Gå til innhold

Kunne du hatt Elon Musk som sugardaddy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Dumpet han etter hun sikret sædcellene hans. Får nok skviset litt penger ut av det på sikt. Lurt, så slipper hun å ligge med han flere ganger.

Anonymkode: 426ae...d2b

hun kan ikke det nå lengre, hun dreit seg ut i rettsaken og er tatt i en høy med løgner og alt av hennes privatliv er nå til hele verden, inkludert andre ting som ikke har med JD å gjøre, en løgner, serie utro, manipulator og rett og slett en spermcelle som aldri skulle blitt til et menneske

Anonymkode: ad0b3...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hun kan ikke det nå lengre, hun dreit seg ut i rettsaken og er tatt i en høy med løgner og alt av hennes privatliv er nå til hele verden, inkludert andre ting som ikke har med JD å gjøre, en løgner, serie utro, manipulator og rett og slett en spermcelle som aldri skulle blitt til et menneske

Anonymkode: ad0b3...73c

Kan da fortsatt skvise penger ut av Elon Musk, barnet er jo hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan da fortsatt skvise penger ut av Elon Musk, barnet er jo hans.

går også rykter om at den siste kvinnelige partneren hennes ble befruktet (tradisjonell surrogati) vs gestasjonell. Lurer på om surrogatmor må komme med bidrag, er helt annerledes regelverk enn med spermdonasjon i Norge. I så fall sitter hun godt økonomisk. smart

Anonymkode: 00114...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg syntes han virker utrolig creepy. Og har utseende til en som er på spekteret et sted.

Han har gått ut offentlig med diagnosen sin, Asperger syndrom.

https://www.nrk.no/norge/elon-musk-fortalte-at-han-har-aspergers-1.15490788

Anonymkode: c6110...88b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj, nei. Jeg har heldigvis nok penger så det hadde aldri blitt aktuelt å selge meg på noen som helst måte.

Anonymkode: 181d5...c96

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå skal jeg ikke kritisere, men klarer faktisk ikke å la være.

Hvem sier at du er guds gave til mannfolk, neste gang bør du kanskje uttrykke deg på en litt mer korrekt måte. Det er lov å si at jeg personlig synes ikke en er flott/fin osv.

Ja i dine øyne er han gammel, har du snakket med han, anner du hvordan han er!

Du kjenner han sikkert godt og har hatt lengre samtaler med han, siden du kan uttale deg om hans personlighet.

Tilbake til ditt nære forhold til E.M, siden dere går så tett om en annen er det klart at du har innsikt i hans helse og også kan uttale deg på vegne av han som hans offisielle kanal til presse med mer.

Har du overhodet brydd deg med å lese en eneste artikkel om E.M, aner du noe som helst hva han driver med, hvor han kommer fra og hvor han vil?

I mine øyne fremstår du med dine kommentarer som et av de berømte KG trollene. Dessverre tror jeg det er feil denne gangen, stor sannsynlighet for at du er en ekte person med ekte meninger dessverre. Anbefaler deg å lese deg litt opp, prøve skole kanskje (begynn med allmennfaglig).

Så skal jeg legge til på slutten, jeg er ikke en E.M fan, og synes han har gjort en del som er diskutabelt og kanskje ugreit sett med de rette øyne. Dette fjerner likevel ikke faktum at mannen er smart, prioriterer jobb fremfor kjærlighetslivet og en hel del andre ting.

Pssst, ikke ta det ille opp og føle at det er personangrep, det er faktisk mildt i forhold til dine uttalelser om E.m

Anonymkode: 243ac...a87

Menigheten er på plass, ja 😁

Anonymkode: f4b1e...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Ikke fordi jeg har noe imot han, men fordi jeg ikke er hore. Hadde ikke kunnet se meg selv i speilet engang om jeg hadde gjort noe så nedverdigende. Det er bedre å være fattig, ikke ha tak over hodet, men i det minste ha respekt for seg selv.

Anonymkode: deab0...9a9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kriterier: Du må ha sex med ham, når han måtte ønske det (innenfor rimelighetens grenser, f.eks ikke når du er syk o.l), være selskapspike til middag og banketter, og ikke minst filmpremierer. Men du får egen villa (verdi inntil 70 mill kr) og egen bil (verdi inntil 4 mill), du må ikke bare være sammen med ham. Alle vennene dine kan bo i villaen når de måtte ønske. Du kan ha dine egne "småkjærester", men du må være "hans". Du betaler ingen vedlikeholdsutgifter på villa og bil. Ja, og du får "feriepenger" til egne ferier med venninnene. 

Anonymkode: a8419...cfe

Problemet er jo bare at Elon Musk ikke hadde ønsket det, og da faller det jo på sin egen urimelighet. Du må bruke et eksempel hvor mannen faktisk ønsker det, da blir det plausibelt. Det kan jo være at han er attraktiv fordi han ikke velger slike handlinger. Visse menn har en viss utstråling, og han har ikke den utstrålingen. Han er rett og slett ‘for bra’, om du skjønner. 

