AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 de skal se film og spille i alle fall, og barnet ønsket seg sjokolade kake og is så da blir det dessert og de får potetgull og godis etter mat og dessert til filmen. de er 20 av samme kjønn i klassen . Grunnen til vi ber så få er fordi barnet vårt er autist,men funker ganske bra med disse,men trives ikke med flere eller mange rundt seg , de 3 vennene er fra bhg, på skolen er barnet mest utenfor klassen , er i klassen bare 2-5 timer i løpet av uka, kommer an på hvordan uka er. Hn sliter mye sosialt og blir sint hvis det blir for mye folk rundt hn. de er 33 i klassen og derfor hadde det ikke passet og være der. hva hadde dere servert? er bestilt pizza bra nok, det er barnet veldig glad i,men ikke pølser, taco og slik,men vet ikke hva barn i dag helst spiser, søsken her er ikke glad i bestilt pizza Anonymkode: ca131...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Pizza bestilt eller hjemmelaget funker bra. Samme med Taco eller hjemmelagde hamburgere. Pizza er nok enklest Anonymkode: 28e01...e20 1 1
Pølsevann Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 I min familie får bursdagsbarnet bestemme menyen, så hvis han vil ha pizza så er pizza perfekt! 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Så koselig ❤ Hadde hørt med ham jeg. Vil du vi skal lage pizza? Pølser? Noe annet? Min sjuåring ville ha grandiosa når han hadde kompiser på overnatting. Enkelt for meg i alle fall 😅 Anonymkode: a1fdf...676 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Pizza de lager selv Anonymkode: 7775d...c53
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 Jeg har en 7åring og en 10-åring. Bestilt pizza er kjempestas! Men de spiser plutselig mye, så ville bestilt 2stk og så heller hatt for mye og spart evt det som blir igjen som rester til dagen etter. La bursdagsbarnet bestemme og sier han bestilt pizza så gå for det👍Mye mer stas enn feks pølser. Anonymkode: a76d8...9e1 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 takk for svar Hn vil ikke ha hjemmelaget eller gradiosa, kun bestilt, Men da får han bestemme Anonymkode: ca131...4cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): de skal se film og spille i alle fall, og barnet ønsket seg sjokolade kake og is så da blir det dessert og de får potetgull og godis etter mat og dessert til filmen. de er 20 av samme kjønn i klassen . Grunnen til vi ber så få er fordi barnet vårt er autist,men funker ganske bra med disse,men trives ikke med flere eller mange rundt seg , de 3 vennene er fra bhg, på skolen er barnet mest utenfor klassen , er i klassen bare 2-5 timer i løpet av uka, kommer an på hvordan uka er. Hn sliter mye sosialt og blir sint hvis det blir for mye folk rundt hn. de er 33 i klassen og derfor hadde det ikke passet og være der. hva hadde dere servert? er bestilt pizza bra nok, det er barnet veldig glad i,men ikke pølser, taco og slik,men vet ikke hva barn i dag helst spiser, søsken her er ikke glad i bestilt pizza Anonymkode: ca131...4cd Pizza så klart😊 Anonymkode: 14603...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Bestilt pizza er jo kjempegodt det Men vær obs på at det er ikke alle som liker alle typer. Hør gjerne med foreldrene hva de liker? Min med høytfungerende autisme liker kun en type, og kommer som regel hjem fra bursdager mett på chips og snop. Jeg ville hatt en pakke wienerpølser i kjøleskapet og en pakke pølsebrød i skuffa sånn i tilfelle. Er det krise, så kan de ihvertfall spise pølsebrød 😄 Og søsknene som ikke liker pizza vil gjerne også ha mat Anonymkode: 7b93c...b0a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bestilt pizza er jo kjempegodt det Men vær obs på at det er ikke alle som liker alle typer. Hør gjerne med foreldrene hva de liker? Min med høytfungerende autisme liker kun en type, og kommer som regel hjem fra bursdager mett på chips og snop. Jeg ville hatt en pakke wienerpølser i kjøleskapet og en pakke pølsebrød i skuffa sånn i tilfelle. Er det krise, så kan de ihvertfall spise pølsebrød 😄 Og søsknene som ikke liker pizza vil gjerne også ha mat Anonymkode: 7b93c...b0a takk for tips de andre barna skal være med besteforeldrene på hytta til helga Anonymkode: ca131...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå