Gå til innhold

Kroniske smerter i føtter som stråler til endetarmen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg er en mann i 40åra som de siste 3-4 åra har vært plaget med kroniske smerter i endetarmen med stråling ned til føttene. Det går hardt utover livskvaliteten, og jeg har brukt alkohol hver kveld for å få en pause fra smertene. Jeg har vært hos ortoped som har funnet slitasje i føtter, og jeg har fått spesialsko og spesialsåler som jeg har brukt et par måneder nå, men smertene er omtrent det samme. 
vanlige smertestillende har lite effekt. Men morfin-preparater har gjort at jeg slapper mer av i ræva. Men dette er ikke noe jeg vil gå på. 
jeg har fått neurontin av legen, og det kan se ut til å ha en liten effekt.

jeg blir gal av disse smertene, ig vet ikke hva jeg skal gjøre..

finnes det andre i samme situasjon som har fått hjelp på noen måte og kan dele erfaringer? 

Anonymkode: 5e710...cd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt MR av ryggen? Dette kan være strålesmerter fra prolaps i ryggen.

Anonymkode: 45c82...c8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei!

jeg er en mann i 40åra som de siste 3-4 åra har vært plaget med kroniske smerter i endetarmen med stråling ned til føttene. Det går hardt utover livskvaliteten, og jeg har brukt alkohol hver kveld for å få en pause fra smertene. Jeg har vært hos ortoped som har funnet slitasje i føtter, og jeg har fått spesialsko og spesialsåler som jeg har brukt et par måneder nå, men smertene er omtrent det samme. 
vanlige smertestillende har lite effekt. Men morfin-preparater har gjort at jeg slapper mer av i ræva. Men dette er ikke noe jeg vil gå på. 
jeg har fått neurontin av legen, og det kan se ut til å ha en liten effekt.

jeg blir gal av disse smertene, ig vet ikke hva jeg skal gjøre..

finnes det andre i samme situasjon som har fått hjelp på noen måte og kan dele erfaringer? 

Anonymkode: 5e710...cd8

Hei, jeg sliter også med rektale smerter😏rygg, bekken og føtter verker også.

Skal til utlandet og ta mri 3T av ryggen for å finne ut om jeg har nerve i klem.

Det kan lage et helvete for bekkenet😒

Har også prøvd nervemedisin uten hell🤷‍♀️

Anonymkode: ec744...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...