Gå til innhold

Har gjort penisen min større ved og strekke den.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen, hadde aldri trodd jeg skulle si det, men har faktisk klart og få en større penis, ved og trene den. Folk vil sikkert tro jeg snakker piss osv.

Men helt seriøst, det funker. Jeg så en tråd på reddit, hvor MANGE menn opplevde det samme. Resultaene går treigt, men funker faen meg.

Prosedyren er enkel og grei, ligger en video ute for beginners. Man skal bare strekke penis i ulike retninger, IKKE hardt, i flere min pr dag.

Jeg startet på 15 cm lang og 13.5 cm tykk. Etter 2 mnd er den nå 15.6 cm og 14 cm tykk. 

Er faktisk helt sykt hvor mye lykeligere jeg føler meg med en mer normal penis 😅

Anonymkode: dac4f...a68

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

å

Anonymkode: cfac7...0a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert bare målt litt annerledes enn første gang du målte. 

Anonymkode: 00890...674

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den er jo mer unormal nå enn den var da du startet?

Anonymkode: 67cef...102

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok... Jeg dreit nettopp. 

Anonymkode: 8fd1f...df3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fy faen, hadde aldri trodd jeg skulle si det, men har faktisk klart og få en større penis, ved og trene den. Folk vil sikkert tro jeg snakker piss osv.

Men helt seriøst, det funker. Jeg så en tråd på reddit, hvor MANGE menn opplevde det samme. Resultaene går treigt, men funker faen meg.

Prosedyren er enkel og grei, ligger en video ute for beginners. Man skal bare strekke penis i ulike retninger, IKKE hardt, i flere min pr dag.

Jeg startet på 15 cm lang og 13.5 cm tykk. Etter 2 mnd er den nå 15.6 cm og 14 cm tykk. 

Er faktisk helt sykt hvor mye lykeligere jeg føler meg med en mer normal penis 😅

Wow !! Da er det sikkert mulig å gjøre det med hjernen din også. Venter spent på en oppdatering om det😂

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har sikkert bare målt litt annerledes enn første gang du målte. 

Anonymkode: 00890...674

Nei, nøyaktig samme.

Sjekk tråden på Reddit. Etter 6 mnd har folk gått fra 15 cm til 18. Det funker, penisen er en muskel og. 

AnonymBruker
Skrevet

Som mann må jeg si jeg blir flau av å lese slike tråder  😂 5mm lenger kølle, I have been reborn!

Anonymkode: 4f8e0...401

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du den ned igjen hvis du møter en dame som liker den mer normal?

Anonymkode: 1c185...393

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, nøyaktig samme.

Sjekk tråden på Reddit. Etter 6 mnd har folk gått fra 15 cm til 18. Det funker, penisen er en muskel og. 

Er penisen en muskel? Hvorfor sliter noen med å få den opp da? Har ikke trent muskelen godt nok?

Anonymkode: d0b39...fab

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Muskel 😂😂😂😂😂

Anonymkode: bc982...7d5

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da ble den 6mm lengre. Har hørt at det skal være mulig med å strekke den i alle retninger. Gjorde du det hver dag og hvor lenge om gangen?

AnonymBruker
Skrevet

Det er dokumentert at man kan trene opp en penis. Både til å bli sterkere og kontrollere ereksjon og utløsning. 

Så det er ikke umulig at TS har rett. At den faktisk kan bli litt større også. 

Anonymkode: 26799...5f0

AnonymBruker
Skrevet

Javel. Hvorfor ikke? Øreflipper blir lengre hvis man bruker tyngre øredobber. Halsen kan strekkes med ringer. Alt man enten henger vekt på eller manipulerer til å strekke kan bli lengre. Spørsmålet er vel om det er noe nytteverdi i det å gjøre penis lengre, om det påvirker formålet med penis, både med tanke på  urinering og på sex. 

Anonymkode: d9d95...89d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg alle kg-menn ligge i strekk akkurat nå. Og om en stund kommer trådene. "Er denne for lang"?

Anonymkode: 1c185...393

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Nåvel, var dèt så mye å bruke slike ord om da😝Du er jo like ynkelig der sexen sitter, som alle de andre som oppretter slike idiotiske tråder!

Anonymkode: df862...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvis 6 mm ekstra utgjør en forskjell for din lykke, så hvorfor ikke. Men jeg kan si med hånden på hjertet at ingen kvinner vil legge merke til det, eller bry seg en døyt. Du blir ikke noe bedre i senga av 6 mm ekstra. Men altså, hvis du er mer fornøyd selv, og får mindre peniskomplekser av det, så vil jo det merkes, ja. Men ikke millimetrene i seg selv.

Anonymkode: 366a2...491

• Nyttig 2
Skrevet

Er det samme person som står bak disse penis trådene ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...