Gå til innhold

Ubesvart anrop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et annet innlegg hvor jeg spurte om hvor et tlf.nr tilhørte.

Jeg fikk et ubesvart anrop. Samtalen var gått videre til personsvar.

Ingen personer hadde lagt inn talemelding, men jeg hørt en radio? i bakgrunnen.Sjekket opp tlf.nr. på nettet men fikk ikke opp noe treff.

Ringte opp (med skjult id) nummeret og da fikk jeg beskjed om at det ikke var i bruk. Nå skjønner jeg fint lite. Det ble ringt til meg fra det nummeret for en time siden og nå er det ikke i bruk? :overrasket:

Har en grunn til å stresse med dette da.

Vanligvis ringer jeg ikke opp ukjente ubesvarte anrop.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelig noen som skal selge deg noe.

Jeg var plaget av sånn oppringing en stund, samme nr gang på gang, en-to ganger om dagen. Når jeg sjekka nr fikk jeg ingen oppføring. Iblant klarte jeg å ta telefonen - men da var ingen i andre enden.

Tilslutt fikk jeg tatt tlf og en fyr snakket til meg (og da var jeg mektig lei og irritert). Og første han sier er at han ikke skulle selge meg noe.. Videre spurte han da hvor mange barn jeg hadde under 10 år. :frustrert:

Var fra en eller annen bokklubb eller noe tror jeg. Sa jeg klart og tydelig ifra at han ikke hadde noe med det, og at jeg IKKE var interessert i slike telefoner som jeg hadde fått siste uka. Han ble spak og ba om unnskyldning og vi avslutta!

Men tror du ikke at samme nr har ringt meg igjen her i forrigårs da???

:frustrert:

Skrevet

Takker for svar.

Er vant til at selgere ringer på fasttelefonen, men det her var første gang jeg har fått på mobilen.

Litt rart at jeg får beskjed om at nummeret ikke er i bruk, men det kan jo ha vært en maskin som ringte meg opp?

Skrevet
Takker for svar.

Er vant til at selgere ringer på fasttelefonen, men det her var første gang jeg har fått på mobilen.

Litt rart at jeg får beskjed om at nummeret ikke er i bruk, men det kan jo ha vært en maskin som ringte meg opp?

Sikker på at det var et vanlig anrop, og ikke et dataanrop?

Jeg er plaget med masse dataanrop, fra nr jeg ikke kjenner, og har det akkurat som deg.

Skrevet

Er det noe viktig, ringer de tilbake.

Skrevet

har du ikke sett one missed call? Fikk du godteri?

Skrevet
Er det noe viktig, ringer de tilbake.

Enig.

Og det er ikke sikkert det er så lurt å ringe opp. Kan fort være et dyrt, dyrt nr. i andre enden... En variant av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...