Gå til innhold

Hvor sitter/er du når du bruker KG?

Hvor er/sitter du når du bruker KG?  

60 stemmer

1. 1. Hvor er/sitter du når du bruker KG?

• Hjemme?
      39
    • På jobb?
      7
    • Hjemme og på jobb?
      14
    • Annet
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er aldri på KG når jeg er på Høgskolen, bare hjemme! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på KG både når jeg er på jobb, og når jeg er hjemme!

Skrevet

ble hjemme og på jobb for min del, men jobb blir i mitt tilfelle skole.. Sitter faktisk midt i en forelesning nå. Men er som oftest i senga hjemme med laptopen på fanget :)

Skrevet

Hjemme i stua med den trådløse, mens jeg glaner på TV

i forrige uke ble det litt KG liggende i senga :sove: da jeg var hjemme med influensa - da var det kjekt med KG, ja og de andre forumene jeg er med i....

på jobben har jeg ikke tid

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Sært å si det, men sitter bare på KG når jeg er på kontoret mitt, for hjemme har jeg bedre ting å ta meg til.... :rodme:

[Mao... gi meg litt motivasjon til å ha bedre ting å gjøre på kontoret også..... ]

Skrevet

Som regel mest hjemme og litt jobb, men nå har jeg ikke internett hjemme så nå blir det en del på jobb... :sjenert:

Skrevet

Jeg er også på KG kun på jobb. Hjemme sitter jeg aldri ved pc'n bortsett når jeg betaler regninger gjennom nettbanken.

Skrevet

Hjemme.

(Jeg må si at jeg undrer meg litt over dere som svarer "bare på jobb" - har dere så lite å gjøre, altså, at dere kan sitte og surfe på nette i arbeidstida? Og syns arbeidsgiver at det er greit?)

Skrevet

Hjemme. På jobben er det helt uaktuelt, og på skolen er det for det første sjelden tid, og for det andre som regel mye folk på datarommet.

Skrevet

Det hender i stille stunder på jobb, men 98 % av tiden hjemmefra.

Skrevet

Hjemme og på jobb. Og på skolen hvis jeg virkelig trenger litt avkobling.

På jobben - vel ja. Ofte har jeg mye tid til overs. Enkelte vakter er det bare jobbing i 1 times tid - og så har jeg 6 timer til overs hvor jeg kan sitte å glo i veggen - eller sitte på kg. Har ikke spurt sjefen om lov, men så lenge jeg har gjort alt som kan gjøres har jeg igrunn ikke dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...