Gå til innhold

Å få følelser, men likevel ikke ønske et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er relativt ny-singel etter et langvarig, vondt forhold, og er der nå at jeg liker å være alene, føler jeg har litt å jobbe med i meg selv, og kan egentlig ikke se for meg at jeg skal få lyst til å være i et forhold. Samtidig har jeg en god venn som har begynt å ha sex med, og vi har det helt fantastisk sammen. Like interesser, verdier, humor, prater om alt, sammen med en gjensidig sterk tiltrekning.

Så dette gjør meg forvirret. Dette er på en måte drømmemannen for meg, men ingen av oss vil egentlig ha et forhold. Noen som har vært der?

Anonymkode: cac4f...98d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har på følelsen av at ja, det er MANGE menn som har vært der. Få den sexen de vil ha, uten å være bundet i et fast forhold og kan gå når de vil, treffe hvem de vil.

Kanskje noen kvinner også, men jeg tror flest menn har vært i den situasjonen.

Anonymkode: 01ab0...2a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg er kvinne, 39 år. Vært singel  i seks og alene med et barn i fire år. Jeg har hatt og ønsker å finne en ny jeg kan ha sex med, gå på noen middager med i måneden...men ønsker ikke noe fast forhold. Ønsker  på en måte ha datingliv ved siden av resten av livet mitt om du skjønner. Mulig dette hadde vært annerledes om jeg ikke hadde barn., men har alltid vært litt sånn som trives alene.

Anonymkode: 5bb2a...c84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så dette gjør meg forvirret. Dette er på en måte drømmemannen for meg, men ingen av oss vil egentlig ha et forhold. Noen som har vært der?

Dere har jo et forhold.  Er det ok for deg om det dere har bare plutselig forsvinner?  Er det ok at han har flere venninner han har det fantastisk sammen med?  Man kan binde seg til et annet menneske, uten at man skal begynne å gjøre hverdagene sure for hverandre. 

Anonymkode: e4e85...f66

Skrevet

Er akkurat der selv.  Synes det er ganske vanskelig egentlig.  Vi står i litt forskjellige situasjoner som gjør det ekstra komplisert for oss da. Men jeg ser ikke for meg at vi bør innlede et monogamt forhold med hverandre selvom vi begge har følelser for hverandre.  Men tiden vil vise.

Hadde han blitt borte imorra hadde jeg blitt veldig lei meg hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bestekompis jeg elsker på en måte jeg ikke kan forklare. Vi har aldri vært kjærester, men vi har i 7 år hatt et «friends with benefit» forhold.

Verdens deiligste sex og orgasmer jeg aldri får hos andre. Altså det er helt sykt magisk for oss begge. Jeg både spruter, stønner høyt, gråter (vet da faen hvilken orgasme det er, men jeg kan begynne å strigråte i lykkefølelse ved orgasme) og få mange etter hverandre. Han er helt magisk og vi klaffer så sykt bra på alle måter.

Men han bor 5 timer unna og vi er begge låst på hvert vårt sted med barn. Når vi er i forhold med andre, møtes vi så klart ikke. Eller, det blir vel egentlig når jeg har vært i forhold. Han har kun vært i forhold en gang og sa ikke noe til meg om det, slik at jeg kom på helgebesøk uten å vite at han var utro. Da ble jeg forbanna på han og var borte i en lengre periode før vi fikk kontakt igjen.

vi er så avslappet med hverandre og har enormt bra kommunikasjon. Altså jeg elsker den mannen helt inn til beinet og håper vi aldri mister kontakten helt.

men det rare er at det ikke plager meg at han er med andre. Jeg ønsker han det beste og håper han vil finne den store kjærligheten snart. Han fortjener kun det beste. Noe jeg også tror han tenker om meg. 

7 år er en lang tid og selv om jeg har vært borte litt innimellom når jeg er i forhold, så er jeg blitt vant til å ha han «der».

Nå er jeg singel igjen og skal ut til han på besøk neste helg. 2 år siden vi så hverandre sist. Det blir som det alltid blir. Vi handler, lager middager sammen, går på fjellturer, spiller PlayStation sammen, ser filmer sammen, jeg koser hodet hans og kverker kviser (hahaha), vi kysser og ligger tett på sofaen og selvfølgelig masse deilig sex. Så drar jeg hjem søndagen og han er fri som fuglen frem til neste gang jeg kommer.

Anonymkode: b0209...97a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...