Gå til innhold

barnet vårt er 8 år til helga, vi skal be de 3 nærmeste vennene på overnatting, hva skal vi servere dem ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

de skal se film og spille i alle fall, og barnet ønsket seg sjokolade kake og is så da blir det dessert og de får potetgull og godis etter mat og dessert til filmen.

de er 20 av samme kjønn i klassen . Grunnen til vi ber så få er fordi barnet vårt er autist,men funker ganske bra med disse,men trives ikke med flere eller mange rundt seg , de 3 vennene er fra bhg, på skolen er barnet mest utenfor klassen , er i klassen bare 2-5 timer  i løpet av uka, kommer an på hvordan uka er. Hn sliter mye sosialt og blir sint hvis det blir for mye folk rundt hn.

de er 33 i klassen og derfor hadde det ikke passet og være der.

hva hadde dere servert? er bestilt pizza bra nok, det er barnet veldig glad i,men ikke pølser, taco og slik,men vet ikke hva barn i dag helst spiser, søsken her er ikke glad i  bestilt pizza

Anonymkode: ca131...4cd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilt pizza høres bra ut!

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Pizza bestilt eller hjemmelaget funker bra. Samme med Taco eller hjemmelagde hamburgere. Pizza er nok enklest

Anonymkode: 28e01...e20

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

I min familie får bursdagsbarnet bestemme menyen, så hvis han vil ha pizza så er pizza perfekt! 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig ❤

Hadde hørt med ham jeg. Vil du vi skal lage pizza? Pølser? Noe annet? Min sjuåring ville ha grandiosa når han hadde kompiser på overnatting. Enkelt for meg i alle fall 😅

Anonymkode: a1fdf...676

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pizza de lager selv

Anonymkode: 7775d...c53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 7åring og en 10-åring. Bestilt pizza er kjempestas! Men de spiser plutselig mye, så ville bestilt 2stk og så heller hatt for mye og spart evt det som blir igjen som rester til dagen etter. La bursdagsbarnet bestemme og sier han bestilt pizza så gå for det👍Mye mer stas enn feks pølser. 

Anonymkode: a76d8...9e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

takk for svar

Hn vil ikke ha hjemmelaget eller gradiosa, kun bestilt, Men da får han bestemme :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

de skal se film og spille i alle fall, og barnet ønsket seg sjokolade kake og is så da blir det dessert og de får potetgull og godis etter mat og dessert til filmen.

de er 20 av samme kjønn i klassen . Grunnen til vi ber så få er fordi barnet vårt er autist,men funker ganske bra med disse,men trives ikke med flere eller mange rundt seg , de 3 vennene er fra bhg, på skolen er barnet mest utenfor klassen , er i klassen bare 2-5 timer  i løpet av uka, kommer an på hvordan uka er. Hn sliter mye sosialt og blir sint hvis det blir for mye folk rundt hn.

de er 33 i klassen og derfor hadde det ikke passet og være der.

hva hadde dere servert? er bestilt pizza bra nok, det er barnet veldig glad i,men ikke pølser, taco og slik,men vet ikke hva barn i dag helst spiser, søsken her er ikke glad i  bestilt pizza

Pizza så klart😊

Anonymkode: 14603...f5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestilt pizza er jo kjempegodt det :) Men vær obs på at det er ikke alle som liker alle typer. Hør gjerne med foreldrene hva de liker? Min med høytfungerende autisme liker kun en type, og kommer som regel hjem fra bursdager mett på chips og snop. 

Jeg ville hatt en pakke wienerpølser i kjøleskapet og en pakke pølsebrød i skuffa sånn i tilfelle. Er det krise, så kan de ihvertfall spise pølsebrød 😄 Og søsknene som ikke liker pizza vil gjerne også ha mat

Anonymkode: 7b93c...b0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bestilt pizza er jo kjempegodt det :) Men vær obs på at det er ikke alle som liker alle typer. Hør gjerne med foreldrene hva de liker? Min med høytfungerende autisme liker kun en type, og kommer som regel hjem fra bursdager mett på chips og snop. 

Jeg ville hatt en pakke wienerpølser i kjøleskapet og en pakke pølsebrød i skuffa sånn i tilfelle. Er det krise, så kan de ihvertfall spise pølsebrød 😄 Og søsknene som ikke liker pizza vil gjerne også ha mat

Anonymkode: 7b93c...b0a

takk for tips

de andre barna skal være med besteforeldrene på hytta til helga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...