AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Jeg har de siste fem årene hatt veldig lite sex. Kona har runket og suget meg, men jeg tror det er for å slippe å ha sex med meg. Jeg nærmer meg 45 og kona 40. Hun klager på smerter i bekkenet. Jeg trodde damer blomstret seksuelt når de nærmet seg 40, men ikke her i huset. Jeg føler at mangel på samleie ødelegger gleden ved å være gift. Kona sier at hun har vondt, men hun tar ikke smertestillende. Når hun har drukket alkohol så har hun ikke vondt og er veldig kåt???? Jeg synes kona burde dra til legen og få smertestillende hun kan ta piller før vi har sex. Hva burde jeg gjøre for å få sexlivet til å fungere igjen? Anonymkode: c0dcd...72b
sicario Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva burde jeg gjøre for å få sexlivet til å fungere igjen? Anonymkode: c0dcd...72b Slutte å oppføre deg som en drittsekk som vil at kona di skal ta smertestillende så du kan knulle henne. Anser forøvrig innlegget ditt som ren trolling og håper det blir ignorert fra nå. Idiot 12 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Omg.... Stakkars din kone som har deg som mann...håper du er et troll... Ta smertestillende for å ha sex med deg..hun gir deg orgasme og suger deg..og du er ikke fornøyd 😤 Hun har vondt og alt du tenker på er at du skal få deg noe?? Gir du henne orgasme da. ??? Gi deg Anonymkode: 0d937...116 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 sicario skrev (Akkurat nå): Slutte å oppføre deg som en drittsekk som vil at kona di skal ta smertestillende så du kan knulle henne. Anser forøvrig innlegget ditt som ren trolling og håper det blir ignorert fra nå. Idiot Ts Mener du at jeg skal kutte ut samleie resten av livet på grunn av bekkenproblemer??? Det er heldigvis flere fisk i sjøen. Anonymkode: c0dcd...72b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trodde damer blomstret seksuelt når de nærmet seg 40, men ikke her i huset. Hehe det er nok bare på KG du... Hvorfor skulle naturen gjøre at når kvinner blir ufruktbare skulle de plutselig få mer lyst på sex? Anonymkode: 04ea7...b09
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts Mener du at jeg skal kutte ut samleie resten av livet på grunn av bekkenproblemer??? Det er heldigvis flere fisk i sjøen. Anonymkode: c0dcd...72b Ja heldigvis for din kone er det flere fisk i sjøen..håper hun finner en flott mann som tar vare på henne og ikke bare tenker med P**** Anonymkode: 0d937...116 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja heldigvis for din kone er det flere fisk i sjøen..håper hun finner en flott mann som tar vare på henne og ikke bare tenker med P**** Anonymkode: 0d937...116 Jeg er kvinne. Men alle må jo ha et sexliv, uten det dør også forholdet, unnskyld meg. Anonymkode: a9b94...04c 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Jeg skjønner godt frustrasjonen din TS. Det der er ikke holdbart i lengden. Kvinne Anonymkode: b738c...e08 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne. Men alle må jo ha et sexliv, uten det dør også forholdet, unnskyld meg. Anonymkode: a9b94...04c Er du tråd starter? Anonymkode: 0d937...116
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du tråd starter? Anonymkode: 0d937...116 Nei? Anonymkode: a9b94...04c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #12 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du tråd starter? Anonymkode: 0d937...116 Nei! Det ser du vel på anonymkoden Anonymkode: b738c...e08 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #13 Skrevet 28. mai 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe det er nok bare på KG du... Hvorfor skulle naturen gjøre at når kvinner blir ufruktbare skulle de plutselig få mer lyst på sex? Anonymkode: 04ea7...b09 Helt korrekt. Dette vissvasset med at kvinner peaker seksuelt og er bedre i senga når de blir 40+ er noe kvinner på 40+ og menn som ikke får noe annet har funnet på. Anonymkode: e4569...f33
Blåjojo Skrevet 28. mai 2022 #14 Skrevet 28. mai 2022 Om hun har smerter i bekkenet er det vel bedre å sørge for at noe blir gjort med årsaken enn at hun skal ta smertestillende? 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #15 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt korrekt. Dette vissvasset med at kvinner peaker seksuelt og er bedre i senga når de blir 40+ er noe kvinner på 40+ og menn som ikke får noe annet har funnet på. Anonymkode: e4569...f33 Selvfølgelig er ikke det tull. Jeg har alltid vært den som har ønsket mest sex i alle mine forhold, gjelder fortsatt nå, og jeg er 45 år. Har og venninner som prater om det samme. Anonymkode: b9b55...7e1 4
bullehurk Skrevet 28. mai 2022 #16 Skrevet 28. mai 2022 Hun tenner ikke lenger på deg surgubbe, hun drømmer om en ung fyrrig elsker på 25 - 30.😜 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #17 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts Mener du at jeg skal kutte ut samleie resten av livet på grunn av bekkenproblemer??? Det er heldigvis flere fisk i sjøen. Anonymkode: c0dcd...72b Lol hadde situasjonen vært omvendt, hadde dama fått høre her på KG: Bare dump han Dere er ikke seksuelt kompatible Finn deg noen som bryr seg om behovene dine osv osv. Anonymkode: 547b1...76e 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #18 Skrevet 28. mai 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har de siste fem årene hatt veldig lite sex. Kona har runket og suget meg, men jeg tror det er for å slippe å ha sex med meg. Jeg nærmer meg 45 og kona 40. Hun klager på smerter i bekkenet. Jeg trodde damer blomstret seksuelt når de nærmet seg 40, men ikke her i huset. Jeg føler at mangel på samleie ødelegger gleden ved å være gift. Kona sier at hun har vondt, men hun tar ikke smertestillende. Når hun har drukket alkohol så har hun ikke vondt og er veldig kåt???? Jeg synes kona burde dra til legen og få smertestillende hun kan ta piller før vi har sex. Hva burde jeg gjøre for å få sexlivet til å fungere igjen? Anonymkode: c0dcd...72b Så kjedelig. Har dere snakket om dette? Anonymkode: 557df...968 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #19 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): er bedre i senga når de blir 40+ Anonymkode: e4569...f33 Dette er et udiskutabelt fakta. Unge kvinner i 20 årene har ingen ting å stille opp med. Anonymkode: 2172e...1cb 1
snillOnkel Skrevet 28. mai 2022 #20 Skrevet 28. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har de siste fem årene hatt veldig lite sex. Kona har runket og suget meg, men jeg tror det er for å slippe å ha sex med meg. Jeg nærmer meg 45 og kona 40. Hun klager på smerter i bekkenet. Jeg trodde damer blomstret seksuelt når de nærmet seg 40, men ikke her i huset. Jeg føler at mangel på samleie ødelegger gleden ved å være gift. Kona sier at hun har vondt, men hun tar ikke smertestillende. Når hun har drukket alkohol så har hun ikke vondt og er veldig kåt???? Jeg synes kona burde dra til legen og få smertestillende hun kan ta piller før vi har sex. Hva burde jeg gjøre for å få sexlivet til å fungere igjen? Anonymkode: c0dcd...72b Et slikt sexliv er for meg ikke forenelig med et godt ekteskap. Her må kona selv sørge for diagnose eller smertestillende, om ikke hadde jeg (uten små barn) vurdert skilsmisse. Kortformat (post-it på kjøleskapet?): "Inn og ut eller ut. Hilsen Knut" (hvis det er navnet ditt.) Endret 28. mai 2022 av snillOnkel ønsket å gjøre teksten mer lesevennlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå