Tussami Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Kan dere komme med forslag til silikonfrie og sulfatfrie hårprodukter? Synes det er så vanskelig å finne de rette produktene, og stole på at de er uten disse ingrediensene. Takk for info
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Garnier hair food. Noughty wave hello. Anonymkode: 4cc71...43a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 We love beauty and planet (får kjøpt på daglivare butikker åså) WeDo (ikke alle) Ida Warg (ikke alle) Davore (ikke alle) Faith in nature (sundkost, life, lyko har den, alle er sulfat og silikon frie) Maui Ingen av disse er testet på dyr heller Men siden noen av produktene i noen av disse seriene er med silikon så bør du ta et filter som luker ut de, det gjør jeg på lyko for eksempel, de er flotte sånn. Der er det masse å velge i, men jeg har ikke testet flere merker Anonymkode: 89185...42b
Tussami Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2022 Takk for svar 😊 Har noen erfaring med produktene i Living Proof serien?
Blingblingtahei Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 By veira, korres, og min personlig favoritt, Finn & Gunnar sensitiv scalp. Sistnevnte gjør mye for håret, by veira er god til en billig penge, gjør at jeg ikke klør og håret blir skånsomt rent 🙂 normal har masse produkter til curlygirl metode og de er stort sett frie for silikon og sulfat 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå