AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Jeg er 23 år og har aldri hatt kjæreste. Har heller ikke hatt sex. Jeg har hatt mange sjanser, men jeg har alltid vært avvisende. Jeg vet at det er min egen skyld at det har blitt sånn, men jeg har ikke hatt lyst på noe forhold. Har likt å klare meg selv 🙈 Nå er jeg kommet dit at jeg gjerne kunne tenkt meg en kjæreste, men jeg har litt komplekser for at jeg er så uerfaren som jeg er. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen på min alder som er jomfru. Det gjør at jeg synes det er vanskelig å skulle prøve meg på noen nå. Jeg vet nesten ikke hvordan man kysser noen engang, for jeg har gjort det så få ganger. Jeg har som sagt hatt mange sjanser. To av disse ble jeg ganske godt kjent med. Begge kunne det nok blitt noe mer med, men jeg synes det ble for intenst. Jeg fikk helt hetta når de ville møtes mange ganger i uka, sendte meldinger gjennom hele dagen og «alltid» skulle vite hva jeg gjorde. Men det er kanskje sånn det er å date noen? De var jo bare interessert. Og jeg kommuniserte heller ikke tilbake at jeg synes det ble for mye, før jeg fikk helt nok og bare avsluttet det. Føler meg bare så rar og annerledes når det kommer til dette med gutter, kjærester og sex. På de fleste andre områder har jeg god selvtillit. Jeg har et gjennomsnittlig utseende, en stor vennegjeng og en bachelorgrad med gode karakterer. Til høsten skal jeg starte på master. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men var egentlig godt bare å skrive det. Tenker mye på dette for tiden. Er det noen som har vært introvert og uerfaren i 20- årene og likevel fått det til å klaffe med noen? Anonymkode: 75d75...b09 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 jeg er og snart 23 år og jomfru. har også hatt gutter som har spurt meg på date osv. men ikke følt meg klar. det skal gå bra med deg og meg, vi bare modner oss litt senere! alle starter et sted, alle var en gang uerfaren! Anonymkode: b1571...c98 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er 23 år og har aldri hatt kjæreste. Har heller ikke hatt sex. Jeg har hatt mange sjanser, men jeg har alltid vært avvisende. Jeg vet at det er min egen skyld at det har blitt sånn, men jeg har ikke hatt lyst på noe forhold. Har likt å klare meg selv 🙈 Nå er jeg kommet dit at jeg gjerne kunne tenkt meg en kjæreste, men jeg har litt komplekser for at jeg er så uerfaren som jeg er. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen på min alder som er jomfru. Det gjør at jeg synes det er vanskelig å skulle prøve meg på noen nå. Jeg vet nesten ikke hvordan man kysser noen engang, for jeg har gjort det så få ganger. Jeg har som sagt hatt mange sjanser. To av disse ble jeg ganske godt kjent med. Begge kunne det nok blitt noe mer med, men jeg synes det ble for intenst. Jeg fikk helt hetta når de ville møtes mange ganger i uka, sendte meldinger gjennom hele dagen og «alltid» skulle vite hva jeg gjorde. Men det er kanskje sånn det er å date noen? De var jo bare interessert. Og jeg kommuniserte heller ikke tilbake at jeg synes det ble for mye, før jeg fikk helt nok og bare avsluttet det. Føler meg bare så rar og annerledes når det kommer til dette med gutter, kjærester og sex. På de fleste andre områder har jeg god selvtillit. Jeg har et gjennomsnittlig utseende, en stor vennegjeng og en bachelorgrad med gode karakterer. Til høsten skal jeg starte på master. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men var egentlig godt bare å skrive det. Tenker mye på dette for tiden. Er det noen som har vært introvert og uerfaren i 20- årene og likevel fått det til å klaffe med noen? Anonymkode: 75d75...b09 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg er og snart 23 år og jomfru. har også hatt gutter som har spurt meg på date osv. men ikke følt meg klar. det skal gå bra med deg og meg, vi bare modner oss litt senere! alle starter et sted, alle var en gang uerfaren! Anonymkode: b1571...c98 Bare å spre beina jenter. Sex er deilig og nydelig. Så dere har virkelig noe å glede dere til 😘😘😘 Anonymkode: 755f0...9f7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Jeg kan relatere til dette. Jeg kysset ikke noen før jeg var 26, og var jomfru til jeg var 27! Jeg syntes dating virket skummelt, men ble til slutt så lei av å være ensom, at jeg startet med dating-apper. Det satt langt inne, men jeg kastet meg bare ut i det. Traff mange, gikk på mange dater, og ble avvist en god del ganger (som regel var det gjensidig), men fant til slutt en det klaffet med Jeg ble også stresset av menn som maste mye, så fant heldigvis en veldig chill fyr. Ikke gi opp! Anonymkode: 3bf25...6b3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 Kjenner flere på over 40 som er jomfru. Tror det er mye vanligere enn folk aner. Mange er dessverre veldig fordomsfulle da, og begynner fort å mumle om røde flagg og "det må være noe galt", så det lureste er nok å holde det for seg selv. Samtidig er ikke sex spesielt komplisert, det er ikke som om du ikke kommer til å få det til når det skjer. Anonymkode: d4661...f6c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Tror faktisk ikke jeg kjenner noen på min alder som er jomfru. Det er ikke mange jenter på din alder som er jomfru nei, men en veldig stor andel av gutta er jo det 😅 Anonymkode: 48982...fcf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå