AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #21 Del Skrevet 29. mai 2022 Har begynt å ta tak i covid-kiloene nå, la på meg ca 5 kg. Nå teller jeg kalorier og spiser ikke etter kl 18.00. Merker forskjell bare etter en uke, skal på vekten i morgen🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 00f1e...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #22 Del Skrevet 29. mai 2022 Gikk opp 5 kilo, gått ned 15. Så sånn sett har det gått bra. Slutt å drikke så sparer du de nødvendige kaloriene. Anonymkode: 15a03...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #23 Del Skrevet 29. mai 2022 TS her. Tusen takk for alle konstruktivt svar og at du dele din historie. Lærer masse av dette. Når det kommer til alkohol, så skal jeg ikke dype meg noe mer om det, siden det skjer mer bak i kulissene enn det jeg har skrevet, men takk for meningen som dere har lagt igjen uansett. Og for dere her oppe, så selv om dere ikke drakk alkohol men brukte maten, så er det noe lignende følelser kanskje jeg har gått gjennom. Det går nok bra for dere også om dere begynne å forandre på det som mange av oss gjør her ♥️ Ønsker dere også lykke til om dere har samme tanken med bli litt sunnere dere også! Jeg er som sagt veldig motivert og inspirert av dere, håper det er flere også som blir det av denne tråden. Jeg er glad for at jeg opprettet denne tråden kan du si 🤗 Mange gode tips, interessante historier og bakgrunner osv. Virker som de fleste gjorde ikke så mye intense ting, men heller små grep innen mat, drikke og mosjon. Altså mind set rett og slett. Blir imponerte av dere altså! Jeg slutter nå å drikke, når jeg ikke er sammen med folk, kanskje tilogmed noen ganger når jeg er med dem. Dette har jeg innsett nå at det er viktigere for meg enn å kjenne på ruse alkoholen gir når jeg alene med meg selv eller dempe følelser når jeg er med andre. Klarte greit i går og i morgen er det mandag igjen, så da blir det ikke alkohol med det første - så takk for motivasjonen dere har gitt meg! Har også spist mindre i går og i dag, men kjenner at det er vanskelig. Tror nok det går over etter hvert når magesekker krymper og tilpasser seg for mengden. Har også gått tur i dag, så det går en god fremgang her. Lagrer denne tråden, slik at jeg kan komme tilbake og hjelper meg selv i fin flow. Har noe hormonsykdom som gjør at jeg ikke går ned like fort som dere her, men skal ikke bli demotivert og være heller min største heie gjeng for meg selv. Får nok ikke sommerkroppen i år, men kanskje til neste år? ☺️ Et skritt om gangen! Anonymkode: 57d3e...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #24 Del Skrevet 29. mai 2022 Gikk opp omtrent 12 kg gjennom covid. Ikke på grunn av covid, men andre ting som sammenfalt og gjorde at jeg spiste mer dritt og trente mindre… Har gått ned 10 av de nå. Var overvektig før pandemien, så bør gå ned 10-15 kg til for å bli normalvektig. Er i gang nå da 🥰 Anonymkode: 167ce...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #25 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hæ? Alkoholiker når man drikker hver helg? I så fall har VELDIG mange nordmenn vært alkoholikere i perioder av livet.🤣🤦♀️ Anonymkode: fccc9...75c Jeg skrev alkoholavhengighet. Ts skriver at hun sliter med å IKKE drikke, at hun ikke klarer å la være å drikke. Da mener jeg det er et problem ja. Hun skriver jo selv at det er hovedproblemet. Jeg drikker også ofte litt hver helg, men jeg må ikke og kan lett stå over. Anonymkode: 1aa0e...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 31. mai 2022 #26 Del Skrevet 31. mai 2022 Har nok gått opp rundt 5 kg, ikke helt en størrelse, men nesten. Begynte pandemien med å gå ned faktisk, trente mer enn før og spiste sunt. Men så varte den rett og slett for lenge, og jeg ble singel underveis, så da ble det litt for mange kvelder med sjokolade 🤷🏻♀️ Og etter pandemien er det blitt litt for mange kvelder med øl i sosialt lag. Så har nok fortsatt igjen noen av kiloene. Har blitt mer bevisst på kosen hjemme, spiser sunnere og dropper stort sett sjokoladen. Trener fortsatt mye, og det har jeg gjort hele veien. Så nå ser det ut som kiloene er på vei til å slippe. Det sosiale (med og uten øl) får bare gå sin gang, selvom det vil si at jeg går saktere ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå