AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Kanskje teit å spørre, men jeg har en 12 åring som ikke kunne brydd seg mindre om klær. Jeg legger frem til henne hver dag, sørger for at det er helt/pent/rent/passer sammen/passer været. Jeg skjønner jo at jeg da «prakker på» henne min stil, som kanskje er i overkant voksen/preppy. Tenkter derfor at nå som hun er eldre, at jeg burde kjøpe det som er kult blant jevnaldrende. Har dere tips til klær og sko (merker, typer) som er poppis blant unge ungdommer for tiden? er selvsagt veldig glad hun ikke er på jåle/motekjøret, men vil gjerne sørge for at hun ikke kler seg helt sært for alderen også😅 Anonymkode: 3520f...cd0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Her har de fleste en variant av Peak Performance hettegenser iallefall.... Hvite Nike airforce er og populært. Ellers går de i mye forskjellig, alt fra HM til dyrere merker. Regner med det er litt hvor i landet man bor. Anonymkode: c2702...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kanskje teit å spørre, men jeg har en 12 åring som ikke kunne brydd seg mindre om klær. Jeg legger frem til henne hver dag, sørger for at det er helt/pent/rent/passer sammen/passer været. Jeg skjønner jo at jeg da «prakker på» henne min stil, som kanskje er i overkant voksen/preppy. Tenkter derfor at nå som hun er eldre, at jeg burde kjøpe det som er kult blant jevnaldrende. Har dere tips til klær og sko (merker, typer) som er poppis blant unge ungdommer for tiden? er selvsagt veldig glad hun ikke er på jåle/motekjøret, men vil gjerne sørge for at hun ikke kler seg helt sært for alderen også😅 Anonymkode: 3520f...cd0 Mom bukser, slengbukser, dongeri m hull, joggebukser og hettegensre fra bik bok, h&m. Crop top. cardigans. singleter. Nike sko. Anonymkode: dbf94...203 2
TuriE Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Juicy bukse (del ray) de med lommer bak, som det ikke står juicy på rompa. Gant gensere. Nike sko. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Juicy bukser ja med lommer Anonymkode: 12a21...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Du ser vel hva de andre går med i klassen og på trinnet og på diverse aktiviteter? Joggesko (hvite nike, fila), olabukser (vide, med og uten hull), skjortejakker(begynner å bli varmt nå), hettegensere og hettejakker (ensfargede fra hm duger), noen har « preppy stil» med pikéskjorte, vest, cardigan, det er ikke sikkert du bommer med det, kanskje din datter er kul. Sånne rutete skoleuniformsskjørt er både preppy og kule. Bøttehatt. Av trykk på t-skjorter og dokker skal det være avokado, banan, sushi. Day-veske. Douchbagsekk. Jeg tar forbehold, jeg er selv 50 år gammel, men min 12-åring som ikke kan bry seg mindre har ei 15 år gammel storesøster som har brydd seg siden hun var tre, så dette diskuteres og kommenteres. Anonymkode: 5b325...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 Har en 12-åring som har alt fra billige ensfargede store hettegensere og vide bukser til crop tops og helt ettersittende kjoler. Har masse av klærne som ….9f8 nevner. Av sommerklær er Carin skjørt veldig populært. Min 12-åring elsker klær og skulle ønske hun fikk MYE mer penger. Hun vil heller ha masse klær enn dyre klær så hun kjøpte heller velourklær på Gina Tricot enn Juicy Couture som er dyrere. Anonymkode: 3032d...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Peak performance hettegenser og levisbukse er det 12-åringen her går med Anonymkode: 1b56f...35f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Tror Converse sko er moderne igjen. Anonymkode: 1234f...d58 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Tusen, tusen takk for mange gode tips😊😊 Ts Anonymkode: 3520f...cd0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror Converse sko er moderne igjen. Anonymkode: 1234f...d58 Her er converse ikke inn. Spurte jentungen hun sa at kun en spessiell gruppe på skolen brukte de, og det var sett på som litt sært. Men nike air force er det som de som følger strømmen ønsker seg nå Anonymkode: 8cab4...f97
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #12 Skrevet 29. mai 2022 Her bruker de, og naboungene mye baggy hettegensere og collegegensere, mye sportsmerker, Champion, Puma, Adidas og Nike nå, Fila var, ellers Carhartt, noe Gant og Peak Performance, mye joggebukser og treningsbukser egentlig. Nike og Adidas sokker, ikke ankelsokker men vanlige. Ankelsokker er nå gamlis får jeg høre. Nike er joggeskotrenden virker det som. Ellers brur ikke mine seg veldig mye om hva de skal ha på, når de først har klærne. Da er det den øverste genseren i skuffen. Og sier jeg de ikke får gå ut uten jakke og de insisterer på at jakke er for varmt og jeg sier de minst må ha en genser til, så er det bare den neste i skuffen som havner utenpå. (Det er litt trendy å ikke kle seg varmt, men trikset her har vært to gensere. Og da er de to på hele dagen, så det var tydeligvis ikke for varmt. Men jakke har vært litt ut… 🙄 Men husker jo litt av de rare greiene fra jeg var tenåring selv. Ellers er det under innkjøp og ønskelister, det er mest gnål om merker… 😂 Brukes ganske vilkårlig etterpå. Anonymkode: a202d...f60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå