AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Tenker for eks foreldre til barnets bestevenn. Man er nødt til å ha en viss kommunikasjon og relasjon med foreldrene, ikke vel? Eller er naboen en man mer må forholde seg til? Igrunnen ikke. De kan vi faktisk bare ignorere... Jeg har ei på 13år og har opp igjennom fått mye kontakt med foreldrene til bestevenninnen, de er vel og merke gift. Men tenk for en fantastisk følelse å være en singel mor og treffe en singel far, som da er besrevennens far? (Inspirert fra en annen tråd. ) Anonymkode: 2c5e1...f8b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Her forstår jeg ingenting av hva du vil frem til. Anonymkode: c6ac4...7d8 4
solmåneogstjerner Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Eksforeldre? Det finnes ikke. Jeg skjønner heller ingenting av dette. Du må prøve å forklare problemet ditt litt bedre, om du ønsker noen råd og meninger.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 😂 Okei det ble rot! Er det mulighet for folk å finne den rette partneren via foreldrene til ungenes foreldre? Bør jo være et supert tilfelle for single folk som leter. Er selv i samboerskap, men har flere single venninner som kanskje kan tenke dette. Folk finner jo så nært som naboen så. Anonymkode: 2c5e1...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå