AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Dette er første innlegget mitt, så vet ikke riktig hva jeg skal skrive. Men det er slik at jeg fikk tilbud om å jobbe på hjemmetjenesten 80% fast etter siste praksis perioden. Er ferdigutdannet om en måned. Jeg gruer meg så mye og føler at jeg stiller slt for mange dumme spørsmål. Veilederen min under praksis sa at jeg er flink men må jobbe videre med struktur og planlegging. Jeg føler meg så dum og at jeg ikke kan så mye som jeg egentlig burde. Jeg stresser over simple ting som å sette insulin! Jeg har ikke helt trua på meg selv. Og det tar slt for langt tid inne hos vær bruker. Hva skal jeg gjøre? Jeg gruer meg så mye! Anonymkode: a5656...c52
Lorieen Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Pust! Stress ned. Det er normalt å bruke litt lengre tid i starten når alt er nytt. Etterhvert finner du flyten og rutinen, da går det kjappere! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Det er helt normalt, og det hadde faktisk vært mer bekymringsverdig om du hadde vært eplekjekk og skråsikker. Du jobber inn rutiner og jobber mer effektivt etterhvert. Det er nå du lærer. Den første sommeren etter endt studie har en megabratt🙈 læringskurve. Vær ydmyk, spør og tenk at pasientene dine nyter ofte godt av at du "somler" bittelitt fremfor å rase avgårde... Lykke til! Anonymkode: 0b405...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå