Gå til innhold

Alle dere menn som har det så travelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...så travelt at dere ikke rekker ringe/tekste/møte.  Alltid er det noe... overtid, eksamen, syk bestemor, sovna på sofaen.... 

Kan vi bare bli enige om at dette bare er pissprat og at dere faktisk bare ikke er interessert nok? 

Kan ikke dere gutter også skjønne det...at hvis dere prioriterer alt dette foran å bli kjent med en ny dame , så er dere ikke interessert nok. 

Og kan dere også da bare SI det til dama.

Anonymkode: bd4a3...571

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...Om dere er interessert nok, så sender dere en melding eller møtes selv om dere har jobbet overtid eller har eksamen til uka. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta hintet da?

Hilsen ei som heller ikke har tid 😅

Anonymkode: e4b22...322

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å trekke seg tilbake å gå videre når det gjelder slike menn.

Anonymkode: 2e5a6...894

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan vi bare bli enige om at dette bare er pissprat og at dere faktisk bare ikke er interessert nok? 

Kan vi bare bli enige om at damer gjør akkurat det samme? 

Anonymkode: 7b430...631

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

...så travelt at dere ikke rekker ringe/tekste/møte.  Alltid er det noe... overtid, eksamen, syk bestemor, sovna på sofaen.... 

Kan ikke dere gutter også skjønne det...at hvis dere prioriterer alt dette foran å bli kjent med en ny dame , så er dere ikke interessert nok. 

Dere kvinner gjør det samme, bare værre, dere er såpass feige at dere ikke engang svarer. ghosting er patetisk og kvinner ghoster mer enn det menn ghoster

ang tråden din så syns jeg du skal tenke deg om, er han faktisk travel eller har det kommet for mange unnskyldninger på rad nå? mange menn og kvinner blir mer og mer travel jo eldre de blir. 

men om det blir unnskyldninger etter unnskyldninger så spør han bare rett ut og evnt kutt ham ut

• Liker 2
Skrevet

Ville bare si at mange velger å prioritere jobb eller studier sånn at de legger vekk tlf i disse situasjonene - og det kan vel være sant for mange andre situasjoner også. Hvis jeg drar til noen på besøk så legger jeg gjerne igjen tlf i bila eller jakken sånn at jeg har full fokus på de jeg besøker, og ikke er uhøflig ved å sitte å trykke på telefonen. En annen ting er jo at jeg foretrekker blikk-kontakt når jeg skal bli kjent med noen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (17 minutter siden):

Dere kvinner gjør det samme, bare værre, dere er såpass feige at dere ikke engang svarer. ghosting er patetisk og kvinner ghoster mer enn det menn ghoster

ang tråden din så syns jeg du skal tenke deg om, er han faktisk travel eller har det kommet for mange unnskyldninger på rad nå? mange menn og kvinner blir mer og mer travel jo eldre de blir. 

men om det blir unnskyldninger etter unnskyldninger så spør han bare rett ut og evnt kutt ham ut

Dere misbruker begrepet. Man kan ikke hoste noen man ikke en gang har møtt? Ghosting er når man plutselig forsvinner etter at man har hatt sex, noe som er mye mye verre! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
tasmus82 skrev (8 minutter siden):

Ville bare si at mange velger å prioritere jobb eller studier sånn at de legger vekk tlf i disse situasjonene - og det kan vel være sant for mange andre situasjoner også. Hvis jeg drar til noen på besøk så legger jeg gjerne igjen tlf i bila eller jakken sånn at jeg har full fokus på de jeg besøker, og ikke er uhøflig ved å sitte å trykke på telefonen. En annen ting er jo at jeg foretrekker blikk-kontakt når jeg skal bli kjent med noen.

Nettopp. Jeg har ting å gjøre, og det er upassende å konstant sitte på tinder og chatte! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere misbruker begrepet. Man kan ikke hoste noen man ikke en gang har møtt? Ghosting er når man plutselig forsvinner etter at man har hatt sex, noe som er mye mye verre! 

ghosting er å fosvinne generelt, du kan ha snakket med noen og avtalt å møttes i 2 mnd, så plutselig ikke svare lengre og det er forsatt ghosting, feigt og patetisk. Er dessverre nymoten nå men jeg skal aldri gjøre det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorry for at jeg ikke kan bruke mer av min verdifulle tid til å sitte og chatte med deg på snapchat, mens du chatter med 10 menn fra tinder samtidig 🙄

Chatter heller når jeg har tid, så kan vi heller møtes fysisk om du faktisk vil ha kontakt.

Anonymkode: 059f3...12b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fullstendig enig. Kan ikke folk bare si at de ikke fant dette interessant nok og si det så en vet hvor en har folk istede for å være så travel. Blir for dumt av voksne folk ig holde på slik

Anonymkode: 801ae...a78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nettopp. Jeg har ting å gjøre, og det er upassende å konstant sitte på tinder og chatte! 

Da bør du heller ikke sveipe på apper hvis du i utgangspunktet ikke har tid. Det henger ikke på greip

Anonymkode: 801ae...a78

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du (som har så dårlig tid) har innledet en samtale med en annen, så er det bare respektfullt å følge opp. En skal ikke behandle en match som et annenrangs menneske.  Det er utrolig trist og frustrerende å sitte i andre enden og vente og gruble. Når du som er så travel, kunne tatt 10 sekunder og sendt en melding. 5 sekunder også. når du er på do da, eller på vei fra bilen og inn. 

Å skylde på jobb/eksamen/familie og at en "ikke er på telefonen så mye" er bare unnskyldninger for at en ikke klarer ta tak og fortsette eller avslutte matchen/relasjonen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (7 timer siden):

Ser du ingen gode grunner til at kvinner ghoster mer enn menn?🤔 For eksempel det at noen menn takler avvisning dårlig og blir ufine, enkelte kanskje voldelige?

Anonymkode: 63e6a...ea3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

jamen, hvis man er ærlig får man all den opparbeidede frustrasjonen han har fått fra de 1000 andre som har vært ‘smarte’ nok til å drive på med ‘jeg er opptatt på grunn av at en kattunge begynte å snakke til meg på åpen gate og inviterte meg på en reise til Mars, så da ble jeg litt opptatt da, beklager at jeg ikke svarte’. 

Bæææm…. Viktig å unngå mennesker med mye opparbeidet frustrasjon. De er helt jævlige. 

Anonymkode: 69f0f...55d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sorry for at jeg ikke kan bruke mer av min verdifulle tid til å sitte og chatte med deg på snapchat, mens du chatter med 10 menn fra tinder samtidig 🙄

Chatter heller når jeg har tid, så kan vi heller møtes fysisk om du faktisk vil ha kontakt.

Ja, ikkje sant :) Ei dame eg snakkar med på Tinder svarar meg i snitt ein gang per dag. No som det var langhelg var det null respons frå torsdag til i kveld. Og sikkert ikkje noko respons igjen før ein gang i morrakveld om ho svarar. Eg vil jo tru at ho ikkje er superinteressert med den svartida.

Det fører og til at når svartida er så treig så blir motivasjonen høgre til å prate med fleire damer samtidig. Om alle damene brukar ein dag på å svare så kan ein fint ha ein 'samtale' gåande med 10 damer :)

Anonymkode: 3ee87...04a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du trenger ikke ha hatt sex for å ghoste. Det er bare å forsvinne uten svar etter og ha hatt jevnlig kontakt. 

Anonymkode: 8f9fa...b40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 2.44):

Hvorfor skal man møte noen fysisk hvis de ikke vil prate pga egne konspirasjonsterier? 

Anonymkode: 1ba56...e28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...