premaman Skrevet 10. november 2005 #1 Del Skrevet 10. november 2005 Hei alle sammen... Etter et år med stadige skuffelser....får man lyst til å prøve alt ..Er det noen her inne som har erfaring med akupunktur mot barnløshet?Takknemlig for svar... 70modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 10. november 2005 #2 Del Skrevet 10. november 2005 Ikke akupunktur, men fotsoneterapi. Hvis du går for fotsoneterapi, vil jeg bare si at jo hardere ho kan ta på deg, jo fortere får det virkning (hvis dette virker på deg selvfølgelig, det er ikke alle det gjør det på, men de fleste. Om ho ikke får igang eggløsningen din eller hva det skulle være, vil hun i alle fall få deg til å slappe av og det er jo også veldig bra). Det er mange som ikke tåler å bli tatt på bena og da må ho begynne løst. Det tar tid og kan koste masse penger. Jeg selv har gangske høy smertetreskel og synes det bare var godt. Men folk er forskjellige, men da vet du det på forhånd. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. november 2005 #3 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg går til en som tar 300 kr for en time. Hun er registrert akupunktør og fotsoneterapeut. Jeg gjør ikke dette for å bli gravid, men for å bli kvitt hodepine (og det har hjulpet masse!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #4 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg er også lei av å prøve og skal til homeopat/fotsoneterapi/akupunktur neste uke (hun er registrert utøver av alle tre tingene og bruker dem etter behov). Har brukt henne til andre ting og er kjempefornøyd og håper hun kan hjelpe med dette også. Håper vi kan gi foreldrene våre julekort med "nytt barnebarn ventet til sommeren" Skal prøve å huske å fortelle deg hva hun gjør og sier - er enten mandag eller tirsdag jeg skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #5 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg går til en som tar 300 kr for en time. Hun er registrert akupunktør og fotsoneterapeut. Jeg gjør ikke dette for å bli gravid, men for å bli kvitt hodepine (og det har hjulpet masse!!!) ← Hvor ofte går du til behandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. november 2005 #6 Del Skrevet 11. november 2005 Alt ettersom hvordan formen er. Startet med to ganger i uken. Gikk raskt ned til en og nå annenhver. Første timen koster 600 kr, deretter 300 kr. Send meg en PM om du ønsker navn og tlf. Jeg ble anbefalt henne av andre og synes det er tryggere enn å finne en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #7 Del Skrevet 15. november 2005 Så da har jeg vært hos homeopat/akupunktør/fotsone-time. Hun satte to nåler i hvert øre og drev fotsoneterapi (det var VONDT enkelte steder hun trykte!) og så fikk jeg noen homeopat-piller jeg skal ta i noen dager. Så skulle jeg ta nattlysolje for å hjelpe på hormonproduksjonen. Jeg skal ha EL sånn omtrent til helgen og det var visst viktig å gjøre behandlingen rett i forkant som nå. Det hele kostet 450,- og jeg skal ha neste time om en mnd (rett før EL da også). Hun sier hun har gjort denne behandlingen i et par-tre år nå og alle hun har behandlet har blitt gravide (glemte å spørre hvor mange);best case: en ble gravid etter en behandling, worst case: en brukte ett år. Så da får vi se hvor lang tid det tar for meg. Men som hun sa så bli kroppen rimelig forvirret av å ha blitt lurt av p-piller i årevis og det kan ta tid før den er i rytme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå