AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #61 Del Skrevet 31. mai 2022 JAAAAAAAA all the way!!!! 1. han er søt 2. han har pikk 3. han har penger 4. jeg liker penger Anonymkode: 14704...277 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #62 Del Skrevet 31. mai 2022 On 5/29/2022 at 7:47 PM, AnonymBruker said: Overraskende mange i min erfaring. Anonymkode: 426ae...d2b Og hvor mye erfaring har du egentlig med mennesker på spekteret? Noe sier meg at det ikke er spesielt mye. Men du peker dem vel ut både på gata og på tv uten å reflektere noe mer over det. Litt som idiotlillebroren min som tror han kan se på alle at de er "homo". Anonymkode: 41478...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 31. mai 2022 #63 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 19.41): Kriterier: Du må ha sex med ham, når han måtte ønske det (innenfor rimelighetens grenser, f.eks ikke når du er syk o.l), være selskapspike til middag og banketter, og ikke minst filmpremierer. Men du får egen villa (verdi inntil 70 mill kr) og egen bil (verdi inntil 4 mill), du må ikke bare være sammen med ham. Alle vennene dine kan bo i villaen når de måtte ønske. Du kan ha dine egne "småkjærester", men du må være "hans". Du betaler ingen vedlikeholdsutgifter på villa og bil. Ja, og du får "feriepenger" til egne ferier med venninnene. Anonymkode: a8419...cfe Ja lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattero Skrevet 31. mai 2022 #64 Del Skrevet 31. mai 2022 Niks! Ikke interessert. Jeg er ikke til salgs! Dessuten tror jeg neppe han ville hatt meg heller!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #65 Del Skrevet 31. mai 2022 Ja! Han er den kjekkeste mannen jeg har sett. Anonymkode: af852...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #66 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hvor mye erfaring har du egentlig med mennesker på spekteret? Noe sier meg at det ikke er spesielt mye. Men du peker dem vel ut både på gata og på tv uten å reflektere noe mer over det. Litt som idiotlillebroren min som tror han kan se på alle at de er "homo". Anonymkode: 41478...7d3 Peker dem ikke ut noen sted for jeg er ikke opptatt av det. Jeg sa han hadde utseende som er som er på spekteret og jeg visste ikke engang at han hadde Asperger. Så vet ikke hva du hisser deg opp for. Må da vel kunne si det uten at folk skal reagere på det 🙄 Anonymkode: 426ae...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. mai 2022 #67 Del Skrevet 31. mai 2022 Elon Musk? Nei, fy. Han hadde jeg ikke tatt i med ildtang en gang. Jeg finner han ganske enkelt ikke det minste attraktiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #68 Del Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 19.46): Kun kvinner med lav IQ og null ambisjoner hadde ønsket å nedgradere seg selv til et slikt objekt. Anonymkode: 59fe2...433 Så enig! Ikke la noen være sugardaddy for deg er et godt tips. Hilsen voksen kvinne. Anonymkode: fff35...abb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 2. juni 2022 #69 Del Skrevet 2. juni 2022 YYEEEZZZZ!!!! ELON MUSK ER SUPERINTELLIGENT, SUPERSNILL & SUPERSEXY!!! FERDIGSNAKKA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #70 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 19.47): Overraskende mange i min erfaring. Anonymkode: 426ae...d2b Er du lege? Anonymkode: 6771d...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #71 Del Skrevet 2. juni 2022 Nei, hadde ikke giddet å være hora til Musk. Anonymkode: 3fdcb...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #72 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg hadde vurdert det ass. mistrives i jobben, og får ikke ny jobb. Mistrives her jeg bor, og får ikke flyttet før jeg får ny jobb. Så et liv med Elon som sugardaddy hadde reddet meg. Anonymkode: 77b9d...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 2. juni 2022 #73 Del Skrevet 2. juni 2022 hehe.. Nå er jeg jo gift med verdens beste mann, og tror jeg har et bedre liv med han enn Elon Musk kunne gitt meg- til tross for alle sine penger. I tillegg ville jeg ikke bodd i USA. - Jeg kan betale for mine egne ferier, og det kan vennene mine også. Jeg ville ikke bodd med noen av dem dessuten! Elon Musk kunne interessert meg fordi jeg er nysgjerrig. Men det må være kjærlighet vet du hvis det skal være sex..Penger er viktig, men jeg har faktisk nok og savner ingenting. DVS; Et hus i Italia vil jeg gjerne ha, men tror vi skal få det innen noen år, og da er jeg veldig fornøyd. Så fornøyd at jeg på ingen måte vil hore for Elon Musk...haha-. Men jeg tar gjerne en middag med han. Jeg kan til og med spandere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #74 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 9.44): JAAAAAAAA all the way!!!! 1. han er søt 2. han har pikk 3. han har penger 4. jeg liker penger Anonymkode: 14704...277 Skrevet at en heterofil fanboy. Anonymkode: f4b1e...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #75 Del Skrevet 2. juni 2022 Hadde gjort hva som helst for så mye penger, inkludert å ligge med Elon Musk. Og jeg er en heterofil mann. Anonymkode: 9ef66...93c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #76 Del Skrevet 2. juni 2022 At så mange av dere hadde takket nei til 70 millioner kroner trur jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 9ef66...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #77 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At så mange av dere hadde takket nei til 70 millioner kroner trur jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 9ef66...93c Så du mener at det bor ei hore i de fleste? Anonymkode: 3fdcb...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #78 Del Skrevet 2. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du mener at det bor ei hore i de fleste? Anonymkode: 3fdcb...760 Ja, selvsagt. Alle gjør ting de ikke vil for penger. Det kalles jobb. 74 millioner er såpass mye at man aldri trenger å jobbe igjen. For den summen hadde jeg gjort veldig mye mer enn å bare ligge med Elon Musk en stund. Anonymkode: 9ef66...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #79 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, selvsagt. Alle gjør ting de ikke vil for penger. Det kalles jobb. 74 millioner er såpass mye at man aldri trenger å jobbe igjen. For den summen hadde jeg gjort veldig mye mer enn å bare ligge med Elon Musk en stund. Anonymkode: 9ef66...93c Jeg gjør ting jeg liker og er utdannet til for penger. Det kalles relevant jobb. Jeg ble lenge på jobb i dag for å gjøre noe ingen har bedt meg om, og gikk ut døra med et smil. Jeg vet jeg berører folk i jobben min. Hadde vært fint å tjene grovt, men vanlig lønn rekker langt. Jeg drømmer ikke om å aldri jobbe mer. Jeg liker jobben min. Jeg jobber bla med en kollega som trives så godt at han jobber selv om han er gammel nok til å bli pensjonist. Faren min er pensjonist, og jobber 50 % i yrket sitt likevel. Jeg vet han elsker jobben sin, og han er dødsflink i den. Anonymkode: e2ebe...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #80 Del Skrevet 2. juni 2022 Stemmer sikkert det. Men 74 millioner er 74 millioner... Anonymkode: 9ef66...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå