Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en hud som reagerer på "alt" av ingredienser i form av enten kviser eller røde nupper. Når jeg bruker minst mulig på huden er den derimot så godt som plettfri. Er det uvanlig med en så reaktiv hud som det jeg har? Ikke bare ingredienser som trigger huden, men også fetere kremer, selv om de er aldri så milde.

Anonymkode: ab298...d86

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min var veldig reaktiv når den var skikkelig dehydrert. Da blir hudbarrieren vår skadet, og dermed gjør alt vondt, skaper ubehag og rødhet, nupper etc.

Har du prøvd La Roche Posay Cicaplast Baume B5? Den hjelper veldig mange. Bare rens og den (og solkrem når du skal ut) kan kanskje hjelpe deg? Hvis du bor tørt så kan det kanskje også hjelpe å øke fuktigheten i boligen din.

Anonymkode: f3f41...1a3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min var veldig reaktiv når den var skikkelig dehydrert. Da blir hudbarrieren vår skadet, og dermed gjør alt vondt, skaper ubehag og rødhet, nupper etc.

Har du prøvd La Roche Posay Cicaplast Baume B5? Den hjelper veldig mange. Bare rens og den (og solkrem når du skal ut) kan kanskje hjelpe deg? Hvis du bor tørt så kan det kanskje også hjelpe å øke fuktigheten i boligen din.

Anonymkode: f3f41...1a3

Ja, den har jeg :) men synes den er litt fet til bruk i hele ansiktet. Fungerer derimot utmerket for å roe ned enkelte partier. Jeg har allerede en krem til resten av ansiktet, men tåler omtrent ingenting annet 😅

Anonymkode: ab298...d86

AnonymBruker

Jeg har slik hud, her brukes bare Lactacyd flytende såpe (er uten SLS) og Spenol. Så fort jeg drister meg på noe annet så blir huden rød og nuppete/kvisete. Innimellom så kjenner jeg litt på en «misunnelse» på de som kan kose seg med ansiktsmasker, spabehandlinger og diverse kremer og velvære, men samtidig så er jeg veldig fornøyd med at huden min ikke trenger mye for å være fin 😊

Anonymkode: 316e0...393

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...