Gå til innhold

Sommerklær til en blusedame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trives best i sorte skinnyjeans og en pen bluse. Noen tips til fine sommerklær? Jeg reiser snart til varmere strøk, og må handle inn på nett. Merker, butikker, bilder osv

Anonymkode: 1db0e...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinny jeans i hvitt/offwhite da kanskje, hvis du er glad i den stilen. Finner helt sikkert fra H&M/Nelly til litt dyrere merker. 

Bluse er det veldig mye hos Zalando, og nå har det kommet Aboutyou også. Gratis frakt og retur. Godt utvalg. Ellos og bubbleroom, bonprix har også masse. 

Kan hjelpe deg lettere hvis du sier hva du liker, størrelse og pris da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
vinogpasta skrev (2 timer siden):

Skinny jeans i hvitt/offwhite da kanskje, hvis du er glad i den stilen. Finner helt sikkert fra H&M/Nelly til litt dyrere merker. 

Bluse er det veldig mye hos Zalando, og nå har det kommet Aboutyou også. Gratis frakt og retur. Godt utvalg. Ellos og bubbleroom, bonprix har også masse. 

Kan hjelpe deg lettere hvis du sier hva du liker, størrelse og pris da. 

Jeans og bluse er det jeg går i til vanlig, lurte mest på hva andre folk med samme stil bruker når det er varmt ute ☺️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeans og bluse er det jeg går i til vanlig, lurte mest på hva andre folk med samme stil bruker når det er varmt ute ☺️ 

Ah skjønner. Liker skinny jeans jeg også er i den alderen der jeg vokste opp med. Bruker ikke momjeans og baggyjeans kan du si, men vide jeans/sleng og sånn er også pent, men må bruke sko med hæler, ellers fungerer det ikke. Synes det er for varmt om sommeren og i alle fall i utlandet å bruke jeans da. Går helst i shorts, kjole eller vide stoffbokser. Viktig at shorts og bukser sitter pent på hofte og høyt i livet, bruker L/40 og er kun 162 cm høy med tydelige hofter, så alt passer jo ikke meg. Korte shorts både i stoff og jeans går jeg ikke med. Men sånn vide og litt pene i snittet og stoff liker jeg. De kan være varme noen ganger, men så er de pene i alle fall. Bruker ikke capri- og piratbukse, har for korte legger til det og synes det gjør at jeg virker eldre enn jeg egentlig er.
Bluser bruker jeg ikke så mye nå lengre. Bruker pene genser og topper med og uten ermer i stedet for. Merker at jeg ikke passer i alt for tynne stoffer, uansett om det er silke eller polyester altså. Noe i bomull, lin eller tykkere passer meg bedre har jeg skjønt. Løse skjorter er også elegant og pent, det passer jeg og og føler meg vel i. 
Kjoler ser jeg bare litt an på hva som passer når jeg har på. Går helst med kun striper eller ensfarget, siden jeg blir fort lei av ting og liker å klassiske plagg. Alt som er på mote nå, uansett hva det nå er kjøper ikke jeg altså. Finner nesten ingenting. Gleder meg til klassiske plagg og still kommer tilbake på moten igjen!
Har du prøvd stoffbukse med bluse da? Vet ikke hva slags snitt du passer om det er "tapered", rett eller vide. Men det er mye fint hvis du leter litt. I lin eller lin blanding er deilig å ha på seg da. Og hva med kjoler? Sånn "blusekjole" eller "skjortekjole" er jo pene, er det noe for deg da?

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Camilla Pihl sin nettbutikk, eller fysisk butikk i Oslo, hun har utrolig mye fint, klassiske kjoler og mange fine bluser etc, 

Anonymkode: 68621...95f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...