avsluttes med ei brødskive med leverpostei?

Sex er tross alt bedre i et boblebad enn i en plast-stamp.

Ærlig talt! Før du begynner å generalisere her -hva FAEN er det ved meg som du finner så veldig harry? Hva er det ved mine beskrivelser av meg selv og min seksualitet som du finner hjulbeint og harry?

Er det bare fordi jeg sier "pikk" og "knulle" - og fordi jeg sier at jeg liker litt hard og rå sex som en avveksling innimellom, og som et alternativ til kosesex?

Hvis det er på dette grunnlaget du kaller meg harry og hjulbeint som foreslår jeg at du ber meg om unnskyldning!!

Fy faen -at det går an å være så innihelvete KNAPP!!

Skrevet
Sleeeeesk!

Hva er galt med å si til hverandre at man liker hverandre, og at man setter pris på å lese innlegg som er skrevet?

Tusen takk Gorgonzola. Det er veldig hyggelig sagt av deg, og jeg synes det er veldig hyggelig at du setter pris på innleggene mine. Tusen takk! :)

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Helt enig med deg jeg og Nelle!

Skjønner ikke hvorfor noen absolutt må slenge dritt og kommentere ALT!

Bedømmer folk ut fra noen få setninger her..

Trodde et slikt forum var et sted man kunne fortelle om seg selv og få råd osv. uten å blir fortalt hva folk "syns" om deg!

Hva er så harry med å ha et litt variert sexliv da? Prøve ut nye steder og stillinger..

Nei, stå på Nelle, sier jeg og!! :klem:

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Hvis det er på dette grunnlaget du kaller meg harry og hjulbeint som foreslår jeg at du ber meg om unnskyldning!!

Dersom det er på dette grunnlaget han kaller deg harry får du heller ta det som ett kompliment. Bra skrevet! :klappe:

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Jeg tror ikke du Nelle er typen som blir spesielt såret av et spydig innlegg, jeg ville bare si at du høres veldig uromantisk og rølpete ut, det mener jeg selvsagt fremdeles, men hovedbudskapet ditt om at ukeblader skriver mye parfymert dill-dall er jeg enig i - men jeg er altså en gutt, og jeg liker jenter som er skikkelig jentete.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Jeg tror ikke du Nelle er typen som blir spesielt såret av et spydig innlegg, jeg ville bare si at du høres veldig uromantisk og rølpete ut, det mener jeg selvsagt fremdeles, men hovedbudskapet ditt om at ukeblader skriver mye parfymert dill-dall er jeg enig i - men jeg er altså en gutt, og jeg liker jenter som er skikkelig jentete.

Vil svare jeg og.. om det er greit..?

Hva mener du med rølpete da??

Mener du at eneste måten en jente kan ha, i din forstand, "jentete" sex er om de bare ligger på rygg i senga og tar i mot?

Når jeg hører ordet rølpete ser jeg for meg en litt halv-fet 30 år gammel gutt, som heller innpå øl, banner, lukter svette og røyk osv..

Men at en jente har lyst til å utforske sex sammen med kjæresten sin, ser jeg IKKE som rølpete!

Heller ikke at man bruker ord som kukk og knulle/pule.

Tror nesten jeg hadde blitt kvalm om jeg hadde sett en jente spør kjæresten sin om de kan ha litt elskov i senga.. For hun syns det hadde vært litt tilfredsstillende med hans penis..

Eller jenter skal kanskje ikke be om sex heller..?

Hm.. leser innlegget ditt igjen.. blir liksom ikke helt klok på hvordan du tenker..

Kan ikke du utdype hva du mener er jentete i sex-verden??

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

For meg er ei rølpete jente ei som er helt uten stil, med det mener jeg feks farget hår som burde vært etterbehandlet for lenge siden, skorpion-tatovering på skulderbladet, stort øl-konsum og veldig fotballinteressert. Med jentete (i sexverden som i den vanlige verden) mener jeg jenter som er litt jålete, selv om det høres negativt ut, de vrenger ikke av seg trusa hvor som helst og når som helst, og men når de først gjør det så er fitta frekt frisert og dufter av den deiligste parfyme.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
For meg er ei rølpete jente ei som er helt uten stil, med det mener jeg feks farget hår som burde vært etterbehandlet for lenge siden, skorpion-tatovering på skulderbladet, stort øl-konsum og veldig fotballinteressert. Med jentete (i sexverden som i den vanlige verden) mener jeg jenter som er litt jålete, selv om det høres negativt ut, de vrenger ikke av seg trusa hvor som helst og når som helst, og men når de først gjør det så er fitta frekt frisert og dufter av den deiligste parfyme.

Ok, da vil jeg si jeg er jentete etter din mening.. både i sexverden og ellers..

Og jeg må innrømme at jeg ikke tror Nelle heller er "rølpete" heller..

Men hvordan mener du en jentete jente bør ha sex da? Bare misjonær?

Skrevet

Så skal jeg ha meg frabedt å bli kalt for rølpete og lite jentete i senga.

Jeg farger ikke håret, har ingen skorpion tatoveringer (eller andre "mote-tatoveringer"), jeg liker ikke øl -og drikker det aldri, og har ingen interesse av fotball. Jeg er jålete, sminker meg hver dag, bruker parfyme hver dag -jeg har lange, bringebærrøde negler -svært velstelte (og dessuten ekte!), jeg vokser bikinilinje en gang i måneden, og er forøvrig frisert -jeg dusjer minst en gang om dagen, og har aldri opplevd å lukte spesielt rølpete. Jeg har undertøy for mange tusen kroner i skapet -og elsker eksklusive strømper med dertil hørende strømpeholdere. I tillegg er jeg generelt (som person) svært feminin -både ganglag, utseende, interesser etc.

Som sagt skal jeg ha meg frabedt å bli kalt rølpete og lite jentete.

Jeg tåler selvsagt et spydig innlegg, men blir provosert når det spydige innlegget kun er skrevet for selve spydighetens skyld, og fullstendig uten å vite hva man snakker om/hvem man snakker om.

Å kalle noen rølpete, uromantiske og lite jentete i senga bare fordi de av og til liker litt rå sex, og bare fordi de synes det er unødvendig at jenters sex alltid skal fremstilles som "mykt" -er LATTERLIG, tåpelig og ikke minst svært umodent og lite innsiktsfullt.

Skrevet

Ojoj - der fikk jeg det svart på hvitt - jeg er sjefsrølpete!!Makan! :blunke:

Er nemlig kjempeglad i øl og elsker fotball..hehe. Men jeg lurer på hvorfor noen tror at slike "lyster" betyr at dama også er totalt uten stil og ikke finnes jålete..stemmer ikke det skjønner du, lille venn. Det er fullt mulig å drikke øl istedenfor vin, digge fotball og allikevel like å dolle seg litt med f.eks. skjørt og høye heler (selv om det skal sies at jeg dropper stillettene når jeg er på fotballkamp) Og hva friseringen angår er den alltid i orden, både på hodet og andre steder..hehe.

Skjønner ikke hvordan enkelte klarer å generalisere så til de grader, verden og menneskene i den er ikke bare svart/hvitt!

Hilsen fra en av rølpene

Skrevet
Ojoj - der fikk jeg det svart på hvitt - jeg er sjefsrølpete!!Makan!  :blunke:

Er nemlig kjempeglad i øl og elsker fotball..hehe. Men jeg lurer på hvorfor noen tror at slike "lyster" betyr at dama også er totalt uten stil og ikke finnes jålete..stemmer ikke det skjønner du, lille venn. Det er fullt mulig å drikke øl istedenfor vin, digge fotball og allikevel like å dolle seg litt med f.eks. skjørt og høye heler (selv om det skal sies at jeg dropper stillettene når jeg er på fotballkamp) Og hva friseringen angår er den alltid i orden, både på hodet og andre steder..hehe.

Skjønner ikke hvordan enkelte klarer å generalisere så til de grader, verden og menneskene i den er ikke bare svart/hvitt!

Hilsen fra en av rølpene

:klappe:

Helt enig med deg Sheba! Jenter kan vel være flotte og sexy selvom de drikker øl og er interessert i fotball!! Makan til sneversynt generalisering!!

Skrevet

Tror faktisk jeg hadde begynt å lure dersom min kjære begynte å snakke om å "spre sommerfuglvingene mine".

Jeg holder en knapp på Nelle og heier på henne. La oss ha sex hvor vil vil, hvordan vi vil og snakke grisete når vi vil.

Og til info hender det at hårfargen min er litt blass, og ja jeg liker fotball, men er alikevel feminin og langt fra harry.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

For en gjeng dere er. Det hadde vært artig og visst hvem det er jeg egentlig "snakker" med.....(hoho!) en gjeng med hissigpropper er dere ihvertfall, og feige også, "holder en knapp på deg jeg Nella...."dikke-dikk under haka, vi rotter oss sammen nå, bitcher oss skikkelig, her har vi noen som tenker bare svart hvitt, er full av fordommer, umoden og tramper oss på tærne med store traktorsko.

Jeg skulle knullet dere i rumpehullet alle sammen, da hadde dere nok blitt mer lydige.

I det virkelige liv er dere vel som alle andre, noen ok, noen ikke.

Som en avslutning velger jeg å gå tilbake på alt jeg har skrevet, heretter mener jeg det motsatte. Så nå kan dere roe dere ned.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
For en gjeng dere er. Det hadde vært artig og visst hvem det er jeg egentlig "snakker" med.....(hoho!) en gjeng med hissigpropper er dere ihvertfall, og feige også, "holder en knapp på deg jeg Nella...."dikke-dikk under haka, vi rotter oss sammen nå, bitcher oss skikkelig, her har vi noen som tenker bare svart hvitt, er full av fordommer, umoden og tramper oss på tærne med store traktorsko.

Jeg skulle knullet dere i rumpehullet alle sammen, da hadde dere nok blitt mer lydige.

I det virkelige liv er dere vel som alle andre, noen ok, noen ikke.

Som en avslutning velger jeg å gå tilbake på alt jeg har skrevet, heretter mener jeg det motsatte. Så nå kan dere roe dere ned.

Eh.. oki! Det var så lett å få deg til å skifte mening ja.. :forvirret:

Hissigpropper? Fint du tror du kjenner oss da vennen!

Følte du deg utstøtt nå eller? Når folk har samme mening, automatisk rotter vi oss sammen? :overrasket:

Hvorfor skulle vi blitt mer lydige om du knullet oss i rompehullet??

Herregud.. kom med noen bedre replikker æ!?

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Jeg kunne jo sitere alle deres replikker, da hadde det kanskje blitt bra nok for dere, at alle har samme mening er unaturlig, og dermed galt, mao dere er gale alle sammen. Nå skal jeg stikke i dusjen og barbere meg mellom benene i ren frustrasjon, anbefaler dere alle til å gjøre det samme!

:grine2:

Skrevet
Jeg kunne jo sitere alle deres replikker, da hadde det kanskje blitt bra nok for dere, at alle har samme mening er unaturlig, og dermed galt, mao dere er gale alle sammen. Nå skal jeg  stikke i dusjen og barbere meg mellom benene i ren frustrasjon, anbefaler dere alle til å gjøre det samme!

:grine2:

Du er søren meg søt når du er sint altså! :sjarmor:

Skrevet

Jeg orker ikke engang å kommentere dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...