Anonymkode: 87a59...c31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og har utseende til en som er på spekteret et sted.

Spekteret har ikke et utseende 

Anonymkode: 6771d...7e6

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kriterier: Du må ha sex med ham, når han måtte ønske det (innenfor rimelighetens grenser, f.eks ikke når du er syk o.l), være selskapspike til middag og banketter, og ikke minst filmpremierer. Men du får egen villa (verdi inntil 70 mill kr) og egen bil (verdi inntil 4 mill), du må ikke bare være sammen med ham. Alle vennene dine kan bo i villaen når de måtte ønske. Du kan ha dine egne "småkjærester", men du må være "hans". Du betaler ingen vedlikeholdsutgifter på villa og bil. Ja, og du får "feriepenger" til egne ferier med venninnene. 

Anonymkode: a8419...cfe

Han lever visstnok ganske sparsommelig generelt, i det minste privat. Han har privatfly, men det er fordi han må reise mye for å jobbe på ulike kontorer som tilhører bedriftene hans. Tviler på at han ville brukt så mye penger på andre når han ikke bruker veldig mye på seg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han tror han er bedre enn det han er bare fordi han har penger.

Hvordan vet du hva han tror?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De passer egentlig veldig godt sammen. En autistisk narsissist og en med borderline (aka bunny boiler). Fin kombo, det.

Anonymkode: f4b1e...e87

Narsissist? Kilde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vel, hun dumpet han. Grimes er vel akkurat spesiell nok for han.
Men nå sutrer han jo på twitter om det også.

Hva sutrer han på Twitter om sa du? Har du noen kilder/linker?

Og nei, det var ikke Amber Heard som dumpet ham. Han gjorde det slutt med henne:

https://people.com/movies/elon-musk-amber-heard-call-quits-again/

Hva er poenget med å dikte opp løgner på denne måten? Hva oppnår du med det?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spekteret har ikke et utseende 

Anonymkode: 6771d...7e6

Overraskende mange i min erfaring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei. Ikke fordi jeg har noe imot han, men fordi jeg ikke er hore. Hadde ikke kunnet se meg selv i speilet engang om jeg hadde gjort noe så nedverdigende. Det er bedre å være fattig, ikke ha tak over hodet, men i det minste ha respekt for seg selv.

Nå legger du jo til grunn at de som sier at det kunne de (kanskje) ha gjort ikke ville ha funnet han attraktiv, og dermed ville ha «solgt seg selv» ved å gjøre det. Selv syntes jeg Elon Musk fremstår interessant, så jeg det ikke det som umulig at jeg kunne hatt kjemi og interessante samtaler om universet med han. Ergo legger jeg til grunn at jeg faktisk ville ha vært fysisk tiltrukket av han. 

Anonymkode: bb210...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei.

Av flere grunner - åpenbart - men også fordi han har hatt p**en i crazy. Bare det at han har vært med Amber Heard er nok til en stor og rungende nei fra meg. 

Anonymkode: f1b70...0b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 19.51):

Nå legger du jo til grunn at de som sier at det kunne de (kanskje) ha gjort ikke ville ha funnet han attraktiv, og dermed ville ha «solgt seg selv» ved å gjøre det. Selv syntes jeg Elon Musk fremstår interessant, så jeg det ikke det som umulig at jeg kunne hatt kjemi og interessante samtaler om universet med han. Ergo legger jeg til grunn at jeg faktisk ville ha vært fysisk tiltrukket av han. 

Anonymkode: bb210...f7b

Nei, her er det du som overtenker og analyserer.

Flere har sagt æsj, og flere at han er stygg. Jeg snakket kun for meg selv her. Uavhengig av om det er han eller noen andre, attraktiv eller ikke, er jeg ikke interessert i å være hore. Aldri.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 0.29):

Godt å se at flere er på ballen og gjennomskuer kvinnelig, seksuell opportunisme.  anekdote, riktig nok, men halvveis bekjent av meg vant noe sånt som 80+ mill i viking lotto for en del år siden. Husker ikke akkurat summen, men var noe slikt.Helt average looking. Trodde først at det var mennene som laget formuen sin selv som var mest sexy for kvinnene, men tyder på at det er pengene som er interessant. han begynte å leve. Fikk fitte kastet etter seg omtrent, og begynte å date 10'ere. Faen. (Elon Musk har vel bare kjøpt seg inn i selskaper? money og ikke "ingeniør?")

Anonymkode: 5789d...fe4

Menn som drømmer om å betale kvinner for sex, er naturligvis svært opptatt av de damene som måtte være til salgs, og frustrert ved tanken på et marked med annen valuta. 

Anonymkode: e2ebe...31f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...