Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I kveld har vi hatt det superkoselig. Laget oss digg mat, litt godt med drikke og så dusjet vi begge.  Gikk i senga og hadde en god runde. Jeg var klar for kosing og kanskje en ny runde……

gubben måtte stå opp for å se Ingebrigtsen i diamond leguage. Herre Gud jeg føler meg nedprioritert☹️ 
Må bare sutre litt…

Anonymkode: 0e2c9...91a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nedprioritert ETTER den fine kvelden og puling der? Tss bortskjemt.

Jeg har blitt ditcha til fordel for fotball i hele kveld, og med mindre Liverpool snart får inn en scoring så gjør i allefall ikke jeg det. 

Anonymkode: 91b3d...507

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja huff.. høres ut som er forferdelig kveld...

Anonymkode: 54c7b...8ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nedprioritert ETTER den fine kvelden og puling der? Tss bortskjemt.

Jeg har blitt ditcha til fordel for fotball i hele kveld, og med mindre Liverpool snart får inn en scoring så gjør i allefall ikke jeg det. 

Anonymkode: 91b3d...507

😅😅 flere i samme båt. 

Anonymkode: f8337...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

😅😅 flere i samme båt. 

Anonymkode: f8337...fdb

nei? du har jo fått mye prioritet, de har likke fått noe.

Anonymkode: f830f...033

AnonymBruker
Skrevet

Still deg opp ved sofaen og vent til laget hans scorer mål, så skal du se at du også "scorer" 😉

Anonymkode: 8af6f...f09

Skrevet

Hei trådstarter!  Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...