AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Hva er forskjell på vanlig forhold og forhold uten press? Ser mange nevner dette i Tinderprofilen, men hva er man egentlig ute etter når man søker forhold uten press? Anonymkode: 7680d...ed2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Så det er fast person for sex man er ute etter da? Anonymkode: 7680d...ed2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er fast person for sex man er ute etter da? Anonymkode: 7680d...ed2 Det betyr at man ser etter fast person å ha sex med men uten regeler så man kan ha fast sex med flere. Null trygghet ofte folk i åpne forhold som ser etter noen flere eller bare noen som vill liggerundt Anonymkode: b6cf5...76d 11
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så det er fast person for sex man er ute etter da? Anonymkode: 7680d...ed2 Sånn tolker jeg også det. Eller ta det svært langsomt etter hans tempo. Anonymkode: ea2dd...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 At han skal pule rundt med alle han kan få tak i. En som er klar for et forhold skriver ikke noe sånt i profilen. Anonymkode: 9a192...3e0 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 Tja, du må nesten spørre vedkommende. Kan hende det betyr at man ikke skal presses inn i samboerskap eller sånne ting asap, men at man tar ting som det kommer naturlig, kan også bety at man ikke vil ha sexpress. Anonymkode: efd60...788 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #8 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja, du må nesten spørre vedkommende. Kan hende det betyr at man ikke skal presses inn i samboerskap eller sånne ting asap, men at man tar ting som det kommer naturlig, kan også bety at man ikke vil ha sexpress. Anonymkode: efd60...788 Neppe, det var jo snakk om Tinder. Anonymkode: 459ca...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #9 Skrevet 29. mai 2022 Null forpliktelse. Som i praksis tilsvarer et forhold basert på sex, og ikke nødvendigvis begrenset til deg. Null middag hjemme hos svigers. Null framtidsdrømmer om barn og hus sammen. Null familiejul. Null bli kjent med dine venner. Null alt som tilsier at en er i et forpliktende forhold, for det er ‘press’. Anonymkode: cd263...260 9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #10 Skrevet 29. mai 2022 Alle godene uten og måtte forplikte seg. Anonymkode: f47f5...1da 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Null forpliktelse. Som i praksis tilsvarer et forhold basert på sex, og ikke nødvendigvis begrenset til deg. Null middag hjemme hos svigers. Null framtidsdrømmer om barn og hus sammen. Null familiejul. Null bli kjent med dine venner. Null alt som tilsier at en er i et forpliktende forhold, for det er ‘press’. Anonymkode: cd263...260 Æsj hold deg unna de der hvis du ikke ser etter bare sex og Netflix og chill er vel d meste du kan få. Anonymkode: afbac...686 2
ClausSaus Skrevet 31. mai 2022 #12 Skrevet 31. mai 2022 Hmmm... har aldri vært på online dating, og skal aldri dit heller. Men bare av ren nysgjerrighet: Hva skal man liksom skrive hvis man faktisk ser etter et forhold uten press? Altså at man ikke er interessert i å bli forsøkt mast inn i et ekteskap etter 4. date?
BeLeven Skrevet 1. juni 2022 #13 Skrevet 1. juni 2022 ClausSaus skrev (14 timer siden): Hmmm... har aldri vært på online dating, og skal aldri dit heller. Men bare av ren nysgjerrighet: Hva skal man liksom skrive hvis man faktisk ser etter et forhold uten press? Altså at man ikke er interessert i å bli forsøkt mast inn i et ekteskap etter 4. date? Da tror jeg du er best tjent med å ikke skrive noe om det i det hele tatt - siden det sjelden er noe problem... 4
Måneskinn Skrevet 1. juni 2022 #14 Skrevet 1. juni 2022 ClausSaus skrev (14 timer siden): Altså at man ikke er interessert i å bli forsøkt mast inn i et ekteskap etter 4. date? hvem i alle dager er det som maser om ekteskap etter 4. date?? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #15 Skrevet 1. juni 2022 ClausSaus skrev (14 timer siden): Hmmm... har aldri vært på online dating, og skal aldri dit heller. Men bare av ren nysgjerrighet: Hva skal man liksom skrive hvis man faktisk ser etter et forhold uten press? Altså at man ikke er interessert i å bli forsøkt mast inn i et ekteskap etter 4. date? Neimen, er det ikke mannen som mener kvinner bør ha en annen seksualmoral enn menn? At menn leter etter kvinner som ikke har hatt seg med halve byen? Hvis du skal ha "forhold uten press", hvem skal du nå ha det med? En kvinne du med sikkerhet ikke ville forplikta deg helhjerta til uansett? Det du skriver henger jo ikke på greip. Får fnatt av deg, kan du ikke skrive anonymt eller noe. Anonymkode: 40644...477 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #16 Skrevet 1. juni 2022 Forhold uten press: Ikke kom til meg om du er usikker, trenger emosjonell støtte, leter etter en partner du kan lene deg på, dele tanker følelser, dypere funderinger med, ikke ring meg hvis moren din er syk midt på natta og du er opprørt, jeg aner nemlig ikke hva jeg skal gjøre for jeg har den intellektuelle og emosjonelle IQ'en til en potet. Men ring gjerne når du vil ha dickpic, internettsex, eller bare knulle. Anonymkode: 594cd...79c 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #17 Skrevet 1. juni 2022 ClausSaus skrev (15 timer siden): Altså at man ikke er interessert i å bli forsøkt mast inn i et ekteskap etter 4. date? Basert på det du har skrevet i ulike tråder her, tror jeg ikke det blir et "problem". Anonymkode: e4391...012 2 1
ClausSaus Skrevet 1. juni 2022 #18 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Neimen, er det ikke mannen som mener kvinner bør ha en annen seksualmoral enn menn? At menn leter etter kvinner som ikke har hatt seg med halve byen? Hvis du skal ha "forhold uten press", hvem skal du nå ha det med? En kvinne du med sikkerhet ikke ville forplikta deg helhjerta til uansett? Det du skriver henger jo ikke på greip. Får fnatt av deg, kan du ikke skrive anonymt eller noe. Anonymkode: 40644...477 Dakkar… var den slemme gutten uenig med deg? 😆
ClausSaus Skrevet 1. juni 2022 #19 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Basert på det du har skrevet i ulike tråder her, tror jeg ikke det blir et "problem". Anonymkode: e4391...012 Hehe… du ville nok bli overrasket over hvor mange damer der ute som liker litt ryggrad og baller. Men kos deg med "mannlige" feminister, du. Kanskje dere kan bytte på å ta hverandre bakfra? 😏
Mooza Skrevet 1. juni 2022 #20 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke kom til meg om du er usikker, trenger emosjonell støtte, leter etter en partner du kan lene deg på, dele tanker følelser, dypere funderinger med, ikke ring meg hvis moren din er syk midt på natta og du er opprørt, jeg aner nemlig ikke hva jeg skal gjøre for jeg har den intellektuelle og emosjonelle IQ'en til en potet. Men ring gjerne når du vil ha dickpic, internettsex, eller bare knulle. Himmel og hav. Det må vel være en mellomting...?? Nei takk, ingen deler liksom. Vet ikke hvem av delene jeg får mest angst av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå