Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer.Er det halvgamle kjerringer, bestemødre, unge eller andre?

Anonymkode: 925af...39d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer fra 30-60 som bor på bygda. 

Anonymkode: 6ea29...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Som om ikke menn hører på DDE.

Anonymkode: 85300...9ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror alle kan høre på DDE på rette tidspunkt. Jeg kjørte en ungdomsgjeng her på fest en sommer og de var type 20-25 og vi kom susende inn i sentrum der jeg bor kl 22 på kvelden med alle vinduer åpne og Rompa mi på full guffe... 

Jeg er kvinne og ikke min type musikk men har ikke noe imot dde... det er bedre enn svensk danseband i hvertfall. 

Anonymkode: 5327b...63b

Gjest Adobyen
Skrevet

Hva er feil med DDE da?  Jeg hører på mye forskjellig musikk avhengig av situasjon der og da.

Skrevet

DDE > Karpe

DDE er nok vanlig på bygda, men også blant blide og festglade, jordnære folk i bynære strøk 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 10.40):

Tror alle kan høre på DDE på rette tidspunkt. Jeg kjørte en ungdomsgjeng her på fest en sommer og de var type 20-25 og vi kom susende inn i sentrum der jeg bor kl 22 på kvelden med alle vinduer åpne og Rompa mi på full guffe... 

Jeg er kvinne og ikke min type musikk men har ikke noe imot dde... det er bedre enn svensk danseband i hvertfall. 

Anonymkode: 5327b...63b

Nei, ikke alle. Er det musikk jeg ikke klarer er det DDE, Åge, trønderrock og danseband. Har skjønt at man aldri kommer unna norske musikkprogram som ikke inneholder noen av de nevnte. Not my cup of tea. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...