Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan se tegn på utroskap? 
trenger tips… 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min man begynte å trene, noe han aldri har gjort før. Han tok generelt bedre vare på seg selv. Han jobbet mye mer enn vanlig. Han tok telefonen sin med seg overalt, og hadde av varslingene på tlf. 

Anonymkode: 0879f...6f6

AnonymBruker
Skrevet

Litt mer opptatt av hvordan han kler seg, godlukt, ser bra ut, går turer på rare tider, kan bli borte på natten men sier han bare gikk en tur(!!), telefonen er alltid med og legges ned skjermen ned av med varsler på tlf, sitter sent oppe og sier han skal se på tv men ringer henne, kan forsnakke seg, klærne lukter av og til litt annerledes (hennes parfyme el slikt),... 

Anonymkode: 8fb7d...455

AnonymBruker
Skrevet

Kan få dårlig samvittighet og vil da kjøpe blomster eller noe, kan være unnvikende ift sex, vil ikke ha sex, amper og irritabel, vil evt ha mer sex men det er sjeldent, ser deg ikke i øynene som før, går i forsvar og blir sint om du ymter frempå noe... 

Anonymkode: 8fb7d...455

• Liker 1
Skrevet

Det en sum av endringer som alle peker i samme retning som du bør se på. Da er det det samlede bildet.

- Mobil. En merkbar endring til hvordan mobilen håndteres. Det viktigste er behov for kontroll over den. Som er det sentrale. Det andre er at han opplagt kommuniserer på en uvanlig måte på mobilen med noen annen. Hva tenker jeg på da. Meget tett mellom han sender meldinger, smiler gang på gang når han sitter med mobilen, samtidig som det opplagt er viktig at du ikke skal vite hva og hvem det han sitter å charter med. Men kontroll er det sentrale.

- Endringer på mønster av fravær. Enkelt å greit så er han borte mer. Om det er mer "overtid" eller "møte kompiser".

- Mer opptatt av sitt utseende å kropp. Flinkere å stelle seg, kjøper nytt tøy, trener mer og så videre. Som er en forbedring som du merker ikke handler om deg.

- Eventuelt nye interesser. Igjen uten at det handler om deg og fellesskap.

- Endringer i deres sexliv. Som kan gå alle veier, inklusive at han er mer interessert i sex med deg.

Er summen av disse tingene som gjør at du bør begynne å tenke på utroskap som felles årsak. Ikke et enkel ting. Så kommer det vanskligere, hva skal du gjøre med det?

- Begynne etterforskning

- Bli sur og sjalu

- Direkte anklage han

- Begynne å svare positivt på flørtende fra han kjekke fyren på jobb

- Prøve å bli den perfekte kjæresten

Hadde jeg hatt fasit på det så hadde jeg nå vært rik og berømt....

Men litt hva jeg tenker (kanskje klok av ulike erfaringer).

Er det svake misstanker, så snakk med han om at du er redd for at han er utro og hvorfor. Hvis han er mikro utro, så vil det kanskje gjøre at han tilpasser seg og slutter med det. Hvis det er naturlige forklaringer som er helt harmløse så vil han kanskje endre seg slik at du slipper å få den dårlige følelsen, eller så kan han  komme med en forklaring som faktisk er fornuftig og troverdig.

Er det sterke misstanker, så si ikke ifra. Men bygg bevis. Noen syns dette høre kynisk og uhreit ut. Men er du der du har sterke samlede bevis, men ikke nok til å være sikker, så er det sannsynligvis ild bak røyken. Den utro driver med dobbeltspill og bedrag, av egoistiske hensyn (ønsker seg selv mest mulig handlingsrom, og vil fjerne ditt). Bli mer systematisk når du søker bevis. Bruk et kaldt hode. Snakk med folk du stoler på om  dette, kaldt og faktamessig (nei, en venn som syns synd på deg er ikke det du trenger, en venn som syns det er spennende å hjelp deg er det flotte å ha). Målet ditt er nå å komme i førersete, ta handlingsrommet fra han og gi det til deg selv.

Eksempel på bilde som jeg tenker bør gjøre at du vurderer det siste.

Kjæresten har fra å ha et avslappet forhold til mobilen sin, stålkontroll på den. Den ligger ikke på ladning eller for øvrig utenfor hans kontroll. I til det så er han mer på den en tidligere og han sitter ofte å smiler når han kommuniserer med mobilen istedenfor med deg når dere er sammen. Har blitt mer overtid, trening, turer til han vennen som bor så langt unna at mannen din må overnatte. Jobbseminar som ikke er så langt unna, det nå har blitt så slitsomt å dra hjem på kvelden, men mannen din overnatter på hotellet. Du merker at han er mer opptatt av kropp og utseende, og i sengen har han begynte å eksperimentere mer, samtidig som han generelt prøver seg mindre.

Her er det med mer enn 50 % en skogbrann bak røyken. Så du bør beskytte deg selv og gi deg det handlingsrom som han sannsynligvis prøver å hindre deg fra å ha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ulogisk at han hadde han lyst på mer sex med meg, samtidig som han stod i med venninnen?

Anonymkode: eb73b...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...