AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Har en kompis jeg jobber tett med. Vi forteller hverandre alt om hvordan vi har det(er nødvendig pga jobben vi gjør). Har et nært forhold men kun vennskap. De siste mnd har han fortalt meg at han har vært utro. Med ei han er veldig betatt av og som han er blitt glad i. Jeg har diskutert med han om han skal si det til kone men det skal han ikke, han skal forbli gift selv om han ikke er lykkelig. Jeg har oppfordret til å si det. Han sier det er for tøft for han å gjøre det og han vet jo ikke om elskerinnen vil si noe men det tror han ikke. Så sier han til meg "jeg tar konsekvensene av dette og kommer det ut, javel, da er ekteskapet over og jeg skal stå for det. Jeg er klar for å ta den støyten, jeg. Jeg vil fortsette å se hun andre". Hva er det egentlig han sier til meg? Ønsker han egentlig at jeg, som venn, skal fortelle kona hans? Ønsker han seg ut av ekteskapet men er for feig til å være ærlig? Dette er jo utroskap som skjer gjentatte ganger. Er så oppgitt over han. Skal spørre han på jobb på mandag og da får jeg jo fasiten men før det, litt interessant å høre hva dere tror? Anonymkode: d9967...78d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Han er i alle fall for feig til å si det selv. Anonymkode: 6c066...f6f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er i alle fall for feig til å si det selv. Anonymkode: 6c066...f6f Ja og jeg får så feeling av at han egentlig vil ut... Han snakker så lett om at han skal stå for alt og tåle det dersom det kommer ut. Nesten jeg føler han hinter om at jeg kan si det. Anonymkode: d9967...78d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Herregud, hvorfor skulle du ønske å bli innblandet i hans drama? Hans fuckup, hans jobb å fikse opp. Anonymkode: dad6d...342
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Du kan be han enten fortelle kona, eller la deg holdes utenfor Anonymkode: 36478...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Herregud, hvorfor skulle du ønske å bli innblandet i hans drama? Hans fuckup, hans jobb å fikse opp. Anonymkode: dad6d...342 Vi er terapeuter og er av den oppfatning at hun bør vite. Han har et godt vennskap med meg og jeg tenker at han mer el mindre gir meg grønt lys. Sier han det på mandag, at det er grønt lys, så vet jeg at den mest skånsomme måten å få vite det på (når han ikke vil si det selv) så er det fra meg. Anonymkode: d9967...78d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er terapeuter og er av den oppfatning at hun bør vite. Han har et godt vennskap med meg og jeg tenker at han mer el mindre gir meg grønt lys. Sier han det på mandag, at det er grønt lys, så vet jeg at den mest skånsomme måten å få vite det på (når han ikke vil si det selv) så er det fra meg. Anonymkode: d9967...78d Terapeut my Ass. Men man trenger ikke å være terapeut for å vite at grønt lys er at han BER deg om å fortelle kona. Ville det ikke vært realt å fortelle han hva du tenker og planlegger? Er ikke det faktisk vennskap? Anonymkode: dad6d...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå