AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Har bestilt et par sko jeg umiddelbart likte svært godt. De passer også og er op mange måter gode, men etter kort tids bruk føler jeg de trykker litt under hælene. Og føles som jeg er litt sliten i bena/under bena. Dette skal være svært bra sko i merke ‘alle digger og skryter av. Så er nå usikker på om det bare er jeg som syns de er litt uvante og at det vil gå seg til. Skoene er dyre, men samtidig litt kronglete å få byttet. Må betale 129 kr i porto for returen. Så jeg er usikker på om jeg skal ta sjansen å beholde dem og se ok de ikke blir bedre. Noen her som har erfart at skoene blir gode etterhvert som man bruker dem? Eller har dere erfart helt motsatt, at det blir verre? Anonymkode: 56e10...001
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har bestilt et par sko jeg umiddelbart likte svært godt. De passer også og er op mange måter gode, men etter kort tids bruk føler jeg de trykker litt under hælene. Og føles som jeg er litt sliten i bena/under bena. Dette skal være svært bra sko i merke ‘alle digger og skryter av. Så er nå usikker på om det bare er jeg som syns de er litt uvante og at det vil gå seg til. Skoene er dyre, men samtidig litt kronglete å få byttet. Må betale 129 kr i porto for returen. Så jeg er usikker på om jeg skal ta sjansen å beholde dem og se ok de ikke blir bedre. Noen her som har erfart at skoene blir gode etterhvert som man bruker dem? Eller har dere erfart helt motsatt, at det blir verre? Anonymkode: 56e10...001 Beklager litt skrivefeil, dårlig autokorrektur😅 Anonymkode: 56e10...001
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Jeg kjøpte meg la sportiva fjellsko som første gangen jeg brukte inne synes var litt rare i sålen, har nå gått flere fjellturer og i starten ble jeg stiv I muskler jeg normalt ikke blir det i, så tydelig at skoene har annerledes såle. Men nå har jeg gått de inn og de er virkelig de beste skoene jeg har hatt. Brukt de kanskje 6 ganger nå da, på turer som er 2-3 timer lange. Anonymkode: 05c4b...fbb
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte meg la sportiva fjellsko som første gangen jeg brukte inne synes var litt rare i sålen, har nå gått flere fjellturer og i starten ble jeg stiv I muskler jeg normalt ikke blir det i, så tydelig at skoene har annerledes såle. Men nå har jeg gått de inn og de er virkelig de beste skoene jeg har hatt. Brukt de kanskje 6 ganger nå da, på turer som er 2-3 timer lange. Anonymkode: 05c4b...fbb Takk for at du delte din erfaring😊 Anonymkode: 56e10...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå