AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Vi har 2 små barn sammen. Han er en kjempefin fyr som er snill og god mot både meg og barna. Men jeg syntes desverre Han nesten blir for snill. Han skal respektere meg til den grad at han aldri tar initiativ til noen ting selv og lar meg bestemme hva som skal skje og når. Dette ble først og fremst ett problem etter siste fødsel. Han ville gi meg tid til å komme meg både fysisk og psykisk, noe som er kjempebra og jeg vet hvor heldig jeg er. Men han tar ikke på meg lenger med mindre jeg direkte spør om det. Syntes ikke det er noe særlig når jeg må spørre han om han kan ta meg på puppene eller rumpa eller så blir det aldri noe. Jeg vil jo ikke pushe han hvis han ikke har lyst selv, men jeg tror ikke han tørr å si nei, noe som gjør det fryktelig vanskelig rundt alt som handler om sex eller nærhet. Han sier han fortsatt er tiltrukket av meg når jeg har spurt, nesten med irritasjon i stemmen. Men jeg føler meg ikke no spesielt bra når han aldri vil prøve noe lenger. Har prøvd å snakke med han om det men han ser ikke helt problemet og argumentet hans er at det er jeg som gikk igjennom en fødsel og det er jeg som er våken med baby om natta og er utslitt, og derfor skal jeg styre alt. Men alt jeg vil er at han skal vise at han har lyst på meg. Er redd det begynner å gå nedover i forholdet. Vi sover ikke sammen lenger fordi jeg samsover med baby og han tar seg av eldste på morgenen. Eldste barn er 3 og minste er 8 mnd. Vi har hatt sex 7 ganger siden fødsel (jeg vet fordi det er så mange kondomer som mangler i pakken) Hva kan jeg gjøre når det ikke funker å snakke med han? Har prøvd å ikke gjøre noe selv i snart 2 mnd i håp om at han skal ta initiativet. Anonymkode: 66454...98d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Sex 7 ganger på 8 måneder minus 6 ukers renselse (tror det er 6 uker 🤔 husker ikke) vil si sex minst en gang i måneden. Jeg misunner deg! Da min baby var åtte måneder manglet det to kondomer i pakken 🤣 Men jeg føler med deg, ts ❤ Har ikke noe annet råd enn å holde ut. Sexlivet vårt ble bedre etter babyen rundet året, men det er jo veldig individuelt. Jeg sa til mannen min på den tiden at jeg var villig til å gjøre HVA SOM HELST for ham i senga. Jeg var med på ALT, hva det måtte være. Virka som det falt i god jord. Han ble litt mer gira da. Tipper mannfolka er litt redde for å presse på for mye når de vet at dama er sliten etter nattevåk og ungeskrik. Så glemmer de nok litt at det å ikke føle seg begjært av mannen like mye med på å dra mor ned i kjelleren som mas fra baby. Anonymkode: f39ef...97e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Heter han Kjell Simen? Anonymkode: 08a6f...bcd 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Skjønner frustrasjonen. Kan det hende at han kjenner på lavere sexlyst og derfor egentlig synes det er helt greit at det er rolig på sexfronten en periode nå? Mannen min gjorde det. Det var babyen hele dagen og han rakk liksom ikke å tenke så mye på sex, det kjentes feil å fantasere med ungen i nærheten. I tillegg var gjerne tidslommene med mulighet for sex ganske korte og uforutsigbare, man kunne bli avbrutt når som helst. Nå er barnet vårt snart 1,5år og ting er litt mer på stell, så nå er lysta hans nærmere normal og han tar initiativ som vanlig. Dere samsover jo i tillegg, så enda færre muligheter. Hvordan var det med første barnet? Mannen din skal kanskje i permisjon snart? Anonymkode: 0a22a...dc3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 Han vil ikke og dekker det med å liksom ta hensyn til deg og være snill. Hadde han tenkt på deg og det du vil så hadde han spurt deg og hørt hvor du er i løypa. Folk som driter i deg og skjuler det med å liksom være så snille er de ekleste snikene. Tipper at om du tenker deg om så er han ikke egentlig såååå snill mot deg, men hva han får ut av det. Anonymkode: c3499...f7a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eldste barn er 3 og minste er 8 mnd. Vi har hatt sex 7 ganger siden fødsel (jeg vet fordi det er så mange kondomer som mangler i pakken) . Anonymkode: 66454...98d Okeeey. Sammenlignet med mange andre i samme situasjon, så har dere et aktivt sexliv. Jeg skulle ønske mannen min var mer som din. Min maste om sex både igjennom svangerskap og etter fødsler. Mistet all tenning og lyst på han. Hans usensitive masing ødela forholdet vårt. Anonymkode: 3cf4f...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå