Gå til innhold

Er norske menn gjerrige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi er likestilte nå baby, deres tur til å betale litt av gildet 😎

Anonymkode: 0a904...5a4

Utenlandske menn🥰

Norske guttunger vet ikke hvordan ta vare på en dame. Elendige i senga. Lite utstyr. And the list goes on😂 

Anonymkode: ee526...9cc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Utenlandske menn🥰

Norske guttunger vet ikke hvordan ta vare på en dame. Elendige i senga. Lite utstyr. And the list goes on😂 

Men du listet det du syntes var viktig så da får vi tro du har fått det du ba om.

• Liker 2
Skrevet

Det disse mennene ikke vil innrømme er at kvinnene gjør livene deres enklere med 50/50 økonomi, mens dama tar 100% av logistikken med heim og barn, for da vet de jo at de må ta brorparten av det økonomiske i forholdet. Det slipper de jo når dama ikke krever å beholde mer av sine penger selv med argumentet at de tar 90% av det hjemme.

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har liten tro på at dere som skriver på kvinneguiden og rakker ned på kvinner hadde turt å ha slike jobber😄

Anonymkode: e3b43...223

jeg har en slik jobb, jobber i den jobben hver eneste dag fra mandag til lørdag 60 timer uken, stolt fagarbeider i et av de viktigste yrkene i samfunnet:) og kan dermed tjene langt over 800 000 i året

jobber også i tøffe forhold slik som på klippet, utenom world trade center da uten sikring, det er jo faktisk ikke lov lengre.

hele poenget med klippet var at menn tar de farligste, hardeste og tøffeste jobbene, jobber mest, lengst og er utsatt for mest fare, tjener mest , betaler mest skatt 

OG BIDRAR MEST I SAMFUNNET

var det jeg skulle fram til med klippet

bare sånn at " jamenn vi kvinner gjør jo mer oppvask og sånn hjemme da så vi har ikke tid til å jobbe mer og tjene mer penger, patriarket er slemme med oss "

nei rævva unnskyldning, dere tjener mindre pga dere jobber minst , dere velger selv å gå hjem og prioritere dill dall framfor karriere og jobb,  70 prosent mer sykemeldt enn menn og jobber i mer trygge yrker med lavere lønn som dere selv har valgt

derfor har kvinner 89 kr pr 100 kr menn har, dvs det er ikke et slemt system hvor kvinner er nedbrutt, det er kvinners lavere innsats som gjør at dere får mindre betalt

Anonymkode: f2d77...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, O.G. said:

Det disse mennene ikke vil innrømme er at kvinnene gjør livene deres enklere med 50/50 økonomi, mens dama tar 100% av logistikken med heim og barn, for da vet de jo at de må ta brorparten av det økonomiske i forholdet. Det slipper de jo når dama ikke krever å beholde mer av sine penger selv med argumentet at de tar 90% av det hjemme.

1. kvinner tar ikke 100 eller 90  prosent husarbeid og arbeid med barn, fedre tar også sin del

statistikk fra ssb viser at menn gjør betydlig med arbeid hjemme og med barn

2. at kvinner gjør litt mer arbeid hjemme er ikke en unnskyldning

3. KVINNER VELGER  SELV AV EGEN VILJE Å GJØRE MER ARBEID HJEMME DA KVINNER TROR DE ER SJEFEN OG SKAL HA ALT PÅ SIN MÅTE

4. Kvinner er ikke nedtrykkt i norge, kvinner har all mulighet til å tjene like mye som menn, men velger å ikke gjøre det, deres valg

5. forskning viser at kvinner vil heller være hjemme med barn og husstell enn å gå på jobb

6. Det er tøffere å dra på jobb enn å være hjemme med barn og ta huset, på jobben må du prestere så og så mye ellers får du sparken, hjemme kan du bestemme ditt eget tempo

Du er en kjent mannehater her på kg

du er ikke et offer, menn er ikke slem og du tjener ikke mindre heller pga menn, du tjener mindre pga du gjør mindre innsats på jobb og i samfunnet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Utenlandske menn🥰

utenlandske kvinner😍😍😍 spesielllt kvinner fra sør amerika eller spania, slanke, fine rumper og langt hår, ikke er de kravstore eller gjennomsyret av feminismen heller

bedre enn norske kravstore kvinner som krever alt men ikke kan tilby noe selv, blir tjukk etter 3 mnd i forholdet og gidder ikke ta vare på seg selv

trenger en ordentlig kvinne ikke en temper tantrum baby som hyler om hun ikke får viljen sin

bra det kommer en haug me ukrainske damer til norge nå

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Tilbake til topic! 

Jeg synes norske menn er gjerrige i samboerforhold. Kanskje ikke i datingfasen, men når det kommer til forhold definitivt. 

De spiser mer, skal ha dyr bil og sløser masse - og forventer at begge to bidrar til dette. 

Jeg har alltid hatt dårligere råd i samboerforhold enn når jeg har vært singel. 

Anonymkode: c271a...784

tja den kan jeg være mer enig i

men det er vell ikke grisk at man spiser mer, alle kvinner vet at menn er større enn kvinner og trenger langt mer mat enn det små kvinner på 50 kg gjør. når menn veier 100 kg og kvinner 50-60 da sier jo det seg selv eller ?

hvordan samboere ordner med matbudsjettet styrer man selv, men alt i alt så er det billigere å være samboer enn å være alene

vanlig å ligge like mye penger i matbudsjettet hver selv om mannen i gjennomsnitt spiser litt mer, er ikke akkurat som at han spiser for 4000 kr mer pr mnd, er snakk om hundrelapper, man har problemer om man skal drive å telle dette her når man er sammen

forøvrig så bruker kvinner masse penger på sminke, så dette går jo ut over mannen, ingegn av oss som klager når dere bruker 800 kr på maskara eller 1200 på parfyme og mannen har axe for 99 kr 

når det gjelder bil er det langt fra alle eller de fleste menn som er intr i det, er for det meste bil intresserte som bruker mye penger på bil

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

1. kvinner tar ikke 100 eller 90  prosent husarbeid og arbeid med barn, fedre tar også sin del

Link til dette?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enig, det er ikke noe unnskyldning for menn å ikke betale mer når damene gjør mer i hjemmet.

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

6. Det er tøffere å dra på jobb enn å være hjemme med barn og ta huset, på jobben må du prestere så og så mye ellers får du sparken, hjemme kan du bestemme ditt eget tempo

Du har vært mye hjemme med barn siden du kan si det er så mye enklere å være husmor enn å gå på jobb og få mannen til å trå til 50% av husarbeidet?

Hva ville damerne selv ha valgt tror du?

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du viser deg ikke akkurat som en som elsker kvinner og vil oss vell....

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

du er ikke et offer, menn er ikke slem og du tjener ikke mindre heller pga menn, du tjener mindre pga du gjør mindre innsats på jobb og i samfunnet

Og grunnen til dette er at  menn vil ha 50/50 når det kommer til økonomi, mens de gladelig overlater alt der hjemme til dama, sånn at hun ikke har tid til å bygge opp karrieren sin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

forøvrig så bruker kvinner masse penger på sminke, så dette går jo ut over mannen, ingegn av oss som klager når dere bruker 800 kr på maskara eller 1200 på parfyme og mannen har axe for 99 kr 

Hvordan går det ut over menn det at dama hans pynter seg for ham?

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Utenlandske menn🥰

Det var en grunn til at jeg flyttet fra Norge, for å si det sånn. Kvinnene her jeg bor er langt mere behagelige å leve med, og ikke minst litt mere lidenskapelig og varme. Vinn-vinn. ❤️

Anonymkode: f287d...6d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var en grunn til at jeg flyttet fra Norge, for å si det sånn. Kvinnene her jeg bor er langt mere behagelige å leve med, og ikke minst litt mere lidenskapelig og varme. Vinn-vinn. ❤️

Anonymkode: f287d...6d5

Bah, du hadde ikke vist deg på Kvinneguiden hvis du ikke hadde savnet oss ad helvete til.

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (1 time siden):

Bah, du hadde ikke vist deg på Kvinneguiden hvis du ikke hadde savnet oss ad helvete til.

stockholm syndrom heter det.

Anonymkode: 65d97...ea7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg har en slik jobb, jobber i den jobben hver eneste dag fra mandag til lørdag 60 timer uken, stolt fagarbeider i et av de viktigste yrkene i samfunnet:) og kan dermed tjene langt over 800 000 i året

jobber også i tøffe forhold slik som på klippet, utenom world trade center da uten sikring, det er jo faktisk ikke lov lengre.

hele poenget med klippet var at menn tar de farligste, hardeste og tøffeste jobbene, jobber mest, lengst og er utsatt for mest fare, tjener mest , betaler mest skatt 

OG BIDRAR MEST I SAMFUNNET

var det jeg skulle fram til med klippet

bare sånn at " jamenn vi kvinner gjør jo mer oppvask og sånn hjemme da så vi har ikke tid til å jobbe mer og tjene mer penger, patriarket er slemme med oss "

nei rævva unnskyldning, dere tjener mindre pga dere jobber minst , dere velger selv å gå hjem og prioritere dill dall framfor karriere og jobb,  70 prosent mer sykemeldt enn menn og jobber i mer trygge yrker med lavere lønn som dere selv har valgt

derfor har kvinner 89 kr pr 100 kr menn har, dvs det er ikke et slemt system hvor kvinner er nedbrutt, det er kvinners lavere innsats som gjør at dere får mindre betalt

Fy for en dårlig holdning du har mot kvinner. At du mener kvinner gjør en dårligere innsats sier mye om hvor lite du evner å sette deg inn i andres situasjon. Du får være glad noen i det hele tatt gidder å ta dårlig betalte kvinnedominerte yrker. Hadde ingen gjort det så hadde du nok merket hvor viktig disse jobbene er for samfunnet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

utenlandske kvinner😍😍😍 spesielllt kvinner fra sør amerika eller spania, slanke, fine rumper og langt hår, ikke er de kravstore eller gjennomsyret av feminismen heller

bedre enn norske kravstore kvinner som krever alt men ikke kan tilby noe selv, blir tjukk etter 3 mnd i forholdet og gidder ikke ta vare på seg selv

trenger en ordentlig kvinne ikke en temper tantrum baby som hyler om hun ikke får viljen sin

bra det kommer en haug me ukrainske damer til norge nå

Hvis du skal ha utenlandske damer så må du nok legge bort gjerrigheten din og forventninger om at man skal betale likt. Dette er damer som i mye større grad er vant til menn som forsørger og enda mindre ute i arbeid enn norske kvinner.

Stakkars dame i så fall med dine holdninger som du har vist her inne  og beskylder kvinner for og ikke gjøre en innsats.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (2 timer siden):

Og spesielt når han i et annet innlegg klager over at norske kvinner ikke tar vare på seg selv. Henger ikke helt på greip.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

På tide at menn bor på kvinnen.

Dette gjør jeg nå, flytter inn så raskt som mulig. Bor gratis, betaler litt mat osv.

Kvinner blir lett blinde slik, blind av forelskelse. Lett å få de til å betale da. Finn deg ei som ikke er av øverste nivå når det kommer til utseendet. Da er det lettere.

Anonymkode: e9cfa...703

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

3. KVINNER VELGER  SELV AV EGEN VILJE Å GJØRE MER ARBEID HJEMME DA KVINNER TROR DE ER SJEFEN OG SKAL HA ALT PÅ SIN MÅTE

4. Kvinner er ikke nedtrykkt i norge, kvinner har all mulighet til å tjene like mye som menn, men velger å ikke gjøre det, deres valg

5. forskning viser at kvinner vil heller være hjemme med barn og husstell enn å gå på jobb

Sludder og vås. Har hatt mange typiske mannejobber. Jeg har da tjent mindre enn mine mannlige kolleger. Selv om jeg ikke gjorde mindre enn dem, oftest omvendt. 

Anonymkode: 6c431...21f

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Sludder og vås. Har hatt mange typiske mannejobber. Jeg har da tjent mindre enn mine mannlige kolleger. Selv om jeg ikke gjorde mindre enn dem, oftest omvendt. 

Så du har jobbet på steder som bryter loven. Da anbefaler jeg å anmelde i stedet for å klage på et anonymt forum. Hvis det du sier stemmer da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er ikke sedvane. Annet enn i lederjobber der det dreier seg om millionlønninger. 

Sjekk statistikkene.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, O.G. said:

det går ut over økonomien, man trenger ikke chanell bag til 12 000 eller 2 kg sminke i ansiktet hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...