AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Hei! jeg er en mann i 40åra som de siste 3-4 åra har vært plaget med kroniske smerter i endetarmen med stråling ned til føttene. Det går hardt utover livskvaliteten, og jeg har brukt alkohol hver kveld for å få en pause fra smertene. Jeg har vært hos ortoped som har funnet slitasje i føtter, og jeg har fått spesialsko og spesialsåler som jeg har brukt et par måneder nå, men smertene er omtrent det samme. vanlige smertestillende har lite effekt. Men morfin-preparater har gjort at jeg slapper mer av i ræva. Men dette er ikke noe jeg vil gå på. jeg har fått neurontin av legen, og det kan se ut til å ha en liten effekt. jeg blir gal av disse smertene, ig vet ikke hva jeg skal gjøre.. finnes det andre i samme situasjon som har fått hjelp på noen måte og kan dele erfaringer? Anonymkode: 5e710...cd8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Har du tatt MR av ryggen? Dette kan være strålesmerter fra prolaps i ryggen. Anonymkode: 45c82...c8d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! jeg er en mann i 40åra som de siste 3-4 åra har vært plaget med kroniske smerter i endetarmen med stråling ned til føttene. Det går hardt utover livskvaliteten, og jeg har brukt alkohol hver kveld for å få en pause fra smertene. Jeg har vært hos ortoped som har funnet slitasje i føtter, og jeg har fått spesialsko og spesialsåler som jeg har brukt et par måneder nå, men smertene er omtrent det samme. vanlige smertestillende har lite effekt. Men morfin-preparater har gjort at jeg slapper mer av i ræva. Men dette er ikke noe jeg vil gå på. jeg har fått neurontin av legen, og det kan se ut til å ha en liten effekt. jeg blir gal av disse smertene, ig vet ikke hva jeg skal gjøre.. finnes det andre i samme situasjon som har fått hjelp på noen måte og kan dele erfaringer? Anonymkode: 5e710...cd8 Hei, jeg sliter også med rektale smerter😏rygg, bekken og føtter verker også. Skal til utlandet og ta mri 3T av ryggen for å finne ut om jeg har nerve i klem. Det kan lage et helvete for bekkenet😒 Har også prøvd nervemedisin uten hell🤷♀️ Anonymkode: ec744...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå