Gå til innhold

Kunne du hatt Elon Musk som sugardaddy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, jeg er for opphengt i mannen jeg allerede har. 

Men dersom jeg hadde vært barnløs og singel, så kanskje for en tid. 

Da kunne jeg tatt utdannelse, dyrket hobbyer og så endt det hele og skaffet meg en karriere etter endt utdanning 🤪

Anonymkode: 73128...a4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere som synes han er så stygg, hvordan ser dere selv ut? Kan dere legge ut bilde av dere selv?

Anonymkode: 56b26...5e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trives virkelig mine medkvinner med kjedelig kontorjobb og vanlig øknomi? kjeedelig!

Anonymkode: c4827...98c

Trives med å følge min egen integritet, ja. 

Trives med å ha et likeverdig sexliv med en mann jeg liker, tenner på og får orgasmer av. 

Trives også med å ha en spennende jobb som jeg er stolt av å gå til hver arbeidsdag.

Anonymkode: e2ebe...31f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nesten alle damer er sugarbabes på en eller annen måte. Det er bare vi som kaller det ekteskap, samboer eller hva det måtte være.

Du ser hva Jeff Bezos ex-kone kostet. Pussy Power Wins...

Anonymkode: 23d28...93b

Tja. Det er vel heller omvendt, at de damene som i utgangspunktet vil selge seg, såklart heller selger seg dyrt, enn billig. 

Vi som har forhold med menn fordi vi genuint liker disse mennene, trenger ikke å forholde oss til noe av det. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror alle kvinner hadde hoppet på Musk, Donald Trump, Justin Bieber. eller andre rikinger. Sikker litt lettere med Bieber enn Trump, selv om Trump og Musk er mektigere, men makt er sexy for kvinner. Disse som nå er litt stolte og skal "stå i mot." Det er bare game. i hvert fall hvis du er kvinne under 35. Kvinnene over 35 er litt mer egenrådige.

Anonymkode: c9228...937

Altså donald trump... Der går grensen, ærlig talt

Anonymkode: 6acf6...997

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville heller hatt han som friend with benefits-  uten å prostituere meg for penger. 

Anonymkode: e4e09...055

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det gjør du nok. 

Anonymkode: fa5b5...4c9

Nei. Jeg legger meg om natta uten å være kjøpt og betalt, og har kun sex når jeg selv vil det, fordi jeg er kåt. Det har ubetalelig verdi. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For 74 millioner? Lett! Han har stort nettverk, er smart og jeg kunne lært mye av ham. Samtidig tror jeg ikke at han hadde syntes at jeg var spesielt spennende, så det hadde nok blitt de mest lettjente millionene ever 😛

Anonymkode: 164e3...8d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror at Elon lærte leksen sin etter forholdet med Amber Heard. Hun er ganske like den typiske kvinne her på KG 🙂

Anonymkode: b7c43...ac9

De passer egentlig veldig godt sammen. En autistisk narsissist og en med borderline (aka bunny boiler). Fin kombo, det.

Anonymkode: f4b1e...e87

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jada, bring it. 

Jeg ville ønsket ukelønn i tillegg da.

Men nå er jeg for gammel (40) og stygg, så jeg antar han ikke hadde vært så interessert. 

Anonymkode: fdf81...819

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, liker ikke menn. Ingen pengebeløp kunne forandret på det.

Anonymkode: 79925...250

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Og årsakene er:

1. Han er stygg.

2. Han er gammel.

3. Han har dårlig personlighet.

4. Han har mange psykiske lidelser

5. Han tror han er bedre enn det han er bare fordi han har penger. Penger kan ikke gjøre noe med at du er stygg, gammel, har dårlig personlighet og har psykiske lidelser.

Anonymkode: a965a...89b

Nå skal jeg ikke kritisere, men klarer faktisk ikke å la være.

Hvem sier at du er guds gave til mannfolk, neste gang bør du kanskje uttrykke deg på en litt mer korrekt måte. Det er lov å si at jeg personlig synes ikke en er flott/fin osv.

Ja i dine øyne er han gammel, har du snakket med han, anner du hvordan han er!

Du kjenner han sikkert godt og har hatt lengre samtaler med han, siden du kan uttale deg om hans personlighet.

Tilbake til ditt nære forhold til E.M, siden dere går så tett om en annen er det klart at du har innsikt i hans helse og også kan uttale deg på vegne av han som hans offisielle kanal til presse med mer.

Har du overhodet brydd deg med å lese en eneste artikkel om E.M, aner du noe som helst hva han driver med, hvor han kommer fra og hvor han vil?

I mine øyne fremstår du med dine kommentarer som et av de berømte KG trollene. Dessverre tror jeg det er feil denne gangen, stor sannsynlighet for at du er en ekte person med ekte meninger dessverre. Anbefaler deg å lese deg litt opp, prøve skole kanskje (begynn med allmennfaglig).

Så skal jeg legge til på slutten, jeg er ikke en E.M fan, og synes han har gjort en del som er diskutabelt og kanskje ugreit sett med de rette øyne. Dette fjerner likevel ikke faktum at mannen er smart, prioriterer jobb fremfor kjærlighetslivet og en hel del andre ting.

Pssst, ikke ta det ille opp og føle at det er personangrep, det er faktisk mildt i forhold til dine uttalelser om E.m

Anonymkode: 243ac...a87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør du nok. 

Anonymkode: fa5b5...4c9

Godt å se at flere er på ballen og gjennomskuer kvinnelig, seksuell opportunisme.  anekdote, riktig nok, men halvveis bekjent av meg vant noe sånt som 80+ mill i viking lotto for en del år siden. Husker ikke akkurat summen, men var noe slikt.Helt average looking. Trodde først at det var mennene som laget formuen sin selv som var mest sexy for kvinnene, men tyder på at det er pengene som er interessant. han begynte å leve. Fikk fitte kastet etter seg omtrent, og begynte å date 10'ere. Faen. (Elon Musk har vel bare kjøpt seg inn i selskaper? money og ikke "ingeniør?")

Anonymkode: 5789d...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror at Elon lærte leksen sin etter forholdet med Amber Heard. Hun er ganske like den typiske kvinne her på KG 🙂 

Vel, hun dumpet han. Grimes er vel akkurat spesiell nok for han.
Men nå sutrer han jo på twitter om det også.

Jeg hadde personlig aldri klart å være sammen med han. Ingen med så mye penger er gode personer.

Anonymkode: 2afae...29a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når vi snakker lommepenger da er det snakk om 10-15 mill  i mnd right?, isåfall er svaret ja.

Heterofil mann 28.

Anonymkode: 2dcdf...0c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, det hadde jeg virkelig gjort! Litt spenning i hverdagen og fått masse penger. Slipper å bekymre meg for regningene, kan få all den psykologiske hjelpen jeg ikke har råd til nå for diagnosene mine. Kunne laget meg nettbutikk og platestudio som jeg ikke har råd til nå. Hadde sett på det som et gyldent springbrett og litt spenning i en ellers a4 tilværelse. 

Dessuten synes jeg ikke han er så verst å se på jeg. Og han er smart, det er sexy. 

Anonymkode: 2d534...11e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg syntes han virker utrolig creepy. Og har utseende til en som er på spekteret et sted.

Anonymkode: 426ae...d2b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, hun dumpet han. Grimes er vel akkurat spesiell nok for han.
Men nå sutrer han jo på twitter om det også.

Jeg hadde personlig aldri klart å være sammen med han. Ingen med så mye penger er gode personer.

Anonymkode: 2afae...29a

Dumpet han etter hun sikret sædcellene hans. Får nok skviset litt penger ut av det på sikt. Lurt, så slipper hun å ligge med han flere ganger.

Anonymkode: 426ae...d2b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

tror faktisk ikke han lærte leksen sin i det hele tatt.

han beskyttet amber heard og betalte flere millioner av regningene hennes, en ekte SIMP

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...