AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Så jeg har vært på date med en fyr som jeg syntes var så kjekk. Han var sikkelig min type gutt. Samme interisser, samme type gjeng og veldig like med alt. Men han er kjempe stille. Han sier han liker meg, er interissert, at vi kan møtes og ta det derifra. Han er rask på og svare med skriver ALDRI NOE. Jeg er så lei og jeg skriver en del. Når jeg var hos han for noen helger siden reide jeg opp sengen han og da fikk jeg melding om at det var meg. Da skrev jeg ja og han skrev «flink». Jeg vet ikke hva jeg gjør fordi jeg vil så gjerne få det til. Jeg spør han mye om det. Og føler jeg maser. Anonymkode: 7fdfb...1a8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 He's just not that into you... Anonymkode: b7686...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Hvor mange ca, var det som kunne ha redd opp senga hans? *interessert Anonymkode: 0b3a0...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Hvis du vil få det til, bør du la deg behandle som ei dronning, ikke tjenestejenta hans... Anonymkode: 053c5...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Han kan selvfølgelig være stille om dere ikke kjenner hverandre så veldig godt, eller så er han ikke så interessert igjen. Du får holde litt igjen å se hva som skjer. Anonymkode: 3544a...32e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Jeg har spurt han så mange ganger at jeg faktisk fortjener et ordentlig svar og at jeg blir lei meg. Og da er han sånn «men jeg syntes det gikk bra» og at han bare er en stille person. Skjønner ikke hvorfor han sier det egentlig Anonymkode: 7fdfb...1a8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har spurt han så mange ganger at jeg faktisk fortjener et ordentlig svar og at jeg blir lei meg. Og da er han sånn «men jeg syntes det gikk bra» og at han bare er en stille person. Skjønner ikke hvorfor han sier det egentlig Anonymkode: 7fdfb...1a8 Han prøver å si til deg at han ikke vil melde deg. Anonymkode: 053c5...0ff
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Skjønner ikke helt. Vist han er stille er det jo sånn han er å vist du liker han så er vell det greit at han er seg selv? Han har sagt han synes det gikk bra da synes han vell det. Trenger ikke si så mye mer en det man må jo bare bli kjent. Hva er det du har spurt om? Husk at ikke alle liker å snakke om følelser Anonymkode: 7d03c...7cd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Jeg føler meg bare lurt. Hvis en fyr hadde likt meg og ville spørre om hva jeg virkelig følte hadde jeg vært ærlig. Ihvertfall når han spør på en ordentlig of serriøs måte. Da hadde jeg vært et rasshøl hvis jeg gå han falske forhåpninger når han krevde et svar. Anonymkode: 7fdfb...1a8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Så dropp han da… innlegget var litt rotete synes jeg men endten er dere alt får forskjellige i å med du vill snakke om følelse å han vill ikke ellers bruker han deg. Uansett ikke værdt det. Begge burde ha det fint med noen å kan dere ikke sammen så finner dere noen dere passer bedre med 😊 Anonymkode: 7d03c...7cd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke helt. Vist han er stille er det jo sånn han er å vist du liker han så er vell det greit at han er seg selv? Han har sagt han synes det gikk bra da synes han vell det. Trenger ikke si så mye mer en det man må jo bare bli kjent. Hva er det du har spurt om? Husk at ikke alle liker å snakke om følelser Anonymkode: 7d03c...7cd Jeg godtar han, og hvis jeg ikke hadde godtatt han hadde jeg aldri latt det gå så langt. Men er veldig kjedelig når du skal bli kjent med en person også er han sånn. Jeg sender morsomme snapper av meg selv og skriver ting som skjer men han sender bare bilde av seg selv hver gang. JEG ER SÅ LEI. Skjønner ikke hvorfor han sier han liker meg hvis han ikke vil snakke med meg Anonymkode: 7fdfb...1a8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #12 Skrevet 28. mai 2022 Det du må gjøre er og slutte og sende melding, om han tar kontakt er han interessert og hvis ikke så vet du svaret . Anonymkode: d7f87...a17 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #13 Skrevet 28. mai 2022 29_j skrev (5 minutter siden): Har opplevd dette så mange ganger selv. Råder deg til å være stille tilbake. Man vil gjerne ha det som er litt uoppnåelig og kanskje han da også innser at han vil noe mer med deg. Vet dette er vanskelig, men prøv... ❤ Tusen takk❤️ Anonymkode: 7fdfb...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå