AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Hei dere Jeg har merket meg at ved flere anledninger så åpner ikke venninna mi meldingene hun får på messenger. Står som levert. Det er greit at det skjer en gang i blandt, men hun kan få alt fra flere timer til dager. Dette har begynt å irritere meg. Føler hun rett og slett gjør dette med viten å vilje! Har sagt i fra før, da bedret hun seg litt. Men nå fortsetter hun Jeg kan forstå at en kan være travel, men hun sitter pålogget på chatten og logger inn og ut flere ganger. Hva tenker dere? Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei dere Jeg har merket meg at ved flere anledninger så åpner ikke venninna mi meldingene hun får på messenger. Står som levert. Det er greit at det skjer en gang i blandt, men hun kan få alt fra flere timer til dager. Dette har begynt å irritere meg. Føler hun rett og slett gjør dette med viten å vilje! Har sagt i fra før, da bedret hun seg litt. Men nå fortsetter hun Jeg kan forstå at en kan være travel, men hun sitter pålogget på chatten og logger inn og ut flere ganger. Hva tenker dere? Anonymkode: e9ef1...83e Kan gå skulle det stå. Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Jeg tenker at når man "føler" at noen andre gjør noe med vilje, så er man på tur. Tenke seg til at venninnen skulle ha andre ting å drive med enn å prioritere some-meldinger. Anonymkode: cd774...2a6 19
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei dere Jeg har merket meg at ved flere anledninger så åpner ikke venninna mi meldingene hun får på messenger. Står som levert. Det er greit at det skjer en gang i blandt, men hun kan få alt fra flere timer til dager. Dette har begynt å irritere meg. Føler hun rett og slett gjør dette med viten å vilje! Har sagt i fra før, da bedret hun seg litt. Men nå fortsetter hun Anonymkode: e9ef1...83e Du har "sagt ifra"? Hva nøyaktig sa du? Ga du en tidsfrist for å åpne meldinger? Kanskje en grunn til at hun slutter å gjøre det? Anonymkode: 0d607...65f 13 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at når man "føler" at noen andre gjør noe med vilje, så er man på tur. Tenke seg til at venninnen skulle ha andre ting å drive med enn å prioritere some-meldinger. Anonymkode: cd774...2a6 Joda jeg kan forstå hva du sier, men det er jo litt påfallende når det skjer gang etter gang. Hadde det vært et engangstilfelle hadde jeg ikke reagert. Ts Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Ring om det er noe du trenger svar på. Om du skriver på Messenger for å chatte, forstår jeg godt hun har andre prioriteringer. Anonymkode: 0f6ca...351 10 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har "sagt ifra"? Hva nøyaktig sa du? Ga du en tidsfrist for å åpne meldinger? Kanskje en grunn til at hun slutter å gjøre det? Anonymkode: 0d607...65f Nei ikke sånn. Jeg sa bare at jeg har lagt merke til at du gang etter gang lar være å åpne meldingene mine på chatten. Reagerer ikke om det går flere timer om det ikke er noe viktig, men det gjentar seg. Alt fra et døgn til flere. Det er veldig påfallende da spør du meg. Ts Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Venninnen din har sikkert nok med egne ting som skjer i hverdagen. Hun har ingen forpliktelser til å åpne meldinger innen et visst tidspunkt. Det er ikke alltid det passer. Men mennesker som sjeldent leser meldinger er egentlig ikke så interessert i kontakt. Anonymkode: 62d9f...fdb 17
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 La henne fase deg ut. Anonymkode: bbfa9...d4d 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ring om det er noe du trenger svar på. Om du skriver på Messenger for å chatte, forstår jeg godt hun har andre prioriteringer. Anonymkode: 0f6ca...351 Joda, men det trenger ikke være at jeg ønsker å chatte frem og tilbake, kun en enkel melding. Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei ikke sånn. Jeg sa bare at jeg har lagt merke til at du gang etter gang lar være å åpne meldingene mine på chatten. Reagerer ikke om det går flere timer om det ikke er noe viktig, men det gjentar seg. Alt fra et døgn til flere. Det er veldig påfallende da spør du meg. Ts Anonymkode: e9ef1...83e Det var en veldig spesiell ting å si, da ville jeg også sluttet å åpne dem. Anonymkode: 0d607...65f 9 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #12 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var en veldig spesiell ting å si, da ville jeg også sluttet å åpne dem. Anonymkode: 0d607...65f Hva er det som er spesielt med det? Man må vel få lov å si ifra når det skjer igjen og igjen og igjen. Hun ble ikke sur. Kjenner hverandre så godt Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #13 Skrevet 28. mai 2022 Du høres ut som en bekjent av meg (men hun ville sikkert omtalt meg som venninne). Hver eneste dag, noen ganger flere ganger om dager plinger det inn meldinger. Og det er bare helt meningsløse ting. Utrolig slitsomt. Jeg har helt slutta å åpne nå for det interesserer meg midt på ryggen. Anonymkode: f904b...aec 15 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #14 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som er spesielt med det? Man må vel få lov å si ifra når det skjer igjen og igjen og igjen. Hun ble ikke sur. Kjenner hverandre så godt Anonymkode: e9ef1...83e Men hun fortsetter jo, så nyttet tydeligvis ikke. Er det ingen her som synes det er spesielt? Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #15 Skrevet 28. mai 2022 Har en venninne som er lik. Hun kan gjerne legge ut ting på snap, dele innlegg på Facebook og kommentere i kommentarfeltet der, og masse andre greier, samtidig som hun bruker 4/5 timer på å åpne min melding. Ergo jeg ser jo at hun har vært aktiv på some. Dette begynte hun med etter at jeg brukte litt tid på å svare på meldinger i en hektisk periode i fjor (jeg hadde både sykdom i familien, jobb, barn, og studerte, så timene strakk overhodet ikke til). Forskjellen er at jeg da heller ikke var aktiv på noen andre some. For meg var skiftet veldig åpenbart i forbindelse med denne perioden i livet mitt (og jeg fikk i tillegg en lang melding om at jeg var en drittvenn som ikke prioriterte henne), og hun behandler meg på samme måte som en date man er usikker på. 'nå brukte hun 3 timer på å svare, så da skal jeg bruke 5'. 'hun takket nei til ett treff, så da skal jeg takke nei til 2'. Og ja, jeg har til og med testet fordi jeg syns jeg så et mønster (og jeg vet hun har gjort sånt med andre venninner). Gidder ikke å ha det sånn, så jeg slutta bare å ta kontakt. Anonymkode: 7da0b...d14 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #16 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei dere Jeg har merket meg at ved flere anledninger så åpner ikke venninna mi meldingene hun får på messenger. Står som levert. Det er greit at det skjer en gang i blandt, men hun kan få alt fra flere timer til dager. Dette har begynt å irritere meg. Føler hun rett og slett gjør dette med viten å vilje! Har sagt i fra før, da bedret hun seg litt. Men nå fortsetter hun Jeg kan forstå at en kan være travel, men hun sitter pålogget på chatten og logger inn og ut flere ganger. Hva tenker dere? Anonymkode: e9ef1...83e Hadde sluttet å sende noe som helst. Anonymkode: 66fbf...670 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #17 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres ut som en bekjent av meg (men hun ville sikkert omtalt meg som venninne). Hver eneste dag, noen ganger flere ganger om dager plinger det inn meldinger. Og det er bare helt meningsløse ting. Utrolig slitsomt. Jeg har helt slutta å åpne nå for det interesserer meg midt på ryggen. Anonymkode: f904b...aec Forstår om det blir meldinger att og frem. Men her er ikke det tilfelle. Her er det snakk om ala: hei, skjer? Hatt en fin uke? Sånne ting. Anonymkode: e9ef1...83e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #18 Skrevet 28. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hun fortsetter jo, så nyttet tydeligvis ikke. Er det ingen her som synes det er spesielt? Anonymkode: e9ef1...83e Jeg synes det er mer spesielt at du spammer henne med meldinger du ikke engang trenger svar på. Og i tillegg tar det opp med henne når hun ikke responderer på spammingen din. Anonymkode: bbfa9...d4d 10
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #19 Skrevet 28. mai 2022 Jeg har også en bekjent som sender meg haugevis av meldinger til tider. Det er gjerne flere minutter med lydmeldinger, og så fort jeg svarer, svarer også han. Hadde vært så mye enklere å bare ringe, for det tar veldig mye tid å sende meldinger frem og tilbake slik. Derfor tar det ofte lang tid før jeg svarer, og så glemmer jeg det gjerne av. Anonymkode: 1c421...895
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #20 Skrevet 28. mai 2022 Ts, fas henne ut før hun gjør det, slutt å sendt noe som helst. Se hva som skjer. Enten er hun vennen din, eller ikke. Anonymkode: 66fbf...670 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå