Gå til innhold

Hjelp til å finne klær til jobb intervju ! blazer og dressbukse? 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svart skinnyjeans funker. Om den er skikkelig svart og klassisk. Like bra som dressbukse eller lyse bukser.
Match med en ensfarget bluse eller skjorte, evt kan en svart, klassisk,  pen t-skjorte funke. Hilsen mellomleder i mediekonsern, som ansetter folk rett som det er :)

Anonymkode: 02c3f...1b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 5/29/2022 at 12:43 AM, AnonymBruker said:

Overskriften sier vel det meste … vil ha nettbutikk med rask levering eller tips om butikker i oslo området … typisk antrekk på jobben jeg har søkt på vil være uniform skjorte og en litt pen bukse til kanskje jeans til nød. Jeg tenkte en blazer med matchene bukse til intervju men trenger hjelp til å finne dette . Jeg er litt rocka i stilen så den må gjerne reflekte dette. Mottagelig for andre tips enn blazer og bukse også . 

Anonymkode: a7e9a...445

Bootz, zalando og aboutyou har stort utvalg og rask levering

Anonymkode: 01706...6ff

AnonymBruker
Skrevet
On 5/29/2022 at 2:51 PM, AnonymBruker said:

Kommer du for stivt kledd på en slik type jobb, vil jo de begynne å lure på om du egentlig passer til jobben...

Anonymkode: 35f20...4d6

Helt enig! Hvis du skal bruke dressjakke/blazer så ha i hvertfall jeans til og ikke dressbukse

Anonymkode: 01706...6ff

Gjest mariama
Skrevet

Mitt go to-antrekk er svarte jeans (ikke slitt eller utvasket), svart eller hvit t-skjorte og en rett dressjakke med litt opprullete ermer. Alternativt oxfordskjorte (unisex/herrestil) om det skal være mer formelt. 

Klar neglelakk, klokke og enkle øreringer. Hår løst eller hestehale. Da er jeg en nøytral versjon av meg selv om det gir mening, fremfor å føle at jeg har kledd meg ut.

Sko - skinnbrouges om sommeren, ankelstøvletter resten av året. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...