AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Jeg jobber 80% fast i helsevesenet. Tar ekstravakter der, men jeg har lyst til å prøve noe litt annet enn akkurat der jeg jobber. Vet om ett par steder i nærheten av her jeg bor, men har ikke sett noe ledige stillinger der. Vile dere sendt mail eller ringt, for å høre om de har behov for noen som vil ta litt ekstravakter? (Blir jo ikke mye siden jeg har 80%) Tør ikkd møte opp for å spørre, flaut hvis de sier nei. Er 37 år, kanskje litt uvanlig i min alder å ta ekstra når man har fast jobb? Anonymkode: 137e0...0b7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Dersom du er sykepleier blir de nok overlykkelig dersom du ønsker å ta ekstravakter. Er du helsefagarbeider blir de nok også fornøyd (det er litt lettere å skaffe helsefagarbeidere som ekstravakter) Anonymkode: 2da08...ec7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Jeg er helsefagarbeider. Anonymkode: 137e0...0b7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg jobber 80% fast i helsevesenet. Tar ekstravakter der, men jeg har lyst til å prøve noe litt annet enn akkurat der jeg jobber. Vet om ett par steder i nærheten av her jeg bor, men har ikke sett noe ledige stillinger der. Vile dere sendt mail eller ringt, for å høre om de har behov for noen som vil ta litt ekstravakter? (Blir jo ikke mye siden jeg har 80%) Tør ikkd møte opp for å spørre, flaut hvis de sier nei. Er 37 år, kanskje litt uvanlig i min alder å ta ekstra når man har fast jobb? Anonymkode: 137e0...0b7 Prøv da vel. Hvorfor ikke? Anonymkode: c5104...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